IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-12-2010 20:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 december 2010 20:15 schreef Helvete het volgende:
Ik bemoei me niet met bestuurszaken. Ik weet ook niet of er nog andere reële mogelijkheden waren. Misschien is dit ook wel de beste keuze, maar ik vind het gewoon jammer dat het gebeurt.

"Ik heb er niets aan gedaan om te voorkomen dat er iets gebeurt wat ik niet niet fijn vind, maar ik wil er wel graag even over klagen."


Quis moderabat ipsos moderatores?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-12-2010 20:22 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 16 december 2010 20:17 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Ik heb er niets aan gedaan om te voorkomen dat er iets gebeurt wat ik niet niet fijn vind, maar ik wil er wel graag even over klagen."
Ik klaag niet over de beslissing die gemaakt is. Ik vind het alleen jammer.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2010 20:25 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 december 2010 20:15 schreef Helvete het volgende:
Ik bemoei me niet met bestuurszaken. Ik weet ook niet of er nog andere reële mogelijkheden waren. Misschien is dit ook wel de beste keuze, maar ik vind het gewoon jammer dat het gebeurt.
Sja, zoals het nu gaat komt het daar ook niet goed... Maar je bent dus niet bij een bijeenkomst geweest waar men het over deze zaken had?


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-12-2010 20:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 december 2010 20:22 schreef Helvete het volgende:
Ik klaag niet over de beslissing die gemaakt is. Ik vind het alleen jammer.

Het valt ook wel mee, ja, was maar een plaagstoot


Quis moderabat ipsos moderatores?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-12-2010 20:29 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 16 december 2010 20:25 schreef MR. N het volgende:
Maar je bent dus niet bij een bijeenkomst geweest waar men het over deze zaken had?
Jawel.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-12-2010 20:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Kijk, de Deense PVV weet wél hoe het moet!
quote:

Blote borsten om af te schrikken

Een Deense politicus wil topless vrouwen in toerisme promotiefilmpjes tonen om extremisten af te schrikken het land te bezoeken.

Peter Skaarup, woordvoerder buitenland voor de Deense Volks Partij, roept de regering op hierover na te denken. Dat meldt de Britse Telegraph vandaag.

Skaarup zegt dat shots van topless zonnende vrouwen benadrukken dat Denemarken een open, vrije samenleving heeft. Het zou extremisten wellicht afschrikken het Scandinavische land te bezoeken.

"Topless zonnen is geaccepteerd in ons land, en ik verwacht dat fundamentalisten wel twee keer nadenken voor ze naar Denemarken komen als ze dit zien", aldus de politicus.

Volgens Naser Khader, lid van het Deense parlement en oprichter van de gematigde Moslim Beweging, heeft een dergelijke maatregel geen enkele zin. "Een paar blote borsten zijn geen bescherming tegen extremisme", schreef hij op zijn Facebook-pagina. "Integendeel, fundamentalisten zouden er weleens door kunnen worden aangetrokken."


Boeiender


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 16-12-2010 21:01 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

Die moslim mannen plegen juist in het buitenland vele buitenhuwelijkse escapades.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 16-12-2010 21:03 by Helvete Profiel van Helvete

Die eerste zin is zo wel erg vreemd vanwege de fout in 'toerismepromotiefilmpjes'.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2010 14:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

dikke vette LOL:

Boycot voor Thor

De Amerikaanse Raad van Conservatieve Burgers is van plan om Kenneth Branagh's Thor te gaan boycotten omdat de Noorse god Heimdall niet wordt gespeeld door een blanke. De rol is voor (de toch vrij zwarte) Idris Elba en daar zijn sommigen het natuurlijk niet mee eens.

Het artikel van de raad heet “Marvel Studios declares war on Norse mythology” en er wordt het volgende in geschreven:

Norse mythology gets multi-cultural remake in upcoming movie titled “Thor,” Marvel studios. It’s not enough that Marvel attacks conservatives values, now mythological Gods must be re-invented with black skin.

It seems that Marvel Studios believes that white people should have nothing that is unique to themselves. An upcoming movie, based on the comic book Thor, will give the Aesir an insulting multi-cultural make-over. One of the Gods will be played by Hip Hop DJ Elba.

Vervolgens verwijst het artikel naar de geplande boycot van de film. Elba is er zelf overigens al op ingegaan. Hij zei het volgende:

Thor’s mythical, right? Thor has a hammer that flies to him when he clicks his fingers. That’s OK, but the color of my skin is wrong?




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2010 14:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe borsten bloot tegen terrorisme, volgens mij heeft meneer ook andere belangen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2010 15:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Sollicitatieplicht voor werkloze kunstenaar'

AMSTERDAM – Kunstenaars die zonder werk zitten krijgen net als andere werklozen een sollicitatieplicht. Het kabinet overlegt vrijdag over een voorstel om de Wet werk en inkomen kunstenaars (WWIK) af te schaffen en kunstenaars aan dezelfde verplichtingen te laten voldoen als andere bijstandsontvangers.
© ANP

Dat schrijft De Telegraaf vrijdag.

De WWIK is een uitkering van zeventig procent van het bijstandsniveau die is bedoeld als aanvulling op het inkomen van kunstenaars wanneer ze te weinig met hun werk verdienen.

De uitkering, waarbij tot 125 procent mag worden bijverdiend, wordt tot vier jaar uitgekeerd.

Staatssecretaris Paul de Krom van Sociale Zaken en Werkgelegenheid wil dat veranderen waardoor werkloze kunstenaars dezelfde plichten hebben als anderen met een uitkering.

zo zo eindelijk een goed idee


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2010 16:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als ik slechte kasten in elkaar timmer als timmerman dan krijg ik toch ook geen subsidie. Goed dat dit eindelijk recht getrokken wordt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2010 16:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 december 2010 14:19 schreef attila_de_hun het volgende:
dikke vette LOL:

Boycot voor Thor

De Amerikaanse Raad van Conservatieve Burgers is van plan om Kenneth Branagh's Thor te gaan boycotten omdat de Noorse god Heimdall niet wordt gespeeld door een blanke. De rol is voor (de toch vrij zwarte) Idris Elba en daar zijn sommigen het natuurlijk niet mee eens.

Het artikel van de raad heet “Marvel Studios declares war on Norse mythology” en er wordt het volgende in geschreven:

Norse mythology gets multi-cultural remake in upcoming movie titled “Thor,” Marvel studios. It’s not enough that Marvel attacks conservatives values, now mythological Gods must be re-invented with black skin.

It seems that Marvel Studios believes that white people should have nothing that is unique to themselves. An upcoming movie, based on the comic book Thor, will give the Aesir an insulting multi-cultural make-over. One of the Gods will be played by Hip Hop DJ Elba.

Vervolgens verwijst het artikel naar de geplande boycot van de film. Elba is er zelf overigens al op ingegaan. Hij zei het volgende:

Thor’s mythical, right? Thor has a hammer that flies to him when he clicks his fingers. That’s OK, but the color of my skin is wrong?




:') Treurig ook, de Marvel-behandeling van Thor is natuurlijk sowieso al een verkrachting van de Noorse mythologie


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2010 17:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 december 2010 16:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
:') Treurig ook, de Marvel-behandeling van Thor is natuurlijk sowieso al een verkrachting van de Noorse mythologie
Fundamentalist.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2010 17:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Inderdaad, als je zulke redeneringen aanhangt ben je een sneue fundamentalist.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-12-2010 17:40 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 december 2010 15:56 schreef Jenje het volgende:
'Sollicitatieplicht voor werkloze kunstenaar'



Ik ga scheve gezichten zien!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2010 17:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 december 2010 17:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Inderdaad, als je zulke redeneringen aanhangt ben je een sneue fundamentalist.
Mooi om te zien dat zo'n tolerante D66-vrijbuiter weer heel vast omlijnde ideeen over Noorse mythologie heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2010 17:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 17 december 2010 17:48 schreef bastianus het volgende:
Mooi om te zien dat zo'n tolerante D66-vrijbuiter weer heel vast omlijnde ideeen over Noorse mythologie heeft.

Pardon? Ik heb dat helemaal niet Men doet maar wat men wil met welke mythologie dan ook, ik vind het alleen maar mooi! Het hoort ook eigenlijk wel bij mythologie dat daar levendig mee omgegaan wordt.

Voor de duidelijkheid had ik misschien 'als je hun gedachten consequent doortrekt' ergens toe moeten voegen, maar dat leek me al vrij evident


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2010 18:02 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 december 2010 17:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Pardon? Ik heb dat helemaal niet Men doet maar wat men wil met welke mythologie dan ook, ik vind het alleen maar mooi! Het hoort ook eigenlijk wel bij mythologie dat daar levendig mee omgegaan wordt.

Voor de duidelijkheid had ik misschien 'als je hun gedachten consequent doortrekt' ergens toe moeten voegen, maar dat leek me al vrij evident
Op die fiets. Dan kan ik je wel volgen idd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-12-2010 19:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



Quis moderabat ipsos moderatores?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-12-2010 19:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

77-jarige mept overvallers eruit

De kerstgedachte was even geparkeerd toen Van Dijk -hier op zijn verzoek onherkenbaar op de foto- op de gang niet op weg was het geëiste geld op te halen, maar in plaats daarvan een metalen staaf pakte. foto Frans Paalman
Quantcast

ZWOLLE - Hendrik van Dijk (77) is niet snel onder de indruk. Ook als hij plotsklaps drie overvallers in huis heeft staan verblikt hij niet. De Zwollenaar joeg woensdagmiddag de jonge gewapende rovers met een ferme tik van een metalen staaf zijn huis uit. "Het waren amateurtjes".
Zie ook:

* Man (77) slaat overvallers huis uit


Zijn vrouw was net even boodschappen doen. Van Dijk -niet groot, maar als gepensioneerd lasser nog altijd potig- stond zelf kalmpjes de kerstboom op te tuigen in de huiskamer van hun Assendorper woning. Toen hoorde hij ze. ,,Geld! Geld! Geld!', riepen ze.

"Ik keek om, er waren er twee, de derde stond op de gang met een mes in zijn hand, zo'n joekel, zeker geen nepper. Ze waren niet herkenbaar, hadden mutsen en shawls om. Ik zeg: ik heb geen geld, Sinterklaas is net geweest. 'Geld!', riepen ze weer. Ik zeg: wacht maar even. Toen ben ik naar de gang gelopen."

"Ze dachten dat ik boven geld ging pakken. Maar bij de voordeur heb ik een grote metalen staaf staan. Mijn vrouw zegt altijd: wat moet je toch met dat ding? Ik heb een van die jongens ermee geslagen. Toen gingen ze er gelijk vandoor via de achterom, zoals ze gekomen waren. Ze schrokken nogal van mijn reactie. Die jongen met het mes heeft nog een kras op de keukendeur gemaakt. Ik ben ze achterna gegaan om te zien of ze een muts of zo achter hadden gelaten, maar niks. Ze wisten de weg, gingen er via een achterafpaadje vandoor." De gebelde politie was er snel maar het uitkammen van de omgeving leverde niets op. Het signalement van de daders: een jaar of twintig, tussen de 1.65 en 1.70 meter en een getint uiterlijk, Noord-Afrikaans, vermoedt Van Dijk. Ze droegen donkere kleding, één van hen droeg een blauwe spijkerbroek en een witte sjaal. Van Dijk: "Ze zijn via de achterzijde het huis in geslopen, de tuindeur stond open. Als we nog een hond hadden gehad was dat niet gebeurd."

Aan Slachtofferhulp is geen behoefte: "Dat kan je beter aan die jongens geven, die hebben het nu harder nodig dan ik. Ik heb vannacht goed geslapen."

Van Dijks vrouw: "Nou, ik had wel verwacht dat hij zo zou optreden. Ik ken hem al 55 jaar."

© Stentor

-----

Held.


Je moeder.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2010 19:31 by Dentz Profiel van Dentz

Mijn oma heeft ook een keer met een stuk staal in de handen gevraagd wat die vreemde meneer bij de achterdeur moest.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-12-2010 19:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ik denk dat mijn oma eerder een kopje thee voor ze zou zetten.


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-12-2010 12:52 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Party Animals mishandeld bij show
Uitgegeven: 19 december 2010 12:37
Laatst gewijzigd: 19 december 2010 12:41
AMSTERDAM - De Party Animals zijn zaterdagnacht door hun publiek mishandeld tijdens een optreden in Groningen. Dat heeft de politie laten weten. De hardcoregroep werd in een horecagelegenheid bekogeld met glazen en andere voorwerpen. De Party Animals gaan aangifte doen.
1504
© NU.nl/Harold Versteeg

Na de bekogeling ontstond er een vechtpartij tussen de bandleden en een groep van vijftien mensen uit het publiek. De Party Animals ontvingen hierbij rake klappen en trappen. De muzikanten liepen letsel aan hun neus, hoofdpijn, bloedlippen en kneuzingen op.

Het optreden werd direct gestopt. Na het incident keerde de groep huiswaarts. Alle leden van de band, die al toe is aan zijn derde generatie, zullen in hun woonplaats aangifte doen van mishandeling. De verdachten lopen nog vrij rond. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

© Novum

Niks is meer heilig in Groningen.


Je moeder.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-12-2010 15:55 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Een 33-jarige man uit Antwerpen heeft een proces-verbaal voor dierenmishandeling gekregen omdat hij zaterdagmiddag zijn kat uit het raam van de zeventiende verdieping had gegooid. Het dier heeft de val niet overleefd.

Dat heeft de politie zondag laten weten. De man belde zelf naar de politie om te zeggen dat hij zijn kat uit het raam had gegooid. Hij deed dat naar eigen zeggen omdat het dier hem had gekrabd. De politie ging naar het huis van de man en trof hem daar aan met een dode kat in zijn handen. Hij was onder invloed van alcohol.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen