IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : FortaRock - The Festival - 2 juli 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
BVT
Usericon van BVT
Posted 02-04-2011 11:07 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 21 februari 2011 17:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Ah, maar dan ben jij dus degene die doof is.

Ik zou wel willen weten welke bands er dan op Gojira lijken.. ( kan ik die mooi uitchecken, kwaliteitband!)

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-04-2011 14:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 10:40 schreef nark het volgende:
Dat word dan wel heel laat eten voor onze Pim

Ik heb genoeg natuurlijke reserven

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 02-04-2011 15:25 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2011 11:07 schreef BVT het volgende:
Ik zou wel willen weten welke bands er dan op Gojira lijken.. ( kan ik die mooi uitchecken, kwaliteitband!)

Trepalium, Hacride, Pitbulls in the Nursery en Mistaken Element hebben zeker raakvlakken met Gojira en zijn het uitproberen waard.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-04-2011 11:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

CHANNEL ZERO MAAKT FORTAROCK 2011 LINE-UP COMPLEET

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-04-2011 11:21 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Zeik modus aan......... waarom staat dat Chanal 0 zo prominent hoog op deze bil boven een Paradise lost en een Triptykon, deze vat ik echt ff niet. helemaal tegen over een instituut als PL (waar van ik alleen de eerst 3drie echt trek maar tog)..... zeik modus uit

Spirit In Black
Posted 14-04-2011 11:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Geen echte headliners, net als de afgelopen twee jaar. Laatste 4 band als eerste, daarna de rest. Er staan veel gelijkwaardige namen op de bill. Verder is het vooral een opmaak technisch verhaal.

nark
Usericon van nark
Posted 14-04-2011 11:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Op die fiets kan ik tijden CZ mooi ff eten dan hehehe

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-04-2011 11:29]

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-04-2011 12:38 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Heb ze op Zeikpop gezien vorig jaar en was wel aardig. Wellicht vanuit het gras kijken met een flinke pot pils. Leuke afwisseling. Zin in, nu al.

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-04-2011 12:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Channel Zero

Ligt het aan mij of zijn de kleine namen beter dan de grote namen?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-04-2011 12:53]

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-04-2011 12:59 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Opzich wel een leuk bandje. Komt Marcel Coenen ook nog wat nummers meespelen?

Spirit In Black
Posted 14-04-2011 14:18 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 12:50 schreef iPim het volgende:
Channel Zero

Ligt het aan mij of zijn de kleine namen beter dan de grote namen?

hey Pimmetje, volgens mij maakte jij net je eerste stapjes toen zijn al op Dynamo Open Air stonden.. Don't judge too hard!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-04-2011 14:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja Pim, ga ze daarom maar snel goed vinden!

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Spirit In Black
Posted 14-04-2011 14:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat hoeft nou ook weer niet haha, maar voor iemand die de periode niet bewust heeft meegemaakt kan de transitie lastiger zijn..

Er komt een nieuwe plaat aan via Roadrunner, wie weet maakt dat het makkelijker.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-04-2011 14:28 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ik zag Channel Zero vorig jaar op Graspop. Eerst dat ontiegelijke irritante lange intro en de muziek was ook niet veel beter

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-04-2011 14:30]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-04-2011 14:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik denk dat Channel Zero vooral een nostalgieband is voor personen die de betreffende periode hebben meegemaakt. Het feit dat de 'nieuwe generatie' er niet storm voor loopt, zegt al veel over de houdbaarheid van hun muziek.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-04-2011 14:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 14:18 schreef Spirit In Black het volgende:
hey Pimmetje, volgens mij maakte jij net je eerste stapjes toen zijn al op Dynamo Open Air stonden.. Don't judge too hard!

Wat is dit voor een belachelijk pseudo-argument?

Spirit In Black
Posted 14-04-2011 14:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 14:33 schreef iPim het volgende:
Wat is dit voor een belachelijk pseudo-argument?

Trek het je niet aan, all is fine!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-04-2011 15:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Wat een gezeik, mooie afwisselende line up, met zelfs de beste band ter wereld...

spelfout weggehaald...

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-04-2011 15:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 15:07 schreef varanus het volgende:
Wat een gezeik, mooie afwisselende line up, met zelfs de beste band ter wereld...

Ik zie Converge er anders niet tussenstaan...

Afwisselende line-up is het zeker En een verdomd goede ook.

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-04-2011 15:22 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Dus Pim, over een paar jaar organiseer jij iPim Metal Meeting met alleen maar gave bands? Deal!

nark
Usericon van nark
Posted 14-04-2011 15:22 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 14:32 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik denk dat Channel Zero vooral een nostalgieband is voor personen die de betreffende periode hebben meegemaakt. Het feit dat de 'nieuwe generatie' er niet storm voor loopt, zegt al veel over de houdbaarheid van hun muziek.

Ik heb ze mee gemaakt in die tijd maar vond er toen al geen klap aan, ik snap ook niet waarom al die bladen er zo mee weg liepen. Dat zie je tegenwoordig ook bij een band als My Favorite Scar. Er zal wel een goeie geld schieter achter zitten denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-04-2011 15:23]

iPim
Usericon van iPim
Posted 14-04-2011 16:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2011 15:22 schreef holysjit het volgende:
iPim Hardcore Meeting

Ik zie toch trouwens dat die line-up zeer gevarieerd en verdomd goed is?

kingjelle
Usericon van kingjelle
Posted 14-04-2011 17:11 by kingjelle Wijzig reactieProfiel van kingjelleQuote dit bericht

Channel Zero perfect als pauze om even wat te eten

Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 14-04-2011 23:00 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

Arch enemy headliner...nou, zijn we mooi op tijd weer thuis...

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-04-2011 23:22 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Als Arch Enemy headliner is en dus op de mainstage staat, staat Immortal dan op de kleine stage? Lijkt mij dat de volgorde nog verandert aangezien er ook de nodige pyro-troep wordt gebruikt bij Immortal. Dus nee, niet op de affiche afgaan, afwachten tot een tijdschema.

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com