IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Facebook is sowieso leuker dan zm (Facebook topic) Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-05-2011 14:05 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee, je hebt het concept helemaal door.
Ik wil alleen even weten hoe.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 14:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 mei 2011 14:05 schreef XnegativeX het volgende:
Nee, je hebt het concept helemaal door.
Ik wil alleen even weten hoe.

Op iemands wall? Vet makkelijk

Je gaat naar de wall van diegene toe en klikt op Share Photo

edit: leuk meisje? (A)

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-05-2011 14:07]


Quis moderabat ipsos moderatores?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 29-05-2011 14:09 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 29 mei 2011 14:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
edit: leuk meisje? (A)


Evident.
Anders was ik niet eens aan deze ellende begonnen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-05-2011 14:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Haar foto ziet er leuk uit in ieder geval


Quis moderabat ipsos moderatores?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-05-2011 7:52 by XXL Profiel van XXL

Facebook goed voor je zelfvertrouwen
Redactie − 27/05/11, 17:52


Facebook kan een positieve invloed hebben op het zelfvertrouwen van jongeren, blijkt uit een nieuwe studie. Niet alleen vanwege de vele vrienden op Facebook, maar ook omdat de jongeren een ideaalbeeld kunnen creëren. 63 studenten namen deel aan het onderzoek.
De studenten keken naar een leeg computerscherm ofwel drie minuten naar hun profiel op Facebook. Bij sommige van de lege computerschermen stond er een spiegel naast. Vervolgens vulden de studenten een vragenlijst in die hun zelfvertrouwen moest meten. Degenen die op de sociaal-netwerksite mochten, gaven meer positieve feedback over zichzelf, de personen die hun profiel mochten aanpassen bleken het meeste zelfvertrouwen te hebben.

Ideaalbeeld
Volgens de onderzoekers komt dit doordat Facebook mensen toelaat het beste van zichzelf te laten zien, aldus professor Jeffrey Hancock. 'Gebruikers kunnen kiezen wat ze over zichzelf onthullen, ze kunnen de slechte dingen eruit filteren. De commentaren van vrienden die op Facebook komen, kunnen ook erg positief zijn, wat nog meer wonderen voor het zelfvertrouwen doet. Eeb spiegel herinnert ons eraan wie we echt zijn en kan dus een negatief effect op ons zelfvertrouwen hebben als dat niet overeenkomt met ons ideaalbeeld, Facebook kan een positieve versie van onszelf tonen'.



Dus door net te doen alsof je geen slechte eigenschappen hebt krijg je een positief zelfbeeld?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-05-2011 12:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 30 mei 2011 7:52 schreef XXL het volgende:
Dus door net te doen alsof je geen slechte eigenschappen hebt krijg je een positief zelfbeeld?


Het klinkt best krom, maar door de nadruk te leggen op je eigen positieve kanten krijg je wel een positiever zelfbeeld.

Al wordt je zelfbeeld nog positiever als je er je slechte kanten leert bijnemen, dat wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-06-2011 11:14 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2011 23:00 by Schaep Profiel van Schaep

Facebook is gaaf, net even aan een vriendin laten weten dat ik haar moeder heb ontvriend omdat haar updates niet likebaar genoeg waren, altijd al een keer willen doen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2011 23:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juni 2011 23:00 schreef Schaep het volgende:
Facebook is gaaf, net even aan een vriendin laten weten dat ik haar moeder heb ontvriend omdat haar updates niet likebaar genoeg waren, altijd al een keer willen doen.
Is dat waarom je mij niet eens vriendt? Zodat je dergelijke toestanden kunt voorkomen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2011 23:11 by Schaep Profiel van Schaep

Ja, dat is allemaal niet persoonlijk hoor, ook voor de honderden andere mensen die Facebook-vrienden met mij willen worden. Als we elkaar wat beter in het echt leren kennen wil ik wel vrienden met jullie worden.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2011 23:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Mijn hart is zojuist nog gebroken door iemand die liet doorschemeren dat we niet zo maar echte vrienden zijn als we Facebookvrienden zijn... hard, hoor...


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2011 23:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juni 2011 23:11 schreef Schaep het volgende:
Ja, dat is allemaal niet persoonlijk hoor, ook voor de honderden andere mensen die Facebook-vrienden met mij willen worden. Als we elkaar wat beter in het echt leren kennen wil ik wel vrienden met jullie worden.
Klinkt absoluut logisch. Op AG en Kwel na ken ik al mijn Facebookvrienden ook IRL.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2011 23:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 14 juni 2011 23:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mijn hart is zojuist nog gebroken door iemand die liet doorschemeren dat we niet zo maar echte vrienden zijn als we Facebookvrienden zijn... hard, hoor...
Sorry. Maar.. Op 1 oktober in Demtah kan dat allemaal in orde komen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-06-2011 23:22 by Schaep Profiel van Schaep



quote:
Op 14 juni 2011 23:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mijn hart is zojuist nog gebroken door iemand die liet doorschemeren dat we niet zo maar echte vrienden zijn als we Facebookvrienden zijn... hard, hoor...


Ja, dat wil ik dus een beetje voorkomen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2011 23:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 juni 2011 23:21 schreef bastianus het volgende:
Sorry. Maar.. Op 1 oktober in Demtah kan dat allemaal in orde komen.

Ja, ik zie je daar wel. Mannetje.
quote:
Op 14 juni 2011 23:21 schreef bastianus het volgende:
Klinkt absoluut logisch. Op AG en Kwel na ken ik al mijn Facebookvrienden ook IRL.

hehe, ach ja, ik ook wel grotendeels

Geloof dat ik alleen flebbie niet IRL gezien heb, maar ik doe er verder niet zo moeilijk over om lui die ik wat minder ken maar wel mee wil kunnen communiceren toevoeg. Zo'n people person ben ik wel!
quote:
Op 14 juni 2011 23:22 schreef Schaep het volgende:
Ja, dat wil ik dus een beetje voorkomen.

In werkelijkheid is het eerder omgekeerd, overigens. Verbaas me er meestal over dat iemand me toevoegt, hehehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-06-2011 23:28]


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-06-2011 23:35 by bastianus Profiel van bastianus

Oja, Flebbie en Jenje heb ik ook nog niet IRL ontmoet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-06-2011 23:43 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 14 juni 2011 23:21 schreef bastianus het volgende:
Klinkt absoluut logisch. Op AG en Kwel na ken ik al mijn Facebookvrienden ook IRL.
Oei. Maar dit geldt niet voor lastfm toch? Want da's anders.

edit: Ik heb bijna de helft van de lastfmvriendjes wel eens in het echt gezien.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 14-06-2011 23:55]


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 15-06-2011 8:42 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 14 juni 2011 23:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Mijn hart is zojuist nog gebroken door iemand die liet doorschemeren dat we niet zo maar echte vrienden zijn als we Facebookvrienden zijn... hard, hoor...


awwww

Bij wijze van uitzondering kunnen online vrienden best echte vrienden worden hoor *patpat*


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-06-2011 9:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 15 juni 2011 8:42 schreef Pem het volgende:
awwww

Bij wijze van uitzondering kunnen online vrienden best echte vrienden worden hoor *patpat*

Alleen vrienden?

()


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-06-2011 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 juni 2011 23:35 schreef bastianus het volgende:
Oja, Flebbie en Jenje heb ik ook nog niet IRL ontmoet.
You go and save the best for last (k)


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-06-2011 9:53 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 14 juni 2011 23:21 schreef bastianus het volgende:
Op AG en Kwel na ken ik al mijn Facebookvrienden ook IRL.


Uhu, dat is eigenlijk ook een vuistregel van mij, dat ik iemand at the very least weleens ergens irl gespot moet hebben voordat hij / zij eventueel op het Facebookvriendenlijstje komt.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-06-2011 10:22 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

ja, zo werkt het toch..

ik ben blij dat Sonic Titan mijn facebook homeboy is... nooit zoveel genoten van kansenrap!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-06-2011 10:28 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 15 juni 2011 10:22 schreef irritante klootzak het volgende:
ja, zo werkt het toch..

ik ben blij dat Sonic Titan mijn facebook homeboy is... nooit zoveel genoten van kansenrap!


Jeweettoch, zet die boks swa!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-06-2011 11:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 juni 2011 10:22 schreef irritante klootzak het volgende:
ja, zo werkt het toch..

ik ben blij dat Sonic Titan mijn facebook homeboy is... nooit zoveel genoten van kansenrap!
Jou ken ik dan weer wel in het echt. Maar of dat nu een pré is... We hebben wel veel geknokt altijd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-06-2011 11:43 by intothevoid Profiel van intothevoid

quote:
Op 15 juni 2011 9:53 schreef Sonic Titan het volgende:
Uhu, dat is eigenlijk ook een vuistregel van mij, dat ik iemand at the very least weleens ergens irl gespot moet hebben voordat hij / zij eventueel op het Facebookvriendenlijstje komt.



You have time. You are doing fine.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen