IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2011 10:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 januari 2011 10:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Maar die boeven konden ze voor dit verbod ook al grijpen
Ja, maar dan moet hij dus wel een huisvrouw met een burqa oppakken. Tenminste, ik neem aan dat het huisvrouwen zijn. Misschien zijn het ook wel captains of industry, dat weet ik niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-01-2011 10:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 januari 2011 10:54 schreef bastianus het volgende:
Ja, maar dan moet hij dus wel een huisvrouw met een burqa oppakken.

Gaat dit nog grappig worden, of?
quote:
Tenminste, ik neem aan dat het huisvrouwen zijn. Misschien zijn het ook wel captains of industry, dat weet ik niet.

Tsk tsk, toch een beetje bevoordeeld dat je er zomaar vanuit ging dat het wel huisvrouwen moeten zijn. We leven in moderne tijden, bastianus!


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2011 11:00 by bastianus Profiel van bastianus

quote:

Boerkaverbod: spel om de macht




Burgemeester Eberhard van der Laan heeft gereageerd op de uitspraken van zijn hoofdcommissaris Welten dat die geen trek had het voorgestelde boerkaverbod van het kabinet uit te voeren. Dat is natuurlijk op eieren lopen voor de burgemeester.

Welten zal geen hoofdcommissaris meer zijn als het boerkaverbod is ingevoerd. Maar Van der Laan zal dan nog zeker wel burgemeester van Amsterdam zijn. Het is bovendien niet ondenkbaar dat hij de opvolger wordt van Cohen. Niet gelijk, maar ter zijner tijd. Of er zijn andere scenario’s denkbaar waarbij Van der Laan in kabinetsverband zal samenwerken met de VVD of het CDA. Hij kan het zich dus niet veroorloven dat hij de, gemakkelijk, want symbolisch geuite ongehoorzaamheid van Welten volledig onderschrijft. Maar hij wil Welten ook niet laten vallen. Want hij wil tegelijk een politiek signaal afgeven, als PvdAer, dat hij het met zo’n boerkaverbod oneens is. Dus zei hij gisteren in een interview met de Amsterdamse televisiezender AT5 dat Welten een beetje over het randje ging, maar dat hij de reacties erop ‘van sommigen’ een tikje hysterisch vond.

Zonder namen te noemen. Een beetje. Een tikje. Zou niet moeten. Maar toch. Heeft een gesprek met Welten gevoerd. Een gesprek met de betrokken minister, Opstelten, die er, aldus de berichtgeving van AT5, die het interview met Van der Laan voerde, maar hem hierop niet letterlijk quote, niet op aan had gedrongen dat de burgemeester zijn hoofdcommissaris liet vallen.

Dus ja, de burgemeester is alert. Dus nee, wat hem betreft gaat er niks gebeuren met Welten.

Waar gaat dit allemaal over? Over de macht.
De boerka is bij uitstek het symbolische item waarover de macht kan worden uitgespeeld. Weet u nog? Het eerste wat minister Vogelaar destijds zei, een beetje tussen neus en lippen, tegen een televisiereporter, was dat er geen boerkaverbod zou komen, en daarmee gaf ze een statement af: zij ging zich dus niets aantrekken van een hierover al door de Kamer aangenomen motie. De verontwaardiging van de PVV was groot, want die had de door het CDA en de VVD gesteunde motie ingediend. En ditzelfde CDA zat in het kabinet waar ook Vogelaar in zat. En liet het kennelijk gebeuren.

Er zouden vervolgens initiatiefwetsvoorstellen over komen van zowel Wilders als Kamp. Het toenmalige kabinet sprak toen over een eventueel boerkaverbod in het openbaar vervoer, maar ook daar zou het uiteindelijk niet van komen.

Vrijheid van godsdienst. Europese rechters. U kent het wel. Het onderwerp ‘boerkaverbod’ bleef ergens hangen.

Ondertussen werd in een land als Frankrijk dus wel een boerkaverbod ingesteld. En in België.

Terug naar het huidige machtsspel om de boerka in Nederland.

Welten ziet zich met zijn vertoon van burgerlijke ongehoorzaamheid (zonder dat ook letterlijk te plegen dus, want er is nog geen wet die hij kan overtreden) inmiddels gesteund door Martin Sitalsing, korpschef van de politie in Twente, die zegt geen prioriteit te geven aan zo’n verbod. Het wachten is op andere leidinggevenden van de politie, die er vast en zeker allemaal over ondervraagd zullen worden door de pers.

Het kan niet anders, of Opstelten moet nu zijn autoriteit laten gelden. Anders komt, juist met deze gevoelige, symbolische kwestie, de geloofwaardigheid van dit kabinet in het geding. Wat ongetwijfeld de achterliggende bedoeling is van sommige lokale politieblokhoofden en hun op eieren lopende burgemeesters.

Nee, dit spel is nog lang niet gespeeld. Hier hebben teveel politici en ambtenaren lol aan.



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-01-2011 11:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 7 januari 2011 10:50 schreef bastianus het volgende:
Toch gaat ie een beetje mank. Ik kom weleens bij de Zeeman , en ik lach me altijd kapot om al die Somalische vrouwen die hun burqa's compleet volladen met alles wat daar ligt. De rest stoppen ze dan onder hun baby's in de kinderwagens, dus altijd als ze naar buiten gaan liggen de matrasjes in de kinderwagens een meter hoger.


Zullen we dan ook maar kinderwagens verbieden?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-01-2011 11:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 januari 2011 10:43 schreef bastianus het volgende:
Goh. Zou zo'n verbod misschien praktisch onuitvoerbaar zijn?
Ja, echt wel!

Wat een onzin weer. Wat is er nou onuitvoerbaar aan? Complete politieke onwil; dat is dit.
Zo'n korpschef heeft gewoon z'n bek te houden en z'n werk te doen. En als de Nederlandse wet het niet aanstaat gaat hij maar ander werk doen of emigreert hij maar naar Noord-Korea of Jemen.

Tuurlijk heeft zo'n burkaverbod geen prioriteit, zoveel burkadragers zijn er niet. Maar als je als agent tijdens surveillance een burka ziet lopen, schrijf je gewoon een bon uit. En als mevrouw niet meewerkt, bewerk je haar met je gummiknuppel en gooi je haar in de cel. Zo werkt dat bij overtredingen. Er is geen een excuus om dat bij burkadraagsters niet te doen.

Dat er geen eenstrepers de straat op worden gestuurd op expliciet op burka’s te jagen, natuurlijk. Maar als zo’n kropchef gaat roepen dat hij zich niet automatisch aan Den Haag gebonden voelt en burgerlijke ongehoorzaamheid gaat plegen, dat is echt van de zotten. Pek en veren voor die man!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2011 11:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 januari 2011 11:39 schreef kwelgeest het volgende:
Ja, echt wel!

Wat een onzin weer. Wat is er nou onuitvoerbaar aan? Complete politieke onwil; dat is dit.
Zo'n korpschef heeft gewoon z'n bek te houden en z'n werk te doen. En als de Nederlandse wet het niet aanstaat gaat hij maar ander werk doen of emigreert hij maar naar Noord-Korea of Jemen.

Tuurlijk heeft zo'n burkaverbod geen prioriteit, zoveel burkadragers zijn er niet. Maar als je als agent tijdens surveillance een burka ziet lopen, schrijf je gewoon een bon uit. En als mevrouw niet meewerkt, bewerk je haar met je gummiknuppel en gooi je haar in de cel. Zo werkt dat bij overtredingen. Er is geen een excuus om dat bij burkadraagsters niet te doen.

Dat er geen eenstrepers de straat op worden gestuurd op expliciet op burka’s te jagen, natuurlijk. Maar als zo’n kropchef gaat roepen dat hij zich niet automatisch aan Den Haag gebonden voelt en burgerlijke ongehoorzaamheid gaat plegen, dat is echt van de zotten. Pek en veren voor die man!

Dat is een prima mening. Maar ik voorzie dat dit soort uitspraken nog wel vaker gaan komen van politiepersoneel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2011 14:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
OM eist boete tegen 'hamstermartelaar'

(Novum) - Tegen de 31-jarige kunstenares Tinkebell is vrijdag een boete van 950 euro geëist, waarvan 475 voorwaardelijk. Ze wordt ervan verdacht 95 hamsters urenlang te hebben mishandeld in 2008.


Volgens het Openbaar Ministerie mishandelde Tinkebell de hamsters in het kader van haar tentoonstelling 'Save the pets' in de Amsterdamse galerie Masters. Tegen de galerie is een boete van 475 euro geëist.

Tinkebell heeft de beestjes in gekleurde plastic ballen gestopt en liet ze vervolgens vier uur rondrennen, terwijl slechts dertig minuten is toegestaan. Na het rennen werden de hamsters in twee kleine, ernstig vervuilde kooitjes gestopt. Enkele beestjes waren er slecht aan en hadden meer korsten op hun kop. Ze kregen bovendien onvoldoende water en voedsel.

De stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming nam de hamsters in beslag toen het nieuws over het werk van de kunstenares bekend werd. Het Comité Dierennoodhulp deed aangifte.

De Partij voor de Dieren stelde Kamervragen naar aanleiding van het kunstproject. De partij stelde dat misbruik van dieren als kunstuiting harder moet worden aangepakt.


Wat zou Richard Gere dan voor straf krijgen voor wat hij ooit deed met een gerbil?



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2011 14:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Waarom geen burkadraagsters bekeuren en wel mensen die tot 4 km/u boven de maximumsnelheid zitten?

Vind het maar raar. Wet is wet.
Bovendien trek je niet per ongeluk een burka aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-01-2011 14:22]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-01-2011 14:31 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 januari 2011 11:39 schreef kwelgeest het volgende:
En als de Nederlandse wet het niet aanstaat gaat hij maar ander werk doen of emigreert hij maar naar Noord-Korea of Jemen.



Volgende stap: verbod op metalshirtjes. En dan baseball caps. Waar stoppen we? Burka-verbod in bepaalde ruimtes kan ik inkomen met betrekking tot identificatieplicht of noodzaak tot persoonlijke interactie, maar algeheel burka verbod is simpelweg diep triest. Hoop dat zoiets nooit in Engeland gebeurt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2011 14:38 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 januari 2011 14:31 schreef Mark het volgende:
Volgende stap: verbod op metalshirtjes. En dan baseball caps. Waar stoppen we? Burka-verbod in bepaalde ruimtes kan ik inkomen met betrekking tot identificatieplicht of noodzaak tot persoonlijke interactie, maar algeheel burka verbod is simpelweg diep triest. Hoop dat zoiets nooit in Engeland gebeurt.


Op zich ben ik het helemaal met je eens. Maar waar ik moeite mee heb is dat zo een agent dat op eigen houtje gaat uitvoeren. Eigenlijk is het hetzelfde als een agent gaat beslissen dat hij jou mag aanhouden omdat hij 75 km/u al hard genoeg vind. Het gaat er dus niet om de zinnigheid van de maatregel (dat die belachelijk is moge duidelijk zijn) maar dat een belangrijke agent gaat freewheelen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 07-01-2011 14:39 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 7 januari 2011 14:31 schreef Mark het volgende:
Volgende stap: verbod op metalshirtjes. En dan baseball caps. Waar stoppen we? Burka-verbod in bepaalde ruimtes kan ik inkomen met betrekking tot identificatieplicht of noodzaak tot persoonlijke interactie, maar algeheel burka verbod is simpelweg diep triest. Hoop dat zoiets nooit in Engeland gebeurt.


Waarom is het wel toegestaan om je als Zwarte Piet te verkleden dan? Je wordt onherkenbaar, je kunt van alles meejatten in de zak, draagt een "wapen" waarmee je kunt slaan en last but not least: het impliceert onderdrukking



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2011 14:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 januari 2011 14:22 schreef Greycloak het volgende:
Waarom geen burkadraagsters bekeuren en wel mensen die tot 4 km/u boven de maximumsnelheid zitten?

Wet is wet.



Maar je vind het dus verder oke als iemand een boete krijgt wanneer die 4km/u harder rijdt dan dat max.snelheid toestaat?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-01-2011 14:46 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 januari 2011 14:39 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Waarom is het wel toegestaan om je als Zwarte Piet te verkleden dan? Je wordt onherkenbaar, je kunt van alles meejatten in de zak, draagt een "wapen" waarmee je kunt slaan en last but not least: het impliceert onderdrukking


Er zijn zo veel dingen die onderdrukking impliceren. Voor zover ik weet geven alle burka-dragende vrouwen die hiernaar gevraagd zijn aan dat ze dit uit eigen beweging doen. En daar zitten heel wat zelfbewuste en stevig in hun schoenen staande dames bij. Dan kun je wel zeggen dat er een culturele en sociale druk achter zit, maar pak dat dan aan in plaats van dit soort uiterlijke symptomen ervan.

Ik vind dat iedereen gewoon moet kunnen dragen wat ze willen, zolang ze daar andere mensen niet mee lastig vallen. En de 'meejat'-redenatie vind ik helemaal suf en tenenkrommend meelijwekkend. Ik kan je hele ladingen kledingstukken en andere attributen opnoemen die je dan ook meteen mag verbannen uit het straatbeeld, te beginnen met Bastianus' eerder genoemde kinderwagens. Een kabinet dat claimt 'liberaal' te zijn en dan met zo'n maatregel komt maakt zich volkomen belachelijk. Pure xenofobie en niks anders. Diep triest in mijn ogen.

Dat een hoofdagent vervolgens tegen een landelijk besluit ingaat is een tweede inderdaad, dat hoort niet. Als je het er echt zo zwaar mee oneens bent, neem dan je ontslag. Maar helemaal onbegrijpelijk vind ik de reactie niet. Enge ideeen, dit.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2011 14:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 7 januari 2011 14:46 schreef Mark het volgende:
Een kabinet dat claimt 'liberaal' te zijn en dan met zo'n maatregel komt maakt zich volkomen belachelijk. Pure xenofobie en niks anders. Diep triest in mijn ogen.
.


Laten we hopen dat deze bende geen meerderheid in de 1e kamer haalt.(maar ik vrees eigenlijk het ergste)


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 07-01-2011 14:55 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 7 januari 2011 14:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Laten we hopen dat deze bende geen meerderheid in de 1e kamer haalt.(maar ik vrees eigenlijk het ergste)


Laten we dan maar hopen dat de zogenaamde dissidenten in de 2e kamer van zich doen laten spreken en alsnog er voor zorgen dat dergelijke populistische maatregelen er niet door komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nebelwerfer op 07-01-2011 14:56]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2011 15:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

er is toch geen kamermeerderheid?


***************************************
Kabinetsakkoord missie Afghanistan

***************************************
` Het kabinet zendt een trainingsmissie
naar Afghanistan om de politie daar op
te leiden en te trainen.Het gaat om 545
man.Dat schrijft het kabinet aan de
Kamer.


ed: onzinnieuws vervangen door wel een belangrijk nieuwtje..

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 07-01-2011 15:16]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2011 16:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 7 januari 2011 14:46 schreef Mark het volgende:
Er zijn zo veel dingen die onderdrukking impliceren. Voor zover ik weet geven alle burka-dragende vrouwen die hiernaar gevraagd zijn aan dat ze dit uit eigen beweging doen. En daar zitten heel wat zelfbewuste en stevig in hun schoenen staande dames bij. Dan kun je wel zeggen dat er een culturele en sociale druk achter zit, maar pak dat dan aan in plaats van dit soort uiterlijke symptomen ervan.

Ik vind dat iedereen gewoon moet kunnen dragen wat ze willen, zolang ze daar andere mensen niet mee lastig vallen. En de 'meejat'-redenatie vind ik helemaal suf en tenenkrommend meelijwekkend. Ik kan je hele ladingen kledingstukken en andere attributen opnoemen die je dan ook meteen mag verbannen uit het straatbeeld, te beginnen met Bastianus' eerder genoemde kinderwagens. Een kabinet dat claimt 'liberaal' te zijn en dan met zo'n maatregel komt maakt zich volkomen belachelijk. Pure xenofobie en niks anders. Diep triest in mijn ogen.

Dat een hoofdagent vervolgens tegen een landelijk besluit ingaat is een tweede inderdaad, dat hoort niet. Als je het er echt zo zwaar mee oneens bent, neem dan je ontslag. Maar helemaal onbegrijpelijk vind ik de reactie niet. Enge ideeen, dit.
Hulde. Maar goed, volgens mij is het allemaal een politiek machtsspelletje om de gunst van de kiezer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-01-2011 17:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

+1, maar whatever, tijd voor belangrijk nieuws!




Howl Hitler! Documents reveal the Hitler-mocking dog that enraged the Nazi government
Germany's Nazi government was so angry about a dog trained to imitate Hitler that it started an obsessive campaign against its Finnish owner.

In the middle of World War II, the Foreign Office in Berlin commanded its diplomats in the Nazi-friendly Nordic country to gather evidence on the dog, and even came up with plans to destroy the pharmaceutical wholesale company of the dog's owner.

Historians had not been aware of the strange footnote to the Nazi period before some thirty files containing parts of the correspondence and diplomatic cables were recently found by a researcher at the political archives of the German Foreign Office.

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1345008/Revealed-The-Hitler-mocking-dog-named-Jackie-enraged-Nazi-government.html#ixzz1AMm43i00




Wat een baas, die baas :')


Quis moderabat ipsos moderatores?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2011 19:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 januari 2011 14:31 schreef Mark het volgende:
Volgende stap: verbod op metalshirtjes. En dan baseball caps. Waar stoppen we? Burka-verbod in bepaalde ruimtes kan ik inkomen met betrekking tot identificatieplicht of noodzaak tot persoonlijke interactie, maar algeheel burka verbod is simpelweg diep triest. Hoop dat zoiets nooit in Engeland gebeurt.
Probeer hier eens met een volledige bivakmuts over straat te lopen. eerste de beste juut houdt je aan. Hoe zit dat aan de andere kant van Het Kanaal?

Monniken, kappen. Pun intended.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-01-2011 19:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 7 januari 2011 14:41 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar je vindt het dus verder oke als iemand een boete krijgt wanneer die 4km/u harder rijdt dan dat max.snelheid toestaat?
Ligt aan de situatie. Doorgaans waar flitskasten staan is dat nauwelijks een probleem. Zone 30's, dáár is het okee om boetes uit te delen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-01-2011 19:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 7 januari 2011 19:03 schreef Greycloak het volgende:
Ligt aan de situatie. Doorgaans waar flitskasten staan is dat nauwelijks een probleem. Zone 30's, dáár is het okee om boetes uit te delen.

Dus jij vindt dat de wet in het ene geval wél en in het andere geval níet gehandhaafd zou moeten worden.


Quis moderabat ipsos moderatores?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-01-2011 19:21 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Waarom niet? Waarom moet je consequent zijn?


Je moeder.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-01-2011 19:22 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

What's new?


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-01-2011 19:29 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 7 januari 2011 19:02 schreef Greycloak het volgende:
Probeer hier eens met een volledige bivakmuts over straat te lopen. eerste de beste juut houdt je aan.


Is dat zo? Is dat jou ooit overkomen dan? Volgens mij kan dat hier namelijk probleemloos, ja. Heb het nooit zelf geprobeerd, maar als je soms ziet wat er hier aan stag nights voorbij trekt met rare maskers/hoofdtooien, dan mag dat gewoon. En 's winters draai ik ook gewoon een sjaal om mijn hoofd en trek mijn muts ver over de oren, nooit problemen mee gehad.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-01-2011 19:33 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Bivakmutsen zijn niet verboden op straat in NL, er kan wel een AVP zijn die "maskeringen van het aangezicht" verbied, maar dat is dus lokaal.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen