|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer... Net als vorig jaar, keihard gaan twijfelen of ik wel zal gaan verwacht ik. |
|
quote: |
|
Het originele bericht NIJMEGEN - Poppodium Doornroosje had al aangekondigd de prijs van de kaartjes voor metalfestival Fortarock in 2011 (49,50 euro) niet te verhogen, ondanks de aangekondigde btw-verhoging van 6 naar 19 procent. Het wilde daarmee bezoekers tegemoet komen. Maar toen de belastingverhoging werd uitgesteld tot 1 juli, sprongen ze bij Roosje een gat in de lucht. Freek Koster: "De kaartjes voor 1 juli verkocht zouden ons dus minder kosten, maar de regeltjes zijn plots aangepast. Nu geldt dat evenementen na 1 juli belast zijn met 19 procent, Fortarock is op 2 juli. Zuur.” BRON |
|
Pfffft. Vage journalist dan bij die ene site. Maargoed, even wat naampjes afwachten en koop ik mijn ticket. |
|
Benieuwd wanneer er weer namen bekend gemaakt worden . |
|
quote: Ja ik ben ook benieuwd. Al een tijdje niks meer gehoord. |
|
Oh is weh mooi feestje dit! Was wel mooi vorig jaar... Maakt me niet eens uit wat er speelt, ik ga wel heen! |
|
quote: precies Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Morgen 2 nieuwe namen! |
|
Finally! |
|
Kom maar door... |
|
+ TRIPTYKON + VALIENT THORR |
|
Triptykon! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Valient Thorr heb ik ooit op Speedfest gezien. geen metal, wel cool Tripnogwat ken ich neet Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: Triptykon = Thomas Gabriel Fischer, alias Tom G. Warrior, is bij iedere metalkenner bekend als het kloppend hart van Celtic Frost. |
|
Triptykon!!! Ok, ik kom dit jaar ook weer! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Valient Thorr, had het niet op zoiets als Fortarock verwacht, maar heel fijn bandje, wil ze graag live zien. Triptykon ben ik ook erg benieuwd naar, hopelijk ook al op Rock Hard zien |
|
Meh, en de kans wordt steeds kleiner dat ik er heen ga. |
|
Het begon goed maar een echte wow-band staat er nog niet tussen... |
|
quote: Heb jij Sacred Reich zeker niet goed geluisterd |
|
quote: Met 'het begon goed' doelde ik op Immortal en Sacred Reich. |
|
quote: Uhu, maar jou post deed mij denken dat jij in het tot zover bekende programma nog geen "wow-band" zag . Either way, ik ga er wel bij zijn |
|
Immortal & Triptykon vind ik al een mooie reden om te gaan. Valient Thorr is wel aardig. Wat mij betreft is de lineup nu al wat beter dan vorig jaar. Was wel gezellig maar voor de bands kwam ik op Watain & Decapitated na niet echt. |
|
quote: da's jammer, maar net als de voorgaande jaren is het met 12 namen onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Er volgen nog wel 6 namen, maar een vergelijking met bijv. Graspop zoals ik dat elders weleens lees loopt natuurlijk volledig mank. Dit is one day, two stages, twelve bands for a limited ticketprice. Zelfs met een band als Metallica of Maiden stellen we mensen teleur.., niet dat die komen hoor, maak je geen illusies. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |