IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 2 juli 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-07-2011 21:42 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Geen Forta voor Necrobert dan...........

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-07-2011 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kump goe jongs

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-07-2011 21:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

*veegt zweetdruppels weg*

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 01-07-2011 21:45]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 01-07-2011 23:20 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

zijn er nog kaarten?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 01-07-2011 23:47 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Kaarten genoeg nog denk ik :-). Park is redelijk ruim.

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 02-07-2011 0:34 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

zo, over 11 uur die kant op... ben benieuwd! zin in!

co-operation not competition!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-07-2011 6:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja verdomme, erg veel zin in! Hoef lekker ook niet terug te rijden hehe Nu nog effe zorgen dat ik tijdens Paradise Lost nog beetje knap nuchter ben!

spelfout weggehaald...

nark
Usericon van nark
Posted 02-07-2011 6:16 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 6:14 schreef varanus het volgende:
Ja verdomme, erg veel zin in! Hoef lekker ook niet terug te rijden hehe Nu nog effe zorgen dat ik tijdens Paradise Lost nog beetje knap nuchter ben!

Je kunt het..............tshjakaaaaaaaaaa...................

Vann Lowen
Usericon van Vann Lowen
Posted 02-07-2011 7:57 by Vann Lowen Wijzig reactieProfiel van Vann LowenQuote dit bericht

Iemand enig idee hoe trrein er bij ligt (drek, blubber, plassen oid)?

Ik weet nl. niet of ik mijn naaldhakken of lieslaarzen aan moet trekken.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-07-2011 8:05 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Neem geen risico's.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-07-2011 8:27 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 7:57 schreef Vann Lowen het volgende:
Iemand enig idee hoe trrein er bij ligt (drek, blubber, plassen oid)?

Ik weet nl. niet of ik mijn naaldhakken of lieslaarzen aan moet trekken.

Ik zou je naaldhakken aandoen Joep!

Vann Lowen
Usericon van Vann Lowen
Posted 02-07-2011 8:38 by Vann Lowen Wijzig reactieProfiel van Vann LowenQuote dit bericht

Jij en naaldhakken, dat moet ik zien!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-07-2011 8:45 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 8:38 schreef Vann Lowen het volgende:
Jij en naaldhakken, dat moet ik zien!

Die kans is erg klein, tenzij dat ooit moet voor een fotoshoot ofzo.
Ik kan namelijk niet op die krengen lopen.
MAAR! Ik ben aan het oefenen!

Vann Lowen
Usericon van Vann Lowen
Posted 02-07-2011 8:52 by Vann Lowen Wijzig reactieProfiel van Vann LowenQuote dit bericht

Ik zei ook niet dat je er op hoefde te lopen. ;-)

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-07-2011 14:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 8:05 schreef Greycloak het volgende:

Neem geen risico's.

Zag laatst foto's van 't Glastonbury festival; tentjes stonden bijna compleet onder water

nark
Usericon van nark
Posted 03-07-2011 1:32 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Vertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvetreeeeeeeeeeel

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-07-2011 1:57 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Leuk dagje met goede bands, sfeer en organisatie. Geluid was bij bijna elke band ook perfect, vooral bij Arch Enemy! Een kleeeiiiin beetje jammer van het weer.
Grootste tegenvallers; Immortal en Dark Tranquillity. Verrassingen; Arch Enemy, Paradise Lost, Triptykon, Sacred Reich
Gewoon goed; Kvelertak, Valient Thorr (toffe show!), Agnostic Front (hoe bekrampt die zanger ook is) en Parkway Drive.
Ghost en Channel Zero niet gezien.
God Dethroned en Gojira konden mijn aandacht niet vasthouden, maar dat van Gojira kwam omdat ik met éen been in de tent stond achter drie lange kerels, waardoor ik veel spektakel mistte.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 03-07-2011 8:39 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2011 1:57 schreef iPim het volgende:
Een kleeeiiiin beetje jammer van het weer.

Ik vond het weer juist perfekt.

Sacred Reich vond ik super, Paradise Lost en God Dethroned waren ook goed. Triptykon begon heel goed, maar het optreden ging een beetje als een nachtkaars uit. Ghost vond ik live erg tegenvallen. Meer heb ik eigenlijk niet gezien, maar het was erg gezellig.

Bareuh...

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 03-07-2011 9:16 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Leuk festival, perfect weer en Jupiler!

KVELERTAK was super als opener. Goed geluid en swingen. Op hun clubtour zal ik erbij zijn voor een langere set.

GOD DETHRONED heb ik gehoord en klonk als een tank. Muzikaal doet het me allemaal niks meer. Enkel The Christhunt zegt me dan ook wat, maar dat is zeker al 6 eeuwen geleden.

GOJIRA was fenomenaal. Ik heb ze al enkele keren gezien, gaande van lang geleden tot... minder lang geleden. Of je het nu goed vindt of niet; alles wordt perfect uitgevoerd en de dynamiek druipt ervan af. Gojira blaast zonder twijfel 95% van de extreme scene onder de tafel in. Klasse!

GHOST is de hype niet waard. Hier en daar een tof nummer, maar boring as hell. En geen Beatles cover. Boe! Ze zullen zich wel "kapot lachen" door de aandacht die ze krijgen.

Ik verwachtte veel van TRIPTYKON, maar het geluid was te pussy voor hun loodzware muziek. Het duurde ook even voordat iemand van de crew de bassiste haar volumeknopje kwam opendraaien. Jammer Tom, you should do better!

IMMORTAL trekt zoals altijd op geen hol en buiten het kermissfeertje is er absoluut niks noemenswaardig aan northern most. Wel ja, de knal op het einde was wel interessant.

Metallaar
I'm the foot fuckin' master
Usericon van Metallaar
Posted 03-07-2011 9:44 by Metallaar Wijzig reactieProfiel van MetallaarQuote dit bericht

Het weer: perfect!

Ik had Ghost nog nooit gehoord. Dit was dan zeker een bijzondere verrassing en grappig om te zien.

Voor de rest gewoon weer een goed festival. Bedankt!!

My name's Pitt. And your ass ain't talkin' your way out of this shit

Vorck
Usericon van Vorck
Posted 03-07-2011 10:02 by Vorck Wijzig reactieProfiel van VorckQuote dit bericht

geluid bij immortal was echt RUK

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 03-07-2011 10:21 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Vermoeiende maar leuke dag.
Niet echt bewust bands gekeken behalve Dark Tranquility, wat wel leuk was.
Sacred Reich ook nog gekeken, was ook lachen

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 03-07-2011 10:41 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2011 9:16 schreef Gorath het volgende:
Leuk festival, perfect weer en Jupiler! EENS! IDEAAL FESTIVAL-WEER.

KVELERTAK was super als opener. Goed geluid en swingen. Op hun clubtour zal ik erbij zijn voor een langere set. ME TOO. HEB ZE LAATST IN TIVOLI GEZIEN, DAAR WAS HET NOG BETER (OOK HET GELUID TROUWENS).

GOD DETHRONED heb ik gehoord en klonk als een tank. Muzikaal doet het me allemaal niks meer. Enkel The Christhunt zegt me dan ook wat, maar dat is zeker al 6 eeuwen geleden. WAS WEER ERG VOORSPELBAAR - ALTIJD DEZELFDE NUMMERS; BOVENDIEN WAS HENRI MATIG BIJ STEM.

GOJIRA was fenomenaal. Ik heb ze al enkele keren gezien, gaande van lang geleden tot... minder lang geleden. Of je het nu goed vindt of niet; alles wordt perfect uitgevoerd en de dynamiek druipt ervan af. Gojira blaast zonder twijfel 95% van de extreme scene onder de tafel in. Klasse! NA HET GEPIEL VAN DE ZANGER ACHTER HET DRUMSTEL KAKTE HET WAT IN VOND IK. MAAR IN PRINCIPE EEN FANTASTISCHE BAND.

GHOST is de hype niet waard. Hier en daar een tof nummer, maar boring as hell. En geen Beatles cover. Boe! Ze zullen zich wel "kapot lachen" door de aandacht die ze krijgen.

Ik verwachtte veel van TRIPTYKON, maar het geluid was te pussy voor hun loodzware muziek. Het duurde ook even voordat iemand van de crew de bassiste haar volumeknopje kwam opendraaien. Jammer Tom, you should do better!

IMMORTAL trekt zoals altijd op geen hol en buiten het kermissfeertje is er absoluut niks noemenswaardig aan northern most. Wel ja, de knal op het einde was wel interessant. HELEMAAL MEE EENS. VRIJ EENTONIG ALLEMAAL. BEHALVE TYRANTS - GAAF NUMMER

Paradise Lost: erg statisch allemaal. Geluid erg zacht. Weinig power.

Dark Tranquillity: verrassing! Prachtige nummers. Gaaf. Je moet wel houden van die zanger - beetje glad, maar wel een fantastische stem.

Arch Enemy: idem dito! Wat een front-vrouw - petje af. En wat een topmuzikanten.

100% anti-Kvelgeest

Latebloomer
Usericon van Latebloomer
Posted 03-07-2011 10:43 by Latebloomer Wijzig reactieProfiel van LatebloomerQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2011 10:41 schreef Latebloomer het volgende:
Paradise Lost: erg statisch allemaal. Geluid erg zacht. Weinig power.

Dark Tranquillity: verrassing! Prachtige nummers. Gaaf. Je moet wel houden van die zanger - beetje glad, maar wel een fantastische stem.

Arch Enemy: idem dito! Wat een front-vrouw - petje af. En wat een topmuzikanten.

O ja, nog vergeten: Parkway Drive vond ik ook niet verkeerd. Die gitarist in die rolstoel met die football-helm, hahaha. Maar het klonk als een klo,

100% anti-Kvelgeest

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-07-2011 11:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2011 10:43 schreef Latebloomer het volgende:
Maar het klonk als een klo,

Als een plee?

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com