|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen Forta voor Necrobert dan........... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Kump goe jongs |
|
zijn er nog kaarten? |
|
Kaarten genoeg nog denk ik :-). Park is redelijk ruim. |
|
zo, over 11 uur die kant op... ben benieuwd! zin in! co-operation not competition! |
|
Ja verdomme, erg veel zin in! Hoef lekker ook niet terug te rijden hehe Nu nog effe zorgen dat ik tijdens Paradise Lost nog beetje knap nuchter ben! spelfout weggehaald... |
|
quote: Je kunt het..............tshjakaaaaaaaaaa................... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Iemand enig idee hoe trrein er bij ligt (drek, blubber, plassen oid)? Ik weet nl. niet of ik mijn naaldhakken of lieslaarzen aan moet trekken. |
|
Neem geen risico's. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik zou je naaldhakken aandoen Joep! |
|
Jij en naaldhakken, dat moet ik zien! |
|
quote: Die kans is erg klein, tenzij dat ooit moet voor een fotoshoot ofzo. Ik kan namelijk niet op die krengen lopen. MAAR! Ik ben aan het oefenen! |
|
Ik zei ook niet dat je er op hoefde te lopen. ;-) |
|
quote: Zag laatst foto's van 't Glastonbury festival; tentjes stonden bijna compleet onder water |
|
Vertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvertelvetreeeeeeeeeeel Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Leuk dagje met goede bands, sfeer en organisatie. Geluid was bij bijna elke band ook perfect, vooral bij Arch Enemy! Een kleeeiiiin beetje jammer van het weer. Grootste tegenvallers; Immortal en Dark Tranquillity. Verrassingen; Arch Enemy, Paradise Lost, Triptykon, Sacred Reich Gewoon goed; Kvelertak, Valient Thorr (toffe show!), Agnostic Front (hoe bekrampt die zanger ook is) en Parkway Drive. Ghost en Channel Zero niet gezien. God Dethroned en Gojira konden mijn aandacht niet vasthouden, maar dat van Gojira kwam omdat ik met éen been in de tent stond achter drie lange kerels, waardoor ik veel spektakel mistte. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik vond het weer juist perfekt. Sacred Reich vond ik super, Paradise Lost en God Dethroned waren ook goed. Triptykon begon heel goed, maar het optreden ging een beetje als een nachtkaars uit. Ghost vond ik live erg tegenvallen. Meer heb ik eigenlijk niet gezien, maar het was erg gezellig. Bareuh... |
|
Leuk festival, perfect weer en Jupiler! KVELERTAK was super als opener. Goed geluid en swingen. Op hun clubtour zal ik erbij zijn voor een langere set. GOD DETHRONED heb ik gehoord en klonk als een tank. Muzikaal doet het me allemaal niks meer. Enkel The Christhunt zegt me dan ook wat, maar dat is zeker al 6 eeuwen geleden. GOJIRA was fenomenaal. Ik heb ze al enkele keren gezien, gaande van lang geleden tot... minder lang geleden. Of je het nu goed vindt of niet; alles wordt perfect uitgevoerd en de dynamiek druipt ervan af. Gojira blaast zonder twijfel 95% van de extreme scene onder de tafel in. Klasse! GHOST is de hype niet waard. Hier en daar een tof nummer, maar boring as hell. En geen Beatles cover. Boe! Ze zullen zich wel "kapot lachen" door de aandacht die ze krijgen. Ik verwachtte veel van TRIPTYKON, maar het geluid was te pussy voor hun loodzware muziek. Het duurde ook even voordat iemand van de crew de bassiste haar volumeknopje kwam opendraaien. Jammer Tom, you should do better! IMMORTAL trekt zoals altijd op geen hol en buiten het kermissfeertje is er absoluut niks noemenswaardig aan northern most. Wel ja, de knal op het einde was wel interessant. |
|
Het weer: perfect! Ik had Ghost nog nooit gehoord. Dit was dan zeker een bijzondere verrassing en grappig om te zien. Voor de rest gewoon weer een goed festival. Bedankt!! My name's Pitt. And your ass ain't talkin' your way out of this shit |
|
geluid bij immortal was echt RUK |
|
Vermoeiende maar leuke dag. Niet echt bewust bands gekeken behalve Dark Tranquility, wat wel leuk was. Sacred Reich ook nog gekeken, was ook lachen |
|
quote: Paradise Lost: erg statisch allemaal. Geluid erg zacht. Weinig power. Dark Tranquillity: verrassing! Prachtige nummers. Gaaf. Je moet wel houden van die zanger - beetje glad, maar wel een fantastische stem. Arch Enemy: idem dito! Wat een front-vrouw - petje af. En wat een topmuzikanten. 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: O ja, nog vergeten: Parkway Drive vond ik ook niet verkeerd. Die gitarist in die rolstoel met die football-helm, hahaha. Maar het klonk als een klo, 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: Als een plee? |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |