![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
Van 17 hoog heeft 'ie de vlucht door de dampkring niet overleefd, denk ik. Opknopen, zulke lui! Bruce Banner ![]() |
|
quote: Dan hoef je ze nog niet in elkaar te slaan hoor Jakob. ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Die pootjes had hij er al af getrokken. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
quote:Gelukkig was het beestje wel alvast verdoofd. In het bericht staat althans dat hij onder invloed van alcohol was. Maar goed, het blijft toch slordig allemaal. Als je niet van katten houdt moet je zorgen dat je bij ze uit de buurt blijft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: :') Je moeder. ![]() |
|
quote:Het zou meer wereldnews zijn als de kat zijn eigenaar 17 hoog het raam uitgegooid zou hebben, onder invloed van alcohol ![]() German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 ![]() |
|
quote: Okay, laat ik voorop stellen dat kindermisbruik een erg iets is. Maar volgens mij is de heksenjacht die nu bezig is ook niet okay. Is die directeur veroordeeld? Volgens mij niet, hij is alleen beschuldigd in het verleden. Raar dat er dan zo'n kop boven het bericht staat, en in het oorspronkelijke artikel stond ook een foto van die vent. Ik vind het een rare gang van zaken. Boeiender ![]() |
|
quote:Wel bizar, met naam en toenaam in de krant. Lijkt me niet dat je dan nog normaal over straat kunt. Al weet ik niet wat ik zou doen als mijn kinderen iets dergelijks overkwam. Misschien is het alleen daarom al goed dat rechters beslissen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 19-12-2010 22:16] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Inderdaad, en dat vanwege een anonieme bron... Zo kan je wel makkelijk vijanden kapot maken. In de naam van "pedofilie" bestrijding mag je dus mensen veroordelen en openlijk aan een schandpaal nagelen, inclusief erg suggestief berichtje wat zichzelf tegenspreekt. Lijkt mij geen goede ontwikkeling. quote: Ja, dat is inderdaad erg begrijpelijk. En ik ben ook van mening dat mensen die met hun poten aan kleine kinderen zitten gestraft moeten worden. Maar het is nu een heksenjacht die wellicht onschuldige mensen kapot maakt. Boeiender ![]() |
|
quote:Het is bekend dat kindermisbruikers onderaan staan in de rangorde in de bajes. Ze zijn hun leven daar niet zeker. Blijkbaar begint het de normale gang van zaken te worden dat dergelijke primitiviteit ook in de media plaatsheeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Sinds wanneer gebruiken we eigenlijk geen balkjes meer in Nederland? Het valt mij ineens op. ![]() |
|
quote: Met 1 groot verschil. Als je in de bajes zit, ben je veroordeeld, en is er dus bewijs geweest dat je strafbare feiten hebt gepleegd. Maar ik kan uit het stukje alleen maar destilleren dat die directeur ergens van beschuldigd werd. Dus is hij niet veroordeeld, en is er (toen) niets bewezen lijkt me. Boeiender ![]() |
|
quote:Dat citaat in het artikel doet echter wel vermoeden dat het misbruik van twee kinderen al bewezen is. Maar erg neutraal komt de berichtgeving in deze zaak niet over. De gevallen van kindermisbruik vliegen je sowieso om de oren. Ik betwijfel alleen of het ineens erger is, de manier van berichtgeving lijkt me vooral erg veranderd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Dat moet een grote lobby zijn dan. Kabinet voert btw-motie Eerste Kamer niet uit Uitgegeven: 20 december 2010 16:51 Laatst gewijzigd: 20 december 2010 17:09 AMSTERDAM - Het kabinet zal de btw-motie van de Eerste Kamer niet uitvoeren en houdt vast aan de verhoging van de btw op theater- en concertkaartjes. Het kabinet zal de btw-motie van de Eerste Kamer niet uitvoeren en houdt vast aan de verhoging van de btw op theater- en concertkaartjes. Wel zal het kabinet de ontwikkelingen in de kunstwereld de komende tijd nauwgezet volgen, schrijft het de senaat maandag. Als blijkt dat de verhoging van de btw op toegangskaartjes van 6 naar 19 procent ''onevenredig schade toebrengt aan de sector'', dan zal het kabinet dit nadrukkelijk betrekken bij een nieuwe visie op het belastingstelsel, die volgend voorjaar naar de Tweede Kamer wordt gestuurd. Belastingplan De Eerste Kamer kan de btw-verhoging nu alleen nog tegenhouden door dinsdag het hele belastingplan te verwerpen, maar die kans wordt niet groot geacht. Het debat over het belastingplan begint maandagavond. Het kabinet schrijft in de brief aan de senatoren dat de afgelopen week in de Tweede Kamer nog wel is gepolst of een wijziging van het eerdere btw-voorstel kans van slagen zou hebben, maar die kans bleek ''nihil''. Eerder blokkeerde de PVV in de Tweede Kamer al een voorstel om de maatregel aan te passen of later in te voeren. Verzet Het kabinet wil met de btw-verhoging op kaartjes en kunstvoorwerpen in totaal 90 miljoen euro ophalen. In de Tweede Kamer was er ook veel verzet, maar drie alternatieven en een motie om de maatregel later in te voeren werden allemaal verworpen. Behalve de samenwerkingspartijen VVD, CDA en PVV waren ook de ChristenUnie en de SGP voor de btw-verhoging. Motie De Eerste Kamer nam daarna een motie van PvdA-fractievoorzitter Han Noten aan, waarin het kabinet wordt gevraagd af te zien van de verhoging. Alle oppositiepartijen stemden daar voor en ook de regeringspartijen VVD en CDA waren niet gelukkig met de belastingverhoging. Premier Rutte zegde toe ''heel serieus'' te kijken naar de motie, maar stelde tegelijk dat afstemmen van het belastingplan wat hem betreft een ''nucleair scenario'' was. © ANP Nu.nl ![]() En dan straks het geld weer dubbel uitgeven in een poging om te redden wat er te redden valt. ![]() ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die huidige generatie Vietnameesjes weet de tunnels niet meer te vinden? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-12-2010 22:31] ![]() |
|
quote:Taiwan... Boeiender ![]() |
|
Godver... MegaFail ![]() ![]() |
|
quote:Wees gerust, al was het Vietnam, dan was het ook een erg vergezocht "grapje" geweest hoor. ![]() Boeiender ![]() |
|
Valt niet mee anders, al die nauwkiekers uit mekaar houden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Mwoah, als het in het bericht bij het filmpje staat wordt het redelijk makkelijk hoor. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |