Ascendant Grotesque |
ಠ_ರೃ |
|
|
|
Posted 30-08-2011 8:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) |
|
|
quote: Op 29 augustus 2011 13:17 schreef Sonic Titan het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen
Even wat anders, hebben meer mensen weleens gehad dat de chatbalk rechts doormidden wordt gedeeld en dat de bovenste helft verandert in een 'interactieve' news feed waar activiteit van vrienden in te zien valt? Je kunt dan onder meer zien dat mensen gereageerd hebben op een statusupdate of een foto van mensen die je zelf niet kent (of althans, die je niet in je vriendenlijst hebt staan). Beetje hetzelfde idee als wat je soms op iemands profiel kunt zien ("blabla1 has commented on blabla2's profile picture", bijvoorbeeld, indien blabla2 zijn / haar profiel open heeft gezet voor vrienden van vrienden of zelfs iedereen), maar dan live. Volgens mij wordt er zo nu en dan getest met die functionaliteit, want ik heb het al een paar keer gehad in de laatste 2-3 maanden, al verdwijnt het na 5-30 minuten. Enorm storend, en overbodig, omdat de normale news feed al druk genoeg is. Ik ben een beetje bang dat ze dat als 'standaard' gaan implementeren, want ik hoef helemaal geen extra live feed met dingen die ik A. in de gewone news feed of op profielen al kan zien als het vrienden betreft, en activiteit met 'vrienden van' (die ik zelden ken) vind ik vrijwel nooit boeiend. Zeker niet boeiend genoeg om er constant over op de hoogte gehouden te worden.
Niet gehad, maar FB had wel flinke aids gister.
quote: Op 29 augustus 2011 13:00 schreef rotor het volgende:
Idem, behalve in het geval van jou en Jeroen. Tja...
Mweh, boeit ook weinig. Ik laat ook redelijk makkelijk lui toe die ik niet heel goed ken, dus online lui kunnen ook wel
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.
|