![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oh zijn er maar 249 criminele antilianen? Dat is vrij weinig. IJS. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:"onderzochte". Kopje koffie? Volgens mij "jaarlijks 13.000". [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-01-2011 8:26] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
I need coffeeeeeeeeeeeeeeeee!!1 Kut ik had die 2e niet hoeven maken als ik deze gewoon ge-edit had. Echt ik ben half mens zonder koffie het schijnt. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 14-01-2011 8:30] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ik lees het nu ja, srry. ![]() Idd nog geen koffie gehad en hard nodig schijnbaar. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
beetje jammer dat die man de term zwakzinnig hanteert. Ik zat wsat te zoeken op dat oude woord. Kreeg ik dit: quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Zijn ze op zoek naar nieuwe markten oid? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Ik denk dat ze vooral op zoek zijn naar zichzelf. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Advocaat eist vrijlating Van der Sloot Uitgegeven: 14 januari 2011 10:44 Laatst gewijzigd: 14 januari 2011 11:09 AMSTERDAM - De advocaat van Joran van der Sloot eist dat zijn cliënt wordt vrijgelaten omdat er fouten zijn gemaakt in de rechtsgang. © AFP Dat heeft de Peruaanse raadsman, Máximo Altez, laten weten aan de Wereldomroep. Van der Sloot zit in Peru vast voor de moord op de 21-jarige Stephany Flores. De druppel is volgens de advocaat dat Van der Sloot na negen maanden in voorarrest nog altijd niet door een rechter is verhoord. Altez kreeg te horen dat het verhoor op zich laat wachten omdat er geen beëdigde vertaler beschikbaar is. Hij heeft er geen fiducie meer in dat het verhoor nog binnen de wettelijke termijn van anderhalf jaar plaatsvindt. Tolk Volgens de advocaat is het de fout van het rechtssysteem dat er nog geen Nederlands-Spaanse vertaler is. De verantwoordelijkheid voor het vinden van een tolk ligt bij de rechterlijke macht en niet bij de verdediging. De vader van het slachtoffer, Ricardo Flores, reageert verontwaardigd op de eis tot vrijlating. "Als die moordenaar tot nu toe niets heeft willen zeggen, hoe durft hij dan nu om vrijlating te vragen?" © Novum ![]() |
|
Varg Vigernes is ook een soort Joran. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Wat voor muziek maakt Joran eigenlijk? Beetje Kempi-achtige rap? Met zijn Arubaans bedoelde taaltje? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
conjoh swah, noh? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Zelf ben ik meer van het Surinaams. Fawaka? Tijd dat de koperen ploert weer eens terugkomt, bakra. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
jullie zijn echt allemaal katoenplukkers ![]() |
|
quote:Als dat zo is dan ben jij oom Tom. Met je negerhut. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: oh, dat wist ik niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Ik had niet gedacht dat mijn carrière-move nu al resultaten zou hebben. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote::') ![]() |
|
Weggewaaid geld kost Waalwijker 380 euro Uitgegeven: 15 januari 2011 18:04 Laatst gewijzigd: 15 januari 2011 18:04 AMSTERDAM - Een 28-jarige man uit Waalwijk die probeerde een weggewaaid briefje van vijftig euro te achterhalen is vrijdag uiteindelijk 380 euro armer geworden. De man was op de vluchtstrook van de A59 gestopt om het briefje te zoeken, meldt de politie zaterdag. Het briefje waaide weg toen de man met zijn vriendin over de A59 reed en de vrouw een raam van de auto opende. Nadat hij op de vluchtstrook was gestopt, ging hij op de snelweg te voet op zoek naar het briefje. Na een melding van een ongeruste passant zagen surveillerende agenten de man. De politie noemt de zoektocht van de Waalwijker levensgevaarlijk voor zowel zichzelf als andere weggebruikers. Boete De man kreeg een boete van 280 euro voor onnodig stilstaan op de vluchtstrook. Ook bleek zijn auto niet APK gekeurd te zijn, waarvoor hij nog een bon van honderd euro kreeg. De weggewaaide vijftig euro heeft de man overigens wel teruggevonden. © Novum / Nu.nl FAIL!! :') ![]() |
|
Nieuws van de dag: De zon is vanochtend weer opgekomen in noord-Finland. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Nog zo'n voorbeeld waarom oostblok europeanen gewoon in het oostblok moeten blijven. ![]() ![]() |
|
Iesch koeltoer. Zie bij ons op het werk die oostblokkers ook gezellig bij elkaar zitten in hun wagen om wat russisch cultuurgoed naar binnen te werken. Tuurlijk gaat het wel eens mis zoals hierboven beschreven maar doorgaans zijn die lui er wel aan gewend. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
buttfucking mobiele met je 'ik accepteer geen leestekens in een ZM post' ![]() zo dan: http://mobiel.nu.nl/pda/tech/268674-Isral-testte-computerworm-tegen-Iran.html jullie zoomen maar in! [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 16-01-2011 14:44] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |