|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Zit nog steeds op nummer 11 van de luisterquiz, kan er echt niet meer uitkomen. Iemand die een tip wilt geven? |
|
Het is een Zwitserse band. |
|
Oh, dan blijven er nog maar 696 bands over |
|
Zijn stijlgenoten van Nasum... |
|
Mmm nog steeds niet gevonden.. Tot wanneer heb ik de tijd om antwoorden in te sturen? |
|
Zoek in het rijtje Rotten Sound, Gadget, Regurgitate, Mumakil, Pig Destroyer, Phobia en Afgrund. |
|
Helemaal onbekend met dit festival, gaat dit uitverkopen? |
|
Fortarock is volgens mij in de drie jaar die ze bestaan nog niet uitverkocht geweest, dus maak je geen zorgen. |
|
Ticket is mooi uitgeprint. |
|
quote:Gezellie, tot dan! |
|
quote: Ha, alweer biertjes doen dan! Je Paradise Lost live ontmaagding toch? spelfout weggehaald... |
|
quote: Leuk hoor, wordt weer gezellig dus. Heb er zin an. Groet, balwoppie Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: Biertje doen kerel? Of 2, of 3, of 4.... spelfout weggehaald... |
|
Kaartje is binnen. Bareuh... |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nu we het over bier hebben, wat voor pils zal er dit jaar uit de tap vloeien? Vorig jaar was het Bavaria en dat was uiteraard zeer goed te doen an evil incarnation of DEATH! |
|
Was het geen Jupiler? Ik let er nooit zo op, het valt me alleen op als het Heineken is . |
|
quote: Dat was het jaar daarvoor En wat betreft die Heineken, hier hetzelfde Dan kies ik meestal iets anders met alcoholol of zonder... an evil incarnation of DEATH! |
|
Jupiler met de volle 5%. Zo hoort het. |
|
quote: nee hoor.. 2009 - Bavaria 2010 - Jupiler 2011 - Jupiler |
|
quote: Hahaha, dan heb ik er in ieder geval teveel van gezopen Of ik haal gewoon de 2 jaren door elkaar. Nu dus weer Jupiler, ook prima En staat die geweldige BBQ-stand er ook weer? Hadden machtig lekker vlees, de afgelopen 2 jaar (dat ben ik niet vergeten ) an evil incarnation of DEATH! |
|
Van de Fortarock website: "De voorbereidingen zijn in volle gang en de weersvoorspelling ziet er goed uit." Eh... 19 graden en regen is imo kut weer. Hopelijk trekt het nog bij maar net zo lekker als vorig jaar zal het niet worden. Graadje of 24 en droog zou ideaal zijn. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
19 graden prima temperatuurtje, en 30% kans op regen met een neerslag van 0 mm .. dus weinig kans op heel weinig regen .. Prima weer .. |
|
Hmmm.. droog zou wat mij betreft al genoeg zijn. Buienradar heeft weer een andere prognose: zaterdag 02-07-2011 15 °C 19% 0.5 mm Pritt kills the Brazilian glue-scene |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |