![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Idem, behalve in het geval van jou en Jeroen. Tja... ![]() ![]() |
|
huh? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Niet gehad, maar FB had wel flinke aids gister. quote: Mweh, boeit ook weinig. Ik laat ook redelijk makkelijk lui toe die ik niet heel goed ken, dus online lui kunnen ook wel ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Waarvan akte ![]() ![]() |
|
Alsnog niet zomaar iedereen, hoor ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ja, hier ook al meerdere keren meegemaakt de laatste maanden. quote: Agreed!! Ik hoop dus dat ze het achterwege laten. *zucht* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: Niet alleen gister. Gaat de laatste paar dagen vrijwel continu rétetraag. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Facebook is gewoon een kutsite, werkt de helft van de tijd voor geen kloten! Jammer dat het tegelijk ook zo verslavend en (zeer relatief) boeiend is... [Dit bericht is gewijzigd door ProgressiveFan op 01-09-2011 18:26] ![]() |
|
en een lulsite ![]() signature ![]() |
|
Ah. O' Sullivan dus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
+1. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Net mijn poke-ontmaagding gehad. Dolle pret wel. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() Het is echt het meest nutteloze ever, als je al vrienden bent. Het is een leuke, verkapte *kom-ff-bij-mij-kijken* truuk bij mensen die nog niet in je vriendenlijst staan. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ah, een verborgen agenda van dhr. Postma. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Jazeker! Er is namelijk zoveel op mijn profiel te zien als je niet bevriend met mij bent ![]() ![]() |
|
quote: Chicks regelen op een vrij jammere manier dus. Nou hoor, jongens met wie er een poke war aan de hand is, ik vind jullie héél aardig, maar niet op die manier.. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hmm. Ik ben laatst gepoket door een vrouw van vrogger. Moet ik hier iets achter zoeken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() quote: Ja. Jazeker. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: ![]() quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |