IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dingen om je druk over te maken [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-12-2010 2:27 by XXL Profiel van XXL

Hoe zou al die media-aandacht nou voor de slachtoffers en hun ouders zijn? Bij vlagen had ik een beetje de indruk dat er verder geen nieuws was.

Persoonlijk zou ik er denk ik niet zoveel behoefte aan hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kattekop
Usericon van Kattekop
Posted 14-12-2010 9:39 by Kattekop Profiel van Kattekop

Gister waren er journalisten bezig en een team vroeg netjes of er ook opgenomen mocht worden, die kregen medewerking van een ouder. Ook een ander team kreeg een interview.
Verblijf zelf is met kranten afgeplakt en a4tjes dat er niet met media gepraat wordt. Verder lijkt het rustig in de buurt, dat valt me mee. (Ik woon er om de hoek)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-12-2010 9:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 december 2010 9:39 schreef Kattekop het volgende:
Gister waren er journalisten bezig en een team vroeg netjes of er ook opgenomen mocht worden, die kregen medewerking van een ouder. Ook een ander team kreeg een interview.
Verblijf zelf is met kranten afgeplakt en a4tjes dat er niet met media gepraat wordt. Verder lijkt het rustig in de buurt, dat valt me mee. (Ik woon er om de hoek)
Nou maar hopen dat ze niet de voorkant van de Telegraaf gebruikt hebben om af te plakken..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-12-2010 22:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

PVV geeft af op islam en Turkse premier

DEN HAAG - De PVV heeft dinsdag het Kamerdebat over de begroting van Buitenlandse Zaken aangegrepen om af te geven op de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan en op islamisering.
© ANP

Het PVV-Tweede Kamerlid Wim Kortenoeven haalde in zijn eerste speech in de grote zaal tal van citaten van kritische denkers over de islam aan. ''Wij nemen deze mensen serieus'', zei hij.

Kortenoeven dook in het verleden van Erdogan, die sinds 2003 premier is maar daarvoor burgemeester van Constantinopel, het huidige Istanbul. Volgens de PVV wil Turkije bij de Europese Unie, maar is Erdogan eigenlijk anti-Europeaan.

Onder Erdogan krijgt de islam in Turkije volgens Kortenoeven meer invloed ten koste van allerlei vrijheden en de seculiere staat. Hij wees ook op een kritisch rapport van EU-parlementariër Ria Oomen hierover.

Ja, want tijdens Erdogan's burgermeesterschap heette het nog Constantinopel. Wat is dit voor journalistiek misbaksel? :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2010 22:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Prachtig. :')


Je moeder.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 15-12-2010 4:40 by Yirroth Profiel van Yirroth

quote:
Overvaller supermarkt overleden aan wonden

MOERKAPELLE - Een 20-jarige Delftenaar die dinsdagochtend zwaargewond was geraakt tijdens een gewapende overval op een supermarkt in Moerkapelle, is dinsdagavond overleden. Dat heeft het Openbaar Ministerie laten weten.


© NU.nl/Hans van Hamersveld
De overvaller was zwaargewond geraakt na een confrontatie met aanwezige winkelmedewerkers. De 20-jarige man drong met een 19-jarige plaatsgenoot rond half acht - voor opening – de supermarkt binnen. Zij bedreigden de vier aanwezige personeelsleden.
Hoe de man vervolgens gewond raakte, kon het OM nog niet zeggen omdat deze vraag deel uitmaakt van het onderzoek. Ook over de aard van de verwondingen kan de zegsvrouw in het belang van het onderzoek nog geen mededelingen doen.

De overvallers hadden het personeel gedwongen de kluis te openen. Hierbij werd twee keer geschoten met een vuurwapen. Een van de aanwezigen haalde geld uit de kassalades en gaf dit aan de overvallers. Vervolgens kwam het tot de confrontatie tussen de overvallers en het personeel.
Het duurde lange tijd voordat de politie de identiteit van de inmiddels overleden overvaller kon achterhalen, aldus de woordvoerster.


http://www.nu.nl/binnenland/2402167/overvaller-supermarkt-overleden-wonden.html


Ik hoop dat het supermarkt-personeel er niet al te veel last van krijgt.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-12-2010 6:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Hogere boetes voor gevaarlijk weggedrag

DEN HAAG - Gevaarlijk en asociaal weggedrag worden in de toekomst extra beboet in vergelijking met andere overtredingen. Dat heeft minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) dinsdag laten weten aan de Tweede Kamer.
© NU.nl/Ron Nie

Het was al bekend dat boetes in 2011 en in 2012 omhooggaan. Met het extra hard bestraffen van bijvoorbeeld grote snelheidsovertredingen en hufterigheid in het verkeer geeft Opstelten invulling aan een breed gedragen wens in de Kamer.

Voorstellen hierover werden tijdens een recent begrotingsdebat ingebracht door de SGP.

Volgens Opstelten geeft de Kamer hiermee aan een voorkeur te hebben voor ,,gerichte boeteverhogingen, in plaats van een algehele procentuele verhoging voor alle verkeersboetes''


Lekker populistisch weer. Gaan ze nu alle bestuurders die te langzaam inhalen beboeten? Vind ik hufterig gedrag.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-12-2010 6:44 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 december 2010 4:40 schreef Yirroth het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2402167/overvaller-supermarkt-overleden-wonden.html


Ik hoop dat het supermarkt-personeel er niet al te veel last van krijgt.

Als het gepast geweld qua noodweer was zal het wel meevallen. Maar ik betwijfel of dat het geval was.


Boeiender


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 15-12-2010 6:46 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Netjes, je typt *ik vind*!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-12-2010 6:48 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 december 2010 6:46 schreef G.I.R.L. het volgende:
Netjes, je typt *ik vind*!
Hehe, jupz.

Oh, en over die overvaller, de Televaag had wat meer info:
quote:
Overvaller supermarkt overleden aan wonden

MOERKAPELLE - Een 62-jarige winkelier in Moerkapelle die gistermiddag een gewapende Marokkaanse overvaller van zich afsloeg, waarbij deze zijn nek brak, is door de politie gewoon naar huis gestuurd.

Het is voor het eerst dat het openbaar ministerie tot deze maatregel overgaat en een burger die een belager verwondt, niet meteen oppakt. Staatssecretaris Teeven (Veiligheid en Justitie) zei maandag tijdens het Telegraaf Kerstconcert dat dit de nieuwe aanpak van het OM wordt. Hoewel de aanwijzing officieel pas op 1 januari ingaat, profiteerde de winkelier daar gisteren dus al van en korpschef Jan Stikvoort van Hollands Midden liet hem vrij. Twee Marokkaanse overvallers van 19 en 20 jaar drongen de Spar-supermarkt van Dick Pak (62) aan de Dorpsstraat gistermorgen rond halfacht binnen. Het duo verschafte zich de toegang door achter de bakker aan te lopen toen deze net als iedere morgen vers brood kwam brengen. Hierbij kreeg het broodmeisje een pistool tegen haar hoofd.

Vervolgens gingen de twee overvallers de trap op naar het kantoor waar de eigenaar en zijn zoon Joris aan de koffie zaten. De twee moesten onder bedreiging van een pistool de geldlades afgeven. Hierbij werden twee kogels afgevuurd. Pak en zijn zoon werden opgesloten in het kantoor, maar Joris wist te ontsnappen door een glazen deur in te trappen.

"Toen de politie ter plaatse kwam lag de oudste overvaller meer dood dan levend onder aan de trap", verklaarde een overbuurvrouw gisteravond. Volgens een buurman zou de overvaller bij de val zijn nek hebben gebroken. "De vier tijdens de overval aanwezige medewerkers van de supermarkt zijn gisteren allemaal gehoord", zei woordvoerster Nicolette Stoel. "Een van hen zien we als verdachte." De 19-jarige overvaller is vastgezet, de andere is aan zijn verwondingen overleden.


Als het zo gebeurt is, is noodweer wel een optie ja.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-12-2010 7:48 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 15 december 2010 6:41 schreef MR. N het volgende:
Lekker populistisch weer. Gaan ze nu alle bestuurders die te langzaam inhalen beboeten? Vind ik hufterig gedrag.

En mensen die hooguit 75km/h op een 80km/h weg rijden niet te vergeten natuurlijk.

En niet-handsfree bellers mogen ze van mij een weekje rijontzegging opleggen.


 


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-12-2010 8:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik ga me steeds meer druk maken om die ongelooflijke imbecielen van de PVV.....

PVV: we moeten Iran aanvallen

Het Westen moet een preventieve oorlog tegen Iran beginnen, zo zegt PVV Tweede Kamerlid Wim Kortenoeven. De PVV'er gaat er namelijk van uit dat Iran binnen korte tijd over kernwapens zou kunnen beschikken. "Via een aanval moeten we onze eigen vernietiging voorkomen", zegt hij.

Kortenoeven zegt dat zijn collega's in de Tweede Kamer 'het gevaar van de islam' niet voldoende serieus nemen. "Terroristen zijn geen eenlingen. Hun denkbeelden zijn in de islam geen uitzondering". Een reactie van minister van Buitenlandse Zaken Rosenthal is er nog niet


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 15-12-2010 9:32 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 14 december 2010 22:54 schreef Gemene Lepel het volgende:
die sinds 2003 premier is maar daarvoor burgemeester van Constantinopel, het huidige Istanbul.
Ja, want tijdens Erdogan's burgermeesterschap heette het nog Constantinopel. Wat is dit voor journalistiek misbaksel? :')


Haha, vet gaaf.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-12-2010 9:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 december 2010 8:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ga me steeds meer druk maken om die ongelooflijke imbecielen van de PVV.....

PVV: we moeten Iran aanvallen

Het Westen moet een preventieve oorlog tegen Iran beginnen, zo zegt PVV Tweede Kamerlid Wim Kortenoeven. De PVV'er gaat er namelijk van uit dat Iran binnen korte tijd over kernwapens zou kunnen beschikken. "Via een aanval moeten we onze eigen vernietiging voorkomen", zegt hij.

Kortenoeven zegt dat zijn collega's in de Tweede Kamer 'het gevaar van de islam' niet voldoende serieus nemen. "Terroristen zijn geen eenlingen. Hun denkbeelden zijn in de islam geen uitzondering". Een reactie van minister van Buitenlandse Zaken Rosenthal is er nog niet


Wat een sukkel.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-12-2010 10:09 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 december 2010 9:32 schreef Ziona het volgende:
Haha, vet gaaf.


Blijkbaar was 't dus naar aanleiding van een PVV uitspraak, zie dit artikel:

DEN HAAG - De PVV heeft dinsdag het Kamerdebat over de begroting van Buitenlandse Zaken aangegrepen om te pleiten voor een westerse aanval op Iran, om 'de eigen vernietiging te voorkomen.'
PVV-Tweede Kamerlid Wim Kortehoeven pleitte daarvoor, maar zei niet wat hij precies bedoelde. Kortenoeven benadrukte dat Iran zich niets aantrekt van de economische sancties en ook nog de verrijking van uranium intensiveert. Volgens hem is het niet goed om te wachten tot Iran echt gaat bedreigen met nucleaire wapens. Sinds eind jaren zeventig, toen ayatollah Khomeini aan de macht kwam, is het land volgens hem bereid de meest vreselijke dingen te doen.

Kortenoeven dook ook in het verleden van de Turkse premier Erdogan, die sinds 2003 premier is en daarvoor burgemeester van 'Constantinopel', zoals Kortenoeven het huidige Istanbul noemde. Volgens de PVV wil Turkije bij de Europese Unie, maar is Erdogan eigenlijk anti-Europeaan. Onder Erdogan krijgt de islam in Turkije volgens Kortenoeven meer invloed ten koste van allerlei vrijheden en de seculiere staat. Hij wees ook op een kritisch rapport van EU-parlementariër Ria Oomen hierover.

Diplomatieke betrekkingen
De PVV is tegen de viering van vierhonderd jaar diplomatieke betrekkingen tussen Turkije en Nederland, in 2012. Minister Uri Rosenthal (Buitenlandse Zaken) zal in februari een bezoek brengen aan Turkije om onder meer over de voorbereidingen te spreken. Kortenoeven had wel een cadeau in petto voor Erdogan: een boek van Atatürk, gesigneerd door PVV-leider Geert Wilders. Onder aanvoering van Atatürk werd Turkije in de vorige eeuw een seculiere republiek.



Eerst een steek maken naar Turks nationalisme door Istanbul als Constantinopel aan te duiden, om vervolgens Atatürk als lichtend voorbeeld te gebruiken, een man die bij uitstek het Turkse nationalisme heeft vormgegeven en in 1922 zei dat er 'op ons grondgebied geen plek is voor het patriarchaat'. Laten we ook maar even vergeten dat onder de 'seculiere' republiek van Turkije vrijwel de gehele Grieks-christelijke bevolking uit Istanbul is vertrokken naar aanleiding van nationalistische belastingpolitiek en verschillende 'pogroms' (naar later bleek, door het bastion van de seculiere machten, het leger, te zijn georganiseerd).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2010 10:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

PVV begint echt steeds een grotere grap te worden


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2010 10:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 december 2010 10:09 schreef Gemene Lepel het volgende:
Blijkbaar was 't dus naar aanleiding van een PVV uitspraak, zie dit artikel:

DEN HAAG - De PVV heeft dinsdag het Kamerdebat over de begroting van Buitenlandse Zaken aangegrepen om te pleiten voor een westerse aanval op Iran, om 'de eigen vernietiging te voorkomen.'
PVV-Tweede Kamerlid Wim Kortehoeven pleitte daarvoor, maar zei niet wat hij precies bedoelde. Kortenoeven benadrukte dat Iran zich niets aantrekt van de economische sancties en ook nog de verrijking van uranium intensiveert. Volgens hem is het niet goed om te wachten tot Iran echt gaat bedreigen met nucleaire wapens. Sinds eind jaren zeventig, toen ayatollah Khomeini aan de macht kwam, is het land volgens hem bereid de meest vreselijke dingen te doen.

Kortenoeven dook ook in het verleden van de Turkse premier Erdogan, die sinds 2003 premier is en daarvoor burgemeester van 'Constantinopel', zoals Kortenoeven het huidige Istanbul noemde. Volgens de PVV wil Turkije bij de Europese Unie, maar is Erdogan eigenlijk anti-Europeaan. Onder Erdogan krijgt de islam in Turkije volgens Kortenoeven meer invloed ten koste van allerlei vrijheden en de seculiere staat. Hij wees ook op een kritisch rapport van EU-parlementariër Ria Oomen hierover.

Diplomatieke betrekkingen
De PVV is tegen de viering van vierhonderd jaar diplomatieke betrekkingen tussen Turkije en Nederland, in 2012. Minister Uri Rosenthal (Buitenlandse Zaken) zal in februari een bezoek brengen aan Turkije om onder meer over de voorbereidingen te spreken. Kortenoeven had wel een cadeau in petto voor Erdogan: een boek van Atatürk, gesigneerd door PVV-leider Geert Wilders. Onder aanvoering van Atatürk werd Turkije in de vorige eeuw een seculiere republiek.



Eerst een steek maken naar Turks nationalisme door Istanbul als Constantinopel aan te duiden, om vervolgens Atatürk als lichtend voorbeeld te gebruiken, een man die bij uitstek het Turkse nationalisme heeft vormgegeven en in 1922 zei dat er 'op ons grondgebied geen plek is voor het patriarchaat'. Laten we ook maar even vergeten dat onder de 'seculiere' republiek van Turkije vrijwel de gehele Grieks-christelijke bevolking uit Istanbul is vertrokken naar aanleiding van nationalistische belastingpolitiek en verschillende 'pogroms' (naar later bleek, door het bastion van de seculiere machten, het leger, te zijn georganiseerd).

Zo zie je maar dat Wikileaks geen flikker voorstelt. Wij hebben gewoon een gedoogpartij in ons kabinet die de diplomatieke betrekkingen torpedeert.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-12-2010 10:39 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 15 december 2010 6:41 schreef MR. N het volgende:
Lekker populistisch weer. Gaan ze nu alle bestuurders die te langzaam inhalen beboeten? Vind ik hufterig gedrag.

Ja, ik ook. Gaarne ook aandacht voor te langzaam invoegen, tergend langzaam optrekken bij stoplichten etc. etc.


Verrassend triviaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2010 10:40 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 15 december 2010 10:39 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ja, ik ook. Gaarne ook aandacht voor te langzaam invoegen, tergend langzaam optrekken bij stoplichten etc. etc.
Jij wilt geen enkele vrouw meer achter het stuur merk ik ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2010 10:42 by bastianus Profiel van bastianus

Wat te doen met al die knuppels die aan het begin van de invoegstrook staan te prutsen en zodoende onnodig files veroorzaken?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-12-2010 10:45 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 15 december 2010 10:42 schreef bastianus het volgende:
Wat te doen met al die knuppels die aan het begin van de invoegstrook staan te prutsen en zodoende onnodig files veroorzaken?

Preventief ruimen.


Verrassend triviaal


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 15-12-2010 10:46 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

En negers op fietsen. Levensgevaarlijk!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-12-2010 10:47 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 15 december 2010 10:46 schreef Ziona het volgende:
En negers op fietsen. Levensgevaarlijk!

Agree to that. Maar vergeet de aziaten op kinderfietsjes niet.


Verrassend triviaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2010 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Moeders met kinderen die nog niet kunnen fietsen. De te haastige blonde dozen die zelfs in een file bumperkleven. Vertegenwoordigers die op stuksloon werken. Politieagenten. Iedereen in een Kia Picanto.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 15-12-2010 10:58 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Mensen die eenrichtingsverkeer niet snappen. Vrachtwagens die elkaar met een slakkengangetje inhalen. Audi- of mercedesrijders die je niet met minimaal 150km/u voorbij scheuren (verwarrend, je hebt toch een soort van verwachtingspatroon). Stilstaande bussen die hun knipperlicht aangooien en je van de weg proberen te drukken, hoewel je ze al voor 3/4 had ingehaald.


Verrassend triviaal


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen