IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2010 22:44 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 december 2010 22:40 schreef bastianus het volgende:
Valt niet mee anders, al die nauwkiekers uit mekaar houden.


Dat moet je tegen een collega van me zeggen, dan flipt ie meteen. Zijn land van herkomst is Laos.


Ik zei ooit eens dat al dat aziatisch gekrabbel op elkaar lijkt... Nou ik dacht dat ie er in bleef. :')


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2010 22:47 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Moet je hem deze laten horen:
http://www.youtube.com/watch?v=NfQ-dV2X3D8

Oh, en ik dacht al, is die vent in die MediaMarkt folders niet een uitgerangeerde komiek?
quote:
Arie Koomen is irritantste BN'er in een reclame



(Novum) - Arie Koomen is verkozen tot de irritantste bekende Nederlander in een reclame. De cabaretier heeft daarmee de Loden Leeuw Persoonlijkheidsprijs in de wacht gesleept.
Arie Koomen is irritantste BN'er in een reclame

Koomen werkte met zijn reclame voor Mediamarkt een hoop tv-kijkers op de zenuwen. Zo'n 42 procent van de stemmen ging naar de cabaretier, die onder anderen Tineke Schouten, Danny de Munk en Edwin Evers achter zich liet. Vorig jaar won Frans Bauer een Loden Leeuw voor zijn optreden in spotjes voor de Nederlandse Energie Maatschappij.

De winnaars van de Loden Leeuw werden maandagavond bekendgemaakt in het consumentenprogramma Radar. Naast de irritantste bekende Nederlander in een reclame werd ook de irritantste reclame verkozen. Die titel ging naar de commercial van goudhandelaar Postal Gold.

De Loden Leeuw wordt ieder jaar uitgereikt in Radar. Tienduizenden kijkers brachten via de website van het tv-programma hun stem uit.



Ja dus. LOL


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2010 22:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 december 2010 22:44 schreef Forever After het volgende:
Dat moet je tegen een collega van me zeggen, dan flipt ie meteen. Zijn land van herkomst is Laos.


Ik zei ooit eens dat al dat aziatisch gekrabbel op elkaar lijkt... Nou ik dacht dat ie er in bleef. :')
Mijn favoriete collega is Indisch. Die gast heeft nog foutere en politiek meer incorrecte humor dan ik, geweldig. Idem voor mijn Molukse collega trouwens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-12-2010 22:51 by bastianus Profiel van bastianus

Die nieuwjaarsconference van Arie Koomen schijnt helemaal beroerd te zijn. Een vriend van me voelde zich zo belazerd dat hij halverwege de voorstelling gewoon naar huis is gegaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2010 22:52 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 december 2010 22:51 schreef bastianus het volgende:
Die nieuwjaarsconference van Arie Koomen schijnt helemaal beroerd te zijn. Een vriend van me voelde zich zo belazerd dat hij halverwege de voorstelling gewoon naar huis is gegaan.
Dat is wel heel dom, dan kan je niet eens je geld terug vragen aan het einde van de show.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2010 22:52 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 december 2010 22:47 schreef MR. N het volgende:


Moet je hem deze laten horen:
http://www.youtube.com/watch?v=NfQ-dV2X3D8




 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2010 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jonge Duitser sterft in zelfgebouwde iglo
Uitgegeven: 21 december 2010 15:04
Laatst gewijzigd: 21 december 2010 15:32
STEINBACH-HALLENBERG - Een 14-jarige Duitse jongen is omgekomen, toen zijn zelfgebouwde iglo instortte. De jongen had dagenlang gewerkt aan zijn bouwwerk van sneeuw.
© ThinkStock

Het was ongeveer twee meter hoog geworden. Toen de iglo instortte, raakte hij bedolven onder de sneeuw. Zijn grootvader vond hem.

Reddingsdiensten probeerden de jongen te reanimeren en brachten hem naar het ziekenhuis. Daar is de scholier maandagavond gestorven, zo heeft de politie van zijn woonplaats Steinbach-Hallenberg in Centraal-Duitsland dinsdag meegedeeld.

De familie en klas van het slachtoffer krijgt psychologische hulp.


LAIN!



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-12-2010 17:45 by Forever After Profiel van Forever After

:')



 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-12-2010 17:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak





What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 21-12-2010 18:04 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein



Bij mij in de wijk.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-12-2010 18:25 by Forever After Profiel van Forever After

Ik kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat je onder zoiets 'zomaar' reddeloos bedolven raakt.
Er vanuitgaande dat dat joch iets van gelijke strekking als op de foto's heeft gebouwd.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-12-2010 18:48 by bastianus Profiel van bastianus

Toch zijn Duitsers goed in dat soort dingen. Vorig raakte er toch een bedolven onder het zand in de kuil die hij had gegraven? En hadden ze niet ooit een leider die in een bunker zichzelf te gronde richtte?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-12-2010 18:50 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 21 december 2010 18:48 schreef bastianus het volgende:
Toch zijn Duitsers goed in dat soort dingen. Vorig raakte er toch een bedolven onder het zand in de kuil die hij had gegraven? En hadden ze niet ooit een leider die in een bunker zichzelf te gronde richtte?


If Hitler was alive today, he'd listened to the Cure, the Smiths and Depeche Mode


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-12-2010 18:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 december 2010 18:50 schreef Nimbus het volgende:
If Hitler was alive today, he'd listened to the Cure, the Smiths and Depeche Mode
Ha ja, da's zeker.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-12-2010 18:55 by Nimbus Profiel van Nimbus

Ik ken de muziek niet zo goed, dus wat is de grap?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-12-2010 19:01 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 21 december 2010 18:55 schreef Nimbus het volgende:
Ik ken de muziek niet zo goed, dus wat is de grap?


Depressieve bagger uit de 80s. De grap vat ik ook niet, trouwens.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-12-2010 19:04 by bastianus Profiel van bastianus

Komt uit een nummer van Anal Cunt, wat erover gaat dat Hitler eigenlijk een heel gevoelige man was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-12-2010 19:04 by Nimbus Profiel van Nimbus

Dat depressieve zal het hem doen.

Vandaag wel lekker geluisterd naar foute 80's synth pop.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 21-12-2010 20:45 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 21 december 2010 19:01 schreef De Ulk het volgende:
Depressieve bagger uit de 80s. De grap vat ik ook niet, trouwens.


Ik ook niet, maar het is zeker geen bagger. Vind ik dan, hè.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-12-2010 20:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 december 2010 20:45 schreef Ziona het volgende:
Ik ook niet, maar het is zeker geen bagger. Vind ik dan, hè.
+1.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-12-2010 16:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 december 2010 18:25 schreef Forever After het volgende:
Ik kan me eigenlijk nog steeds niet voorstellen dat je onder zoiets 'zomaar' reddeloos bedolven raakt.
Er vanuitgaande dat dat joch iets van gelijke strekking als op de foto's heeft gebouwd.


mja dit lijkt me ook een beetje weinig, maar met 30 cm zand op je kun je ook niet meer bewegen, je stikt al snel dan. Met sneeuw is ben je natuurlijk ook snel onderkoeld, en met 14 jaar ben je ook niet de sterkste.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 22-12-2010 17:54 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Op 19 december 2010 22:24 schreef bokaj het volgende:
Sinds wanneer gebruiken we eigenlijk geen balkjes meer in Nederland? Het valt mij ineens op.


Beetje laat, maar volgens mij was dat niet verplicht net zoals het afkorten van de achternaam. Het is iets wat gebeurde voor het geval verdachten onschuldig bleken te zijn dacht ik.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-12-2010 23:08 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Lege ME-busjes moeten overvallers weren
Uitgegeven: 22 december 2010 12:38
Laatst gewijzigd: 22 december 2010 12:33
ROTTERDAM - Lege busjes van de mobiele eenheid (ME) in het politiedistrict Rotterdam-Oost moeten potentiële overvallers afschrikken.
© ANP

De busjes worden op verschillende plekken in Rotterdam-Oost neergezet, meldde een woordvoerder woensdag naar aanleiding van berichtgeving daarover in het AD.

De busjes worden meestal rond sluitingstijd geparkeerd bij winkelcentra, omdat het risico op overvallen dan het grootst is. Politiemensen lopen er dan nog even rond, maar gaan op een gegeven moment weg zonder het busje mee te nemen.

Ze komen binnenkort te staan in de deelgemeenten Prins Alexander en Kralingen-Crooswijk en de gemeente Capelle aan den IJssel.

Maatregelen

Het gebruik van lege busjes is onderdeel van een pakket aan maatregelen om het aantal overvallen in Rotterdam omlaag te krijgen. Volgens Bas van Tol, districtschef Oost, is dat deels al gelukt.

''We zijn op 13 december deze lege ME-bussen her en der gaan parkeren. Sindsdien hebben we geen overval meer gehad, terwijl we in de week voor 13 december vrijwel iedere dag nog een overval hadden'', aldus Van Tol.

Zwarte piet

Rond de sinterklaasperiode liet Van Tol politieagenten als zwarte piet in winkelcentra rondlopen.

''Je moest eens weten wat die allemaal tegenkwamen. Zo willen we op allerlei manieren overvallen en berovingen voorkomen. Lege ME-bussen horen daar ook bij.''
© ANP

------------

Bij dezen werkt het niet meer. :')


Je moeder.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-12-2010 12:43 by Forever After Profiel van Forever After

Tweetal zet als grap Groningse wegen af
Uitgegeven: 23 december 2010 10:58
Laatst gewijzigd: 23 december 2010 11:01

GRONINGEN - Twee Groningers hebben woensdag bij wijze van grap meerdere wegen en bruggen in de Groningse binnenstad afgezet met roodwitte waarschuwingslinten.

Door de wegversperringen stond het verkeer in de stad op meerdere plekken tijdelijk vast, meldde de politie Groningen donderdag.

De twee, een 28-jarige man uit de stad en een 20-jarige vrouw uit Winsum, verklaarden later tegenover de politie nieuwsgierig te zijn naar reacties van mensen op de linten.

Omdat het sneeuwde, waren de linten slecht zichtbaar en ontstonden er gevaarlijke situaties voor het verkeer, aldus de politie. Ongevallen deden zich niet voor.

Aanhouding

De politie kon het duo aanhouden bij een brug die zij hadden afgezet. Een van de twee stond nog met een rol van het waarschuwingslint in zijn handen. De man en vrouw zijn meegenomen naar het bureau, waar ze een proces-verbaal kregen.

© ANP
Nu.nl


:')


 


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-12-2010 12:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Altijd weer Groningen he. :')


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen