IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-02-2011 11:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com



Wel triest eigenlijk.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-02-2011 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee humor, de VS te kakken gezet


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-02-2011 12:06 by nark Profiel van nark

.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 16-02-2011 12:07]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2011 16:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 februari 2011 0:53 schreef MR. N het volgende:
Heerlijk, zo'n gedoogregering...

Ook golfplaten en andere asbestplaten verweren in de loop der jaren, waarbij asbestvezels vrij komen, en 1 vezel is in principe genoeg voor veel ellende.

Kinderen lopen niet meer risico dan volwassenen overigens, maar kunnen er langer last van hebben.... En het is geen asbest "besmetting"...


Jah 1 zuurstof molecuul ook(mwa anderhalf eigenlijk).

Asbest is niet zo'n probleem als je het op je dak laat liggen, ermee werken, zoals zagen en breken en dergelijke is gevaarlijk het gaat om het stof. Dan heb je ook nog vele verschillende soorten asbest waarvan sommige wel erg gevaarlijk, maar andere weer vrij onschuldig zijn.

Niet vergeten dat vroeger iedereen er veel aan bloot is gesteld en dat echt zoveel mensen niet last hebben van die specifieke (asbest)longkanker.

Ik heb als kind ook dagen lopen spelen met eternit platen, lekker breken en dan laten stuiteren over het water.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 16-02-2011 16:39 by rotor Profiel van rotor

Houtstof is ook kankerverwekkend, maar daar lees je bijna nooit wat over.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-02-2011 16:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Leven, da's pas kankerverwekkend.


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2011 16:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hetzelfde dus, maar stof sowieso is kankerverwekkend, voor je longen is het gewoon veel extra werk het weer op te ruimen.

Maar cellulose in pilvorm niets om je druk over te maken.

Maar het is niet zo dat het nodig is om een gasmasker te moeten dragen als je een plankje zaagt thuis. Pas bij langdurige blootstelling in een werkplaats bijvoorbeeld kan dit problemen geven. In een werkplaats heb je dan allang door dat je snot een andere kleur heeft en dat de lucht niet prettig is om te ademen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2011 16:46 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 februari 2011 16:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Leven, da's pas kankerverwekkend.

Kindverwekkend vind ik wat zorgelijker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-02-2011 20:11 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 februari 2011 16:00 schreef ElitE het volgende:
Jah 1 zuurstof molecuul ook(mwa anderhalf eigenlijk).

Asbest is niet zo'n probleem als je het op je dak laat liggen, ermee werken, zoals zagen en breken en dergelijke is gevaarlijk het gaat om het stof. Dan heb je ook nog vele verschillende soorten asbest waarvan sommige wel erg gevaarlijk, maar andere weer vrij onschuldig zijn.

Niet vergeten dat vroeger iedereen er veel aan bloot is gesteld en dat echt zoveel mensen niet last hebben van die specifieke (asbest)longkanker.



Joh, je meent het...

Gevaar is echter wel dat ook "vast" plaatmateriaal na verloop van tijd stofdeeltjes gaan afgeven....

Het "nieuwe" asbest wordt overigens glaswol, dat je het even weet.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-02-2011 2:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah maar in zo'n lage afbraak snelheid dat je je daar niet echt zorgen om hoeft te maken.

jah idd ik kan me niet voorstellen dat dat gezond is, ook gewoon harde vezels die zich in het lichaam en longen piercen en ingekapseld moeten worden door het lichaam omdat het niet afbreekt.

Overigens zijn andere bouwmaterialen volgens mij ook niet al te best, maarja van in een tentje wonen krijg je ook snel longziektes van


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-02-2011 7:09 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 februari 2011 2:18 schreef ElitE het volgende:
jah maar in zo'n lage afbraak snelheid dat je je daar
niet echt zorgen om hoeft te maken.


Veel materialen die in de jaren 40/50 zijn verwerkt breken nu dus af. En daar mag je je best zorgen over maken als je blote asbestplaten in een gebouw hebt zitten.

Oplossing is het dik in een latexverf zetten overigens.


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-02-2011 8:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


rotor
Usericon van rotor
Posted 17-02-2011 8:46 by rotor Profiel van rotor

Ik ben benieuwd hoe ze daar hier (Fi) op zouden reageren. Dieren tijdens de jacht worden ook neergehaald met een kogel maar ze leggen pas definitief het loodje als je ze de keel doorsnijdt.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-02-2011 8:58 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 16 februari 2011 20:11 schreef MR. N het volgende:
Het "nieuwe" asbest wordt overigens glaswol, dat je het even weet.


Nee man, wifi.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-02-2011 9:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 februari 2011 8:46 schreef rotor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze daar hier (Fi) op zouden reageren. Dieren tijdens de jacht worden ook neergehaald met een kogel maar ze leggen pas definitief het loodje als je ze de keel doorsnijdt.
+1. Bovendien ga ik al mijn kippen ook niet verdoven voor ik ze de kop afhak. Wat een gelul zeg. Echt, dat soort gezwam komt alleen maar voor bij mensen die niet tussen de dieren zijn opgegroeid. Sowieso zou iedereen die vlees eet zelf een dier moeten kunnen slachten, wat dat betreft staan we veel te ver van onze producten af.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-02-2011 9:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 februari 2011 20:11 schreef MR. N het volgende:
Het "nieuwe" asbest wordt overigens glaswol, dat je het even weet.
Lijkt me niet praktisch, glaswol als dakbedekking op je schuurtje..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-02-2011 9:30 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 februari 2011 8:46 schreef rotor het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze daar hier (Fi) op zouden reageren. Dieren tijdens de jacht worden ook neergehaald met een kogel maar ze leggen pas definitief het loodje als je ze de keel doorsnijdt.


Achterlijke Finse cultuur.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-02-2011 9:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 februari 2011 9:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
Achterlijke Finse cultuur.
Nee. Achterlijke Nederlandse cultuur. Hier zijn we zover van onze grondstoffen vervreemd dat we denken dat dieren menselijke emoties hebben of iets dergelijks.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-02-2011 9:36 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 17 februari 2011 9:34 schreef bastianus het volgende:
Nee. Achterlijke Nederlandse cultuur. Hier zijn we zover van onze grondstoffen vervreemd dat we denken dat dieren menselijke emoties hebben of iets dergelijks.
Er zijn genoeg mensen met dierlijke emoties, dus waarom niet andersom?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-02-2011 9:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 februari 2011 9:36 schreef G.I.R.L. het volgende:
Er zijn genoeg mensen met dierlijke emoties, dus waarom niet andersom?
Dat bleek uit onderzoek van de universiteit van Wageningen onlangs. Dat dieren niet het uitgebreide scala aan emoties bezitten dat b.v. de Partij van de Dieren op ze projecteert. Ik zal even zoeken naar de bronnen bij deze uitspraak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2011 9:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 februari 2011 9:20 schreef bastianus het volgende:
+1. Bovendien ga ik al mijn kippen ook niet verdoven voor ik ze de kop afhak. Wat een gelul zeg. Echt, dat soort gezwam komt alleen maar voor bij mensen die niet tussen de dieren zijn opgegroeid. Sowieso zou iedereen die vlees eet zelf een dier moeten kunnen slachten, wat dat betreft staan we veel te ver van onze producten af.
op nu.nl staat ook zo;n debiel artikel over verbod op megastallen .. niemand weet wat ene megastal is, iedereen denkt dat een megastal lijdt tot kleine plekjes voor dieren (terwijl daar een vaste minimum norm voor is) en het is puur volksbangmakerij door mensen die zelf nooit in een stal geweest zijn.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-02-2011 9:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 februari 2011 9:42 schreef bastianus het volgende:
Dat bleek uit onderzoek van de universiteit van Wageningen onlangs. Dat dieren niet het uitgebreide scala aan emoties bezitten dat b.v. de Partij van de Dieren op ze projecteert. Ik zal even zoeken naar de bronnen bij deze uitspraak.

Maar ik denk dat het concept 'pijn' wel door dieren begrepen wordt


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2011 9:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 februari 2011 9:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Maar ik denk dat het concept 'pijn' wel door dieren begrepen wordt
Verdoven voelen ze ook hoor .. en je doet extra chemicaliën in een dier ..

Een snel nekschot lost het 9 van de 10 keer snel op.


rotor
Usericon van rotor
Posted 17-02-2011 9:47 by rotor Profiel van rotor

Als dieren al menselijke emoties hebben, zijn het geen mietjes want daar schiet je niks mee op in de natuur.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-02-2011 9:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen