![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah gevonden, niet normaal hoeveel hij heeft geschoten in korte tijd ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Simo_H%C3%A4yh%C3%A4 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Minder mensen sterven aan kanker Minder mensen hebben de kans om door kanker te sterven. Vorig jaar hadden mannen ongeveer 14 procent minder kans om door kanker te sterven dan in 2000. Bij vrouwen daalt het sterfterisico met circa 5 procent minder snel. Door bevolkingsgroei en vergrijzing gaan wel meer mensen dood aan kanker. Longkanker is de grootste boosdoener. Dat blijkt uit maandag door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) bekendgemaakte cijfers. Vorig jaar stierven ruim 42.000 mensen door kanker. Dat is een derde van de totale sterfte. Aan longkanker gingen vorig jaar tienduizend mensen dood. Bij vrouwen komt borstkanker op de tweede plaats met 3200 sterfgevallen. Bij mannen is dat darmkanker met 2800 doden. Nog even en we kunnen weer veilig roken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Qua lange tijd zijn Japanners echter de winnaars. http://en.wikipedia.org/wiki/Japanese_holdout Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ja, dat wel echt harde bazen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onoda quote: ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
De politie in de gemeente Oost-Gelre (Gelderland) legt niet afgesloten fietsen voortaan aan de ketting. De bedoeling is dat fietsers leren hun rijwiel zelf op slot te zetten. In 2010 deden bijna 140 mensen aangifte van diefstal van hun fiets; een groot gedeelte daarvan stond niet op slot. Agenten voorzien niet afgesloten fietsen voortaan van een beugelslot. Op het daaraan bevestigde kaartje staat dat de eigenaar naar het politiebureau moet komen. Na een preek gaat een politieagent mee terug om de fiets los te maken. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
In de categorie WTF. quote: I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
quote: Slaat nergens op, ik zet hem ook niet altijd op slot. En ik doe trouwens ook geen aangifte als hij niet op slot staat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik heb het idee dat de politie dat ook helemaal niet mag, jouw fiets op slot zetten. Kun je'm nmlk niet gebruiken. Gelijk even aangifte doen omdat 'iemand' je fiets onklaar heeft gemaakt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:haha een scheet ophouden is ongezond. Je kan al snel ernstige darmkrampen krijgen en het gas moet je dan via de mond uitademen. Een gezond mens laat gemiddeld 17 scheten per dag. Al stinken gezonde scheten minder erg. De etiquette die hier boeren als onbeschoft bestempeld eist ook al zn slachtoffers. 2 vrienden van mij zijn niet in staat boeren te laten wat grote problemen geeft bij het drinken van bier en andere prikhoudende dranken. Hun ouders hebben ook altijd gehamerd geen boeren te laten. Tijd dat logopedie ook boerproblemen aanpakt. Zelf laat ik altijd boeren op een meer ontspannen manier waarbij ik keel en maagklep open zet waardoor het klinkt als een douchputje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Idd, zeker in een gehucht heb je nog een beetje het vertrouwen dat je hem niet zomaar op slot hoeft te zetten. Dat is toch niet iets wat je moet verpesten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik meen dat je fiets niet op slot zetten an sich al strafbaar is. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja? En je auto niet op slot zetten? Ook strafbaar? Wist ik niet joh. Boeiender ![]() |
|
quote: Weet ik niet. Kan het ook niet zo 1-2-3 terugvinden. Wel dat het mogelijk aan APV's ligt. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja, die fokking AVP's.... hoe moet je nu als Nederlander de wet kennen als er allerlei plaatselijke verordeningen zijn... Boeiender ![]() |
|
quote: Onzin, alleen als hij gejat is omdat je hem niet op slot had en je gaat vervolgens wel verzekeringsgeld claimen, dat mag niet. Maar uiteraard mag je gewoon wel je fiets zonder slot wegzetten. Zou een mooie boel wordne als dat niet mag. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik probeer het terug te vinden, ik vind het ook raar ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik geloof er niks van, Zelftor! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Hahaha, mooi bericht. Toch echt wel een held die Sheen. Grappige serie ook wel. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
quote: http://www.boetes.nl/boetes.php?intHoofdcategorieID=3&intMainID=10 No dogs, no masters. ![]() |
|
Damn. Kan de PVV hier niet beter tegen optreden? ![]() Boeiender ![]() |
|
Soldaat schiet per ongeluk 17 mensen dood Uitgegeven: 31 januari 2011 16:59 Laatst gewijzigd: 31 januari 2011 17:10 MOGADISHU - Een Somalische soldaat heeft maandag per ongeluk minstens zeventien mensen gedood. Zijn machinegeweer ging abusievelijk af bij een discussie met andere soldaten in een drukke straat in hoofdstad Mogadishu. © ANP Bij het geweersalvo vielen 56 gewonden en twaalf doden. Vijf gewonden overleden in het ziekenhuis, zei directeur Mohamed Yusuf van het Madinaziekenhuis in de stad. De minister van Defensie heeft zijn spijt betuigd over het incident en beloofde hulp aan de gewonden. Hij zei dat de verantwoordelijke militairen voor de rechtbank worden gedaagd. © ANP :') oeps...? ![]() |
|
@AG: Ah, ik zie het probleem al, dat is in Nederland. Daar regeert al jaren de waanzin. Gelukkig heeft men hier in Engeland nog wel enige realiteitszin. Als dat klopt van die 25 euro, dan moet de Nederlandse overheid zich even collectief laten onderzoeken. Want dan zit er echt iets goed mis. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-01-2011 18:33] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |