![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ivan SSov Kolevski SS NAZI SKIN HEAD 14/88 RED ANIMALS FOREVER NOMBER ONE Saturday at 18:28 Huh? You have time. You are doing fine. ![]() |
|
google+ schijnt nu helemaal the bomb te zijn ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Eerder ook al maar nu is ineens iedereen er achter gekomen. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 06-07-2011 14:23] ![]() |
|
Dat word niet poken voor mij dus, fuck hypes!! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Dat maakt niet uit hoor. Als iedereen het op een gegeven moment doet is het ook niet leuk meer. ![]() |
|
Gelukkig was ik voor de hype aan en kan ik even doorgaan met de meest doelloze bezigheid ooit. ![]() ![]() |
|
quote: Het is ook nooit goed, wat moeten we wel doen dan? ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Ik hoor dat klagen en zwaaiend met een telraampje schreeuwen hoe vroeger alles beter was nog steeds aardig in trek is! [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 06-07-2011 14:29] ![]() |
|
quote: Dat gevoel bekruipt me soms weleens, dat gaat hem worden dus ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Deze vind ik leuker ![]() ![]() |
|
poke her face IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Lol!!!! ![]() ![]() ![]() |
|
Heeft iemand hier trouwens al wat ervaring opgedaan met Google+? Hoor dr veel over maar ik heb nu alles op FB en twijfel of het het waard is om om te gaan Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Maar momenteel bevind Google+ zich nog in een testfase waardoor alleen mensen die door Google zijn uitgenodigd er gebruik van kunnen maken... Dus...zijn er hier mensen die die uitnodiging van Google hebben gehad en nu Google+ gebruiken? ![]() |
|
quote: No offence, maar ben jij zo hype-gevoelig dan? Google+ zit net in de beta-fase… zou het lekker zijn beloop even laten voordat je er überhaupt over gaat denken over te gaan. En dan nog: waarom het één verruilen voor het ander? Ben er op zich best over te spreken vooralsnog. Het is allemaal lekker intuitief en heeft zeker potentie, maar zo lang de meerderheid van de mensen waar ik contact mee wil hebben op Facebook zit blijf ik lekker daar hangen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Dat heb ik dus ook, maar een groot deel van mijn familie is aan het overgaan naar Google+, en daarom was ik er wel nieuwsgierig naar Black seeds of bunny! ![]() |
|
quote: Een maat van me heeft dat dus ook, en dan vraag ik me af wat je al doet op dergelijke sociale media, als je bij iedere blinkende nieuwe site direct overhobbelt. Google+ is nota bene nog geen paar weken oud... dan zie ik het nut van overstappen echt niet. Ik heb zo goed als iedereen op Facebook zitten (en een enkeling op Hyves, vandaar dat ik die account ook nog heb), en zo lang Google+ nog in de kinderschoenen staat en ze blijven ook allemaal op Facebook zitten, blijf ik daar dus ook lekker. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik heb Google+ sinds maandag en alhoewel ik nu al wat lui heb toegevoegd in mn "circles" vind ik het tot nu toe nog hemmeneks. Ik heb die hangout functie nog niet gebruikt, maar aan de andere hand ben ik geen 16 meer en heb ik ook niet de behoefte om met 20 mensen te cammen. Facebook blijft tot nu toe nog steeds leuker. Mede mogelijk gemaakt door Sjon: ![]() ![]() |
|
Lol als ik dat zo hoor hoeft het voor mij al niet meer, ik blijf wel lekker FB'en dan :') Black seeds of bunny! ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
:') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |