![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nog leuke zussen? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:Ja, maar ze valt op vrouwen. Ik ben de enige thuis die geen bewezen stoornis heeft, maar ben wel met de nodige gekte opgegroeid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Blij dat je weer hier bent, trouwens. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Thx. ![]() quote:Geeft niet, is eigenlijk een pré. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 09-10-2012 23:25] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:Mijn zussie is erg gaaf. Haar vriendin is trouwens ook erg gaaf. Maar volgens mij valt zussie echt alleen op vrouwen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En toen besloot facebook om mijn account definitief te verwijderen. Raar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: aha jij bent dus Ouwe Relnicht waar Hans W. vanochtend een statusupdate over had. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
En toen was ie ineens weer terug? Beter dat ik daar voorlopig maar even wegblijf. Maar goed, het moge duidelijk zijn dat de organisatie van facebook nogal arbitraire beslissingen neemt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Ja. Ik schijn iemand beledigd te hebben. Het vervelende vind ik, dat mensen je anoniem kunnen aangeven, en dat facebook zonder verificatie daarop meteen actie onderneemt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Absoluut. Kreeg een keer bericht van ze dat ik gerapporteerd was als zijnde een account hebbende als zijnde marcel Hubregtse en volgens degene die het aangaf was dat niet mijn echte naam. WTF? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Naarmate er meer mensen op zitten begin je blijkbaar soortgelijk geouwehoer te krijgen als met myspace op het laatst. Jammer. Er komt vast wel weer een nieuw sociaal medium dat nog beter is. Voor mezelf lijkt het me beter om de account te behouden als doorgeefluik voor de band, maar verder ben ik er wel klaar mee. Al zal ik het gestang van andere relnichten als Maarten, Willem, Jan, Iris, Olav enzo wel gaan missen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En Jenje natuurlijk. Die mij verwijt dat ik lui ben maar altijd binnen de seconde een reply heeft en dus blijkbaar 24/7 aan het facebooken is op het werk. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Jep die zit er 24/7 op, net als Maarten B. trouwens. Oeps, dat betekent dan dat ik er ongeveer ook 24/7 op zit als ik dat van hen weet ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Gelukkig is er binnenkort een feest, waar ik veel opruiers weer IRL ga ontmoeten. Dus zonder actief facebookgebruik hoef ik niet veel mensen te missen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Laatst nog ontvirend door een Amerikaan vanwege de volgende update "my god some kids (actually a lot of them) are so moronic nowadays. They think that being a technically better guitar player makes you a better overall guitar player and also a better song writter. Hahahaaha." Valt me mee dat hij nioet gerapporteerd heeft ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote:Hahahahahaha ben je er nu compleet afgekickt ja. Awesome ![]() ![]() |
|
quote:Eventjes, maar ik ben nu weer terug. Maar goed, van mij hoeft het niet meer, dat facebook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
aaah ![]() |
|
quote:Yeah, ben je hier van 'm af, kom je 'm op FB tegen. -_- Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:Ik heb iemand die op dit moment meer dan 60 (!!) van dit soort dingen achter elkaar heeft gedeeld en nog altijd bezig is, allemaal over vriendschap. Een kleine greep van deze waanzinning mooie wensen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Hide ![]() |
|
Sjeezus. ~:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Wont do. /wrists Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Ik had (ja, had) ook zo type in m'n vriendenlijst. Die klaphark is 2 jaar geleden gescheiden (eigen schuld trouwens) en post meerdere keren per dag van die zaaddodende plaatjes. Allemaal onder het mom van "kijk me lijden", terwijl het in feiten smerige steken onder water zijn. Kansloos... [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 14-10-2012 18:46] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Nou ja, deze zijn dan in ieder geval nog positief. Maar goed, ik zie ze nu niet meer. ![]() Ik heb ook iemand die iedere dag meerdere foto's van honden uploadt. Prima, maar ik hoef het niet te zien. /Hide updates ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |