|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb genoeg natuurlijke reserven Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Trepalium, Hacride, Pitbulls in the Nursery en Mistaken Element hebben zeker raakvlakken met Gojira en zijn het uitproberen waard. |
|
|
|
Zeik modus aan......... waarom staat dat Chanal 0 zo prominent hoog op deze bil boven een Paradise lost en een Triptykon, deze vat ik echt ff niet. helemaal tegen over een instituut als PL (waar van ik alleen de eerst 3drie echt trek maar tog)..... zeik modus uit Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Geen echte headliners, net als de afgelopen twee jaar. Laatste 4 band als eerste, daarna de rest. Er staan veel gelijkwaardige namen op de bill. Verder is het vooral een opmaak technisch verhaal. |
|
Op die fiets kan ik tijden CZ mooi ff eten dan hehehe [Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-04-2011 11:29] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Heb ze op Zeikpop gezien vorig jaar en was wel aardig. Wellicht vanuit het gras kijken met een flinke pot pils. Leuke afwisseling. Zin in, nu al. |
|
Channel Zero Ligt het aan mij of zijn de kleine namen beter dan de grote namen? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-04-2011 12:53] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Opzich wel een leuk bandje. Komt Marcel Coenen ook nog wat nummers meespelen? |
|
quote: hey Pimmetje, volgens mij maakte jij net je eerste stapjes toen zijn al op Dynamo Open Air stonden.. Don't judge too hard! |
|
Ja Pim, ga ze daarom maar snel goed vinden! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
dat hoeft nou ook weer niet haha, maar voor iemand die de periode niet bewust heeft meegemaakt kan de transitie lastiger zijn.. Er komt een nieuwe plaat aan via Roadrunner, wie weet maakt dat het makkelijker. |
|
Ik zag Channel Zero vorig jaar op Graspop. Eerst dat ontiegelijke irritante lange intro en de muziek was ook niet veel beter [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-04-2011 14:30] |
|
Ik denk dat Channel Zero vooral een nostalgieband is voor personen die de betreffende periode hebben meegemaakt. Het feit dat de 'nieuwe generatie' er niet storm voor loopt, zegt al veel over de houdbaarheid van hun muziek. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Wat is dit voor een belachelijk pseudo-argument? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Trek het je niet aan, all is fine! |
|
Wat een gezeik, mooie afwisselende line up, met zelfs de beste band ter wereld... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik zie Converge er anders niet tussenstaan... Afwisselende line-up is het zeker En een verdomd goede ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dus Pim, over een paar jaar organiseer jij iPim Metal Meeting met alleen maar gave bands? Deal! |
|
quote: Ik heb ze mee gemaakt in die tijd maar vond er toen al geen klap aan, ik snap ook niet waarom al die bladen er zo mee weg liepen. Dat zie je tegenwoordig ook bij een band als My Favorite Scar. Er zal wel een goeie geld schieter achter zitten denk ik [Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-04-2011 15:23] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik zie toch trouwens dat die line-up zeer gevarieerd en verdomd goed is? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Channel Zero perfect als pauze om even wat te eten |
|
Arch enemy headliner...nou, zijn we mooi op tijd weer thuis... |
|
Als Arch Enemy headliner is en dus op de mainstage staat, staat Immortal dan op de kleine stage? Lijkt mij dat de volgorde nog verandert aangezien er ook de nodige pyro-troep wordt gebruikt bij Immortal. Dus nee, niet op de affiche afgaan, afwachten tot een tijdschema. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |