![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Al ge-liked? https://www.facebook.com/pages/Jezus/195633387140159 Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Vond ook een Jezus die bij de KKK werkte, maar dat is denk ik niet de echte... Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Misschien bij de KKKerk? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Gaat weer goed fout op Facebook. ![]() |
|
Die Olav krijgt binnenkort een pak slaag. ![]() |
|
Vet ziek hard pak slaag zelfs. ![]() |
|
Megasupervet ziek. ![]() |
|
![]() Facebooketiquette is moeilijk ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Er komt een dag dat ik geen enkel persoon meer in mijn lijst heb staan en enkel nog updates van bands of films of whatever check. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Dat heb ik eerder andersom. ![]() |
|
Er komt een dag dat je íédereen in je fb-lijst hebt staan??! wow... Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: hieperdepiep, HOERA! Hieperdepiep, HOERA! Ik zie hem al boos achter zijn computer zitten, met enkel een verdwaalde zonnestraal als metgezel. Types zoals G.I.R.L. zijn van nature bijzonder eenzaam. Eenzaamheid is voor niemand leuk, steun G.I.R.L. en lotgenoten, elke donatie is welkom. [Dit bericht is gewijzigd door Okkultuz op 07-06-2012 18:16] ![]() |
|
Wellicht heeft hij het al druk genoeg met zijn echte vrienden. ![]() |
|
Dat Facebook wordt steeds 'machtiger'. Ik heb en wil geen Facebook account, maar je wordt door bedrijven en andere instellingen (Fortarock: ik wil gvd foto's bekijken!) bijna gedwongen om er 1 aan te maken. Ik ga het gewoon zo lang mogelijk volhouden om er GEEN aan te maken, todat mijn volledige (sociale) leven niet meer kan bestaan zonder een Facebook account. Maar eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren. Leuk voor de mensen die er 1 hebben en er ook echt iets mee doen, maar geef mij maar whatsapp, sms, telefoon of mail (ik zie mezelf dan toch als vrij 'digivers'). Maar nog liever gewoon face-to-face met een ![]() Edit: Waarom zie ik altijd nog een typo staan na het posten... [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 07-06-2012 20:24] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
Kun je ook even uitleggen waarom je geen account wilt? Of is onderstaande de enige reden: quote: ![]() |
|
Ignore ![]() |
|
![]() |
|
quote: Waarom maak je geen fake accountje aan? Kun je toch foto's enzo kijken en niemand die je verder lastig valt. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Facebook loopt me op te naaien! Ik krijg steeds meldingen van reacties en dan zie ik de reacties niet staan. Pas 2 uur later zie ik het dan ineens staan. waargh! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: was gisteren ook al het geval. Komt wel vaker vooor die rare bug. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Jep, heb hetzelfde momenteel. Laatste weken wel meer dergelijke 'problemen' op Facebook gehad, zoals geen meldingen meer krijgen als er iemand een nieuw privébericht stuurde enzo. Komt wel weer in orde. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Tot nu toe valt het wel een beetje tegen, al heb ik al acht vrienden. ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Goed bezig! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |