|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Gezondheid |
|
Man onthoofdt zichzelf met kettingzaag Een man uit het Roemeense Valea Ciresoaia heeft vorige week op koelbloedige wijze zelfmoord gepleegd. Banyai Miklos haalde een kettingzaag uit de schuur en slaagde erin zijn eigen hoofd af te zagen. Miklos' vrouw werd vorige week midden in de nacht ruw gewekt door een ronkende kettingzaag. Toen zij poolshoogte ging nemen, deed ze een gruwelijke ontdekking. In de schuur van hun woning lag het onthoofde lijk van haar echtgenoot. Volgens de politie was Miklos depressief. Hij had namelijk onlangs te horen gekregen dat hij leed aan kanker. Ah netjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kan toch nooit .. slecht verzonnen verhaal van de vrouw |
|
Kan wel maar je moet zorgen dat je ligt en kettingzaag op je ligt(of hij moet zo gevallen zijn). De zwaartekracht doet zn werk wel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik zeg: Mc Guyver award! En mooi nieuws: quote: Jammer alleen dat ze niet alle kerken willen opblazen... Boeiender |
|
quote: gaaf verhaal IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Lul niet man. Vind het best heavy nieuws, ik heb wat collega's en leerlingen die tot één van die kerken behoren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hebben die besneden droeftoeters nou echt niks beters te doen? Of denken ze dat ze zo wereldwijd respect kunnen afdwingen? |
|
Ik vind t ook ontzettend triest ja. Die geweldadige tak van de Islam is echt verschrikkelijk: vol haat en mensenlevens doen ze echt noppes When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: FTFY. |
|
quote: Technisch gezien is het een fluitje van een cent. |
|
Gewoon die zaag vastzetten in de vol gasstand en op je nek laten vallen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-01-2011 22:13] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
maar denk je ook dat je vanuit staande positie je gehele nek kan doorzagen? Beginnen aan de achterkant is uitgesloten want je spieraansturing valt uit na het doorzagen van de nek. Van de voorkant lukt misschien wel. Ik heb nooit met die dingen gewerkt dus kan niet inschatten hoe snel ze door een stukje vlees heen gaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ben t uiteraard met je eens. Alleen is je 'behulpzame' actie een beetje zinloos. Iemand van jouw intelligentie kan zelf wel verzinnen waarom When your people matter, menstrual health matters |
|
@ Elite: Als ze goed geslepen zijn gaan ze binnen een seconde door hardhout als b.v. eik heen. Een nek moet dan een peulenschilletje zijn. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-01-2011 22:17] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Bijvoorbeeld... maar als je ziet wat voor gruwelijke wonden kettingzaagakkefietjes opleveren, kan ik me zelfs voorstellen dat je kop er zo afligt als je de zaag een elegante zwaai geeft in de juiste richting. [Dit bericht is gewijzigd door rotor op 03-01-2011 22:18] |
|
quote: tandenstoker of sequoia? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Boomstammetje van een cm. of 20, je hoeft de zaag er alleen maar op te leggen. Als de voorlopers van de ketting goed zijn geslepen trekt de zaag zich er zelf doorheen, zonder dat de bediener kracht hoeft te zetten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Google "chainsaw suicide" of "chainsaw beheading" en je zult zien dat het niet eens zo zeldzaam is. Sommige lui doen het met lintzagen of cirkelzagen... jaren geleden wel es foto's van gezien, dat is geen prettig gezicht. |
|
mooi, heb ik weer wat te doen op den maandag avond. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:een kennis van een collega van mijn vriendin is in een houtversnipperaar gevallen ... En ja, jezelf ontdoen van ledematen is heel goed mogelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Hoe een verstrooid type een verstrooid type kan worden.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
verknipte zaken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hehe ik zat net chainsaw accident te bekijken. Vind maar weinig plaatjes maar vandaag hoeft het ook niet zo van mij. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |