|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ''o·pen-mind·ed (pn-mndd) adj. Receptive to new and different ideas or the opinions of others'' Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
:') Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Zo ruk dat ik tijdens het tweede nummer gierend van het lachen weg ben gelopen. Jezus tering, het was nog erger dan Dani... Oh sorry, ik bedoel 'Lord Filth' [/proest] Black seeds of bunny! |
|
quote: Goed zo! Mag je nu nog eens uitleggen waarom het kut vinden van een bepaald muziekgenre getuigd van een gebrek aan open-mindedness. Althans, ik vermoed dat dat was wat je bedoelde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jep. Muzieksmaak van anderen respecteren is ook het respecteren van haat voor jouw muzieksmaak. |
|
FortaRock zal ongetwijfeld weer gevarieerd programmeren, inclusief metalcore (of NWOAHM, whatever). Het hoort er tegenwoordig nou eenmaal bij en die bands weten live wel vaak veel energie over te brengen. Hopelijk weten ze dan wel iets vetters te boeken dan Killswitch Engage of Bullet For My Valentine, want die vond ik allebei niet de moeite waard. |
|
Ja kan het wel op smaak gaan gooien maar ik vind dat je gewoon respect moet hebben voor grondleggers van de metal. Je gaat Kreator en Suicidal Tendencies niet lager op de timetable zetten als Killswitch Engage en Bullet For My Valentine hoe populair die bandjes nu dan ook mogen zijn bij de jeugd. |
|
quote: +1 Black seeds of bunny! |
|
Wat ik dan wel altijd weer jammer vind is dat die grondleggers als Kreator, Iron Maiden enz. wel keer op keer headlinen op bijvoorbeeld Graspop. In het kader van variatie zou dat wel mogen veranderen maar het slaat natuurlijk nergens op dat Kreator kortere speeltijd krijgt dat iets populairs als BFMV. [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 15-11-2010 19:05] |
|
Kreator kreeg geen kortere speeltijd dan BFMV, ze speelden beiden een uur. |
|
quote: Uit commercieel oogpunt is dat bullshit natuurlijk. Je zal meer festivalgangers trekken als Hatebreed headlinet dan als Cro-Mags headlinet. Je zal meer festivalgangers trekken als Parkway Drive headlinet dan als Earth Crisis headlinet. Hoe je het ook draait of keert, een Kreator zal geen Vorst Nationaal doen uitverkopen, Slipknot deed dat wel. Edit: waarmee ik dus wil zeggen dat populariteit een betere voorwaarde is dan 'respect voor grondleggers', op commercieel vlak dan. (offtopic) [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-11-2010 20:55] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Eens met Ben, en verder is het na 30 jaar Kreator tijd voor iets nieuws toch? Anyway, hoop dat ze weer wat leuks neer kunnen zetten Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
he bah.. blek metol. meer metalcore aub! Fijn toch dat het zo'n divers festival is! Ik heb vorig jaar enorm genoten (alleen al van het weer) en ben er dit jaar ook weer met een meute Limburgers. Sacred Reich.. nice! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
De limiet van de early bird tickets komt in zicht, ze zullen ver voor 15 december op zijn! Wees er snel bij, want ze gaan werkelijk als zoete broodjes. |
|
Hassan, brooodje!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Terecht een ZM kleuter inderdaad, kun je niet elders de puber uit gaan hangen? Vinden mensen je irl ook een irritant, druk jong geval? Edit: Oja, nog even zien wat voor lineup er komt te staan. Vorig jaar niet gegaan ivm de lineup. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 25-11-2010 23:33] |
|
quote: Hoe gaan die zoete broodjes dan? =) |
|
quote: Niks mis met Najib Amhali The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Die gaan hard over de digitale toonbank.. |
|
quote: Dat zijn warme broodjes. =) |
|
Nog tien.. |
|
Early-bird tickets uitverkocht. Damn, dat ging snel! |
|
GEEN PRIJSVERHOGING TICKETS FORTAROCK PER 01-01-2011! Zoals 3voor12 A/N al weet te melden zullen de tickets van FortaRock niet stijgen in het nieuwe jaar. Of de BTW nu omhoog gaat of niet, tickets zullen € 49,50 blijven kosten. |
|
Goede zaak, zouden meer organisaties een voorbeeld aan mogen nemen. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |