![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Op iemands wall? Vet makkelijk ![]() Je gaat naar de wall van diegene toe en klikt op Share Photo ![]() edit: leuk meisje? (A) [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-05-2011 14:07] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Evident. Anders was ik niet eens aan deze ellende begonnen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Facebook goed voor je zelfvertrouwen Redactie − 27/05/11, 17:52 Facebook kan een positieve invloed hebben op het zelfvertrouwen van jongeren, blijkt uit een nieuwe studie. Niet alleen vanwege de vele vrienden op Facebook, maar ook omdat de jongeren een ideaalbeeld kunnen creëren. 63 studenten namen deel aan het onderzoek. De studenten keken naar een leeg computerscherm ofwel drie minuten naar hun profiel op Facebook. Bij sommige van de lege computerschermen stond er een spiegel naast. Vervolgens vulden de studenten een vragenlijst in die hun zelfvertrouwen moest meten. Degenen die op de sociaal-netwerksite mochten, gaven meer positieve feedback over zichzelf, de personen die hun profiel mochten aanpassen bleken het meeste zelfvertrouwen te hebben. Ideaalbeeld Volgens de onderzoekers komt dit doordat Facebook mensen toelaat het beste van zichzelf te laten zien, aldus professor Jeffrey Hancock. 'Gebruikers kunnen kiezen wat ze over zichzelf onthullen, ze kunnen de slechte dingen eruit filteren. De commentaren van vrienden die op Facebook komen, kunnen ook erg positief zijn, wat nog meer wonderen voor het zelfvertrouwen doet. Eeb spiegel herinnert ons eraan wie we echt zijn en kan dus een negatief effect op ons zelfvertrouwen hebben als dat niet overeenkomt met ons ideaalbeeld, Facebook kan een positieve versie van onszelf tonen'. Dus door net te doen alsof je geen slechte eigenschappen hebt krijg je een positief zelfbeeld? ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Het klinkt best krom, maar door de nadruk te leggen op je eigen positieve kanten krijg je wel een positiever zelfbeeld. Al wordt je zelfbeeld nog positiever als je er je slechte kanten leert bijnemen, dat wel. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Facebook is gaaf, net even aan een vriendin laten weten dat ik haar moeder heb ontvriend omdat haar updates niet likebaar genoeg waren, altijd al een keer willen doen. ![]() |
|
quote:Is dat waarom je mij niet eens vriendt? Zodat je dergelijke toestanden kunt voorkomen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ja, dat is allemaal niet persoonlijk hoor, ook voor de honderden andere mensen die Facebook-vrienden met mij willen worden. Als we elkaar wat beter in het echt leren kennen wil ik wel vrienden met jullie worden. ![]() |
|
Mijn hart is zojuist nog gebroken door iemand die liet doorschemeren dat we niet zo maar echte vrienden zijn als we Facebookvrienden zijn... hard, hoor... No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() quote: Ja, dat wil ik dus een beetje voorkomen. ![]() |
|
quote: Ja, ik zie je daar wel. Mannetje. quote: hehe, ach ja, ik ook wel grotendeels ![]() Geloof dat ik alleen flebbie niet IRL gezien heb, maar ik doe er verder niet zo moeilijk over om lui die ik wat minder ken maar wel mee wil kunnen communiceren toevoeg. Zo'n people person ben ik wel! quote: In werkelijkheid is het eerder omgekeerd, overigens. Verbaas me er meestal over dat iemand me toevoegt, hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-06-2011 23:28] No dogs, no masters. ![]() |
|
Oja, Flebbie en Jenje heb ik ook nog niet IRL ontmoet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Oei. Maar dit geldt niet voor lastfm toch? Want da's anders. edit: Ik heb bijna de helft van de lastfmvriendjes wel eens in het echt gezien. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 14-06-2011 23:55] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bij wijze van uitzondering kunnen online vrienden best echte vrienden worden hoor *patpat* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: Alleen vrienden? ![]() ( ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:You go and save the best for last (k) ![]() |
|
quote: Uhu, dat is eigenlijk ook een vuistregel van mij, dat ik iemand at the very least weleens ergens irl gespot moet hebben voordat hij / zij eventueel op het Facebookvriendenlijstje komt. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
ja, zo werkt het toch.. ik ben blij dat Sonic Titan mijn facebook homeboy is... nooit zoveel genoten van kansenrap! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Jeweettoch, zet die boks swa! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Jou ken ik dan weer wel in het echt. Maar of dat nu een pré is... We hebben wel veel geknokt altijd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |