|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is toch een beetje zijn houding vrees ik, het is niet echt ongeinteresseerd volgens mij, maar meer een lakse houding. Ik kan me voorstellen dat hij er zelf ook van baalde, dat zijn stemgeluid niet super uit de verf kwam. Ik heb ze een aantal jaren geleden op RockHard gezien, waar ze een magistrale show weg gaven, evenals Immortal (die nu ook wat minder waren). De zanger van PL is i.m.o. een prima zangert in ieder geval. Wat betreft de zang die te laag afgesteld stond qua volume, misschien werd er niet hard genoeg gezongen? an evil incarnation of DEATH! |
|
Vond het een prima dag! Goede sfeer, perfecte organisatie en een gevarieerde programmering. Persoonlijke favoriete optredens: Gojira en Sacred Reich. Die laatste vooral nostalgie, maar altijd tof om te zien als een band zelf ook geniet Dat was helaas niet het geval bij Paradise Lost. Muzikaal vond ik het niet slecht (Nick Holmes zal nooit een topzanger worden, maar weet goed met zn beperkingen om te gaan), maar ik knapte vooral af op de ongeinteresseerde houding van de band. Erg jammer, zeker omdat dit vroeger één van m'n favoriete bands was. Ondanks dat wel weer tof die oude krakers te horen www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Nogmaals, denk niet dat het echt desinteresse of een ongeinteresseerde houding was van de zanger/band. Ik heb ze al een aantal keren gezien en deze "houding" is er altijd. In mijn ogen is het meer een soort van image, het zijn nu eenmaal geen "vrolijke jongens" die knakkers van PL. Heel wat anders dan Tom G Warrior, die stond te grijnzen naar de bassiste van Triptykon. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Duh |
|
Die bassiste had wel de hele set door écht technische problemen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Heb ze ook tig keer eerder gezien, en weet prima dat je geen vrolijk rondhuppelende band kunt verwachten. Echter zaterdag vond ik het er wel erg negatief uitspringen. Met de bassist als immer positieve uitzondering www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: N.a.v. je post moest ik wel even terug denken aan het optreden tijdens RockHard, Nick Holmes: "this is really fucked up weather" (30°C, heerlijk weer die dag). (en daarna fucking sun of zoiets.....) Dikke zonnebrillen op en raggen maar! Qua humeur zijn het i.d.d. altijd een stelletje "droeftoeters" geweest. an evil incarnation of DEATH! |
|
Hoort erbij jongens, ik heb Paradise Lost nog nooit lachend en huppelend op het podium gezien. spelfout weggehaald... |
|
quote: +1; neem het hem niet kwalijk, deed ik namelijk ook :') Black seeds of bunny! |
|
quote: Uiteraard probeerde ik alleen de tegenstelling duidelijk te maken tussen de manier waarop iemand als Tom G zijn set afwerkt t.o.v. PL (Nick Holmes). Triptykon, daar straalde gewoon het speelplezier vanaf en dat is bij PL gewoon heel anders. Dus eenzijdige reacties/kreten als "duh" op mijn post e.d. vallen volledig buiten de context van mijn tegenstelling die ik probeerde duidelijk te maken, hoe goed bedoeld dit ook mag zijn an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Gojira wil ik wel eens in Baarlo zien. Met een speciale set misschien...Ja dat zie ik wel voor me.... " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Haha wat een kermis... en dan opkomen met de muziek uit de magistrale ballroom scene uit Eyes Wide Shut, en dan daarna ineens slappe / vrolijk klinkende zooi spelen... :') Dan toch liever Portal, die hebben het qua muziek tenminste wel begrepen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
2:30 en toch maar afgezet... bombastische intro en dan begint die muziek haha anti-climax |
|
quote: Helemaal mee eens, Gojira en Sacred Reich waren de bands van de dag! Vond vooral Agnostic Front vies tegenvallen Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Agnostic Front was wat gemakkelijk. Vond het weinig aan idd. |
|
Ik vond het toch wel gaaf dat ik ze toch nog 15 min. heb kunnen zien. 5 jaar terug gezien, maar toen luisterde ik de band nog niet op cd. |
|
Lees hier erg veel erg negative reacties van Channel Zero, waren ze echt zo slecht dan, speelden ze amper werk van Unsafe of Black Fuel? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Yep, veel van het nieuwe album. Alleen Suck My Energy en Black Fuel volgens mij... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ja, wij ook al enige jaren De aanhouder wint! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: je werd weer eens op je plek gezet bedoel je ... hoe de hazen lopen ... |
|
Sfeerverslag Fortarock 2011 http://www.festivalinfo.nl/sfeerverslag/467/Fortarock_-_zaterdag_2_juli_2011/ |
|
quote: Spijtig Vorig jaar in de AB was het echt magistraal, bijna alles van Unsafe hadden ze dan gespeeld en de beste vanop Black Fuel en ook een nummer van Stigmatized; De AB ontplofte waarlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Anti-climax haha ja dat woord zocht ik... als het nu zo iets als dit was (wat ik eigenlijk ook een beetje verwachte aan de hele aankleding ervan + epic intro); Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat is toch saai, als het altijd is wat je verwacht? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |