|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hmmm, die quiz is dezelfde als de vorige keer. Bareuh... |
|
quote: nee hoor.. |
|
quote: ook dat valt wel mee, maar er staan genoeg oude nummers tussen. Zie het ook als een soort geschiedenis luisterpaal |
|
quote: Wel op de player die ik krijg. Misschien ligt het aan mij, nog maar eens proberen. Bareuh... |
|
Ah, nu doet ie het wel goed. Bareuh... |
|
ach ja, k heb toch niks te doen vandaag |
|
Ik ook niet :p Heeft iemand 15 al? Dat is het liedje waar ik dus echt nooit uit ga komen, de rest is nog wel op te zoeken [Dit bericht is gewijzigd door Jrdyyy op 03-06-2011 15:27] |
|
het begint met een M |
|
quote: Haha dan zijn er nog maar 1001239012 antwoorden mogelijk. Heb jij er niet 1 die je echt niet weet? Dan kunnen we misschien ruilen :D |
|
Ik speel vals! Maar ik ga m'n antwoorden toch niet opsturen, maar ik gok dat ik ze wel allemaal kan vinden, of iig de meeste. |
|
Haha oke. Ja ik zit er nu al de hele dag op, heb er al veel kunnen vinden maar 15 is toch wel heel lastig :p |
|
Mastodon |
|
Ah oke, had ik niet geweten, ben niet zo'n Mastodon fan! Toch bedankt |
|
11 is ook redelijk lastig, enige wat ik er van kan verstaan is "The right side, wrong way". |
|
werken op fortarock... daarna gratis terrein op :D HOTSEEJ!! Your mother ate my dog! |
|
Jow, wat ga je daar doen. Ik heb ook gemaild, krijg alleen geen antwoord. De line up boeit me niet zoveel, maar aangezien ik toch in Nijmegen woon wil ik best ergens een handje komen helpen |
|
...geeuw... 100% anti-Kvelgeest |
|
Iemand die 11 heeft van de laatste prijsvraag? |
|
quote: Vriendin van me heb me opgegeven. Van 11 tot 4 (maar wss kan ik om 3u al weg ) K moet daar aan de deur wss beetje bandjes uitdelen ...of bekertjes ofzow... sufste werk ooit! maar goed! Scheelt me wel weer ff €50,- en kan backstage te drinken halen en eten enzo... Mij hoor je niet klagen! Your mother ate my dog! |
|
Dat zou inderdaad wel relaxed zijn om te doen... Misschien wel een optie aangezien er toch wel een hele hoop bekenden zullen zijn. edit: komt wel lullig over... "oh, moet ik als vrijwilliger veel doen? Laat dan maar zitten" [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 06-06-2011 12:55] |
|
Lol, spot mezelf net in het filmpje :') Black seeds of bunny! |
|
Ik denk mezelf ook te hebben gespot, maar ik vraag me af of ik wel zo dichtbij heb gezeten. |
|
Wel slim. Als er te veel wordt gezeikt over de line up van je festival gewoon een paar prijsvragen verzinnen en iedereen stort zich daar op hehehehehe It's A Trap!!!!!!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |