|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die überkleffe plaatjes kan ik nog wel harden. Het is dat gezeik over zoveel procent die de status niet deelt waar ik onmeunige jeuk van krijg. Ik vraag toch ook niet om mijn afkeer van bamihapjes te delen? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Het rood zal door de straten vloeien! quote: Ach, er zijn genoeg andere teleurgestelde figuren te vinden. Gewoon even at random wat fora afgaan en posten dat het leven zo zwaar is. |
|
Het leven is geen lolletje. Paraplu paraplu parasolletje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het leven is als Lucille Werners, het kan raar lopen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat een gedoe, hehe. Is fb nog steeds sowieso leuker dan zm? Sowieso, is fb nog leuk? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, beslist niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kun je geen pagina's meer bekijken op facebook als je geen account hebt? De sidescrollbar verdwijnt als ik het inlog pop-upvenster (echt heel irritant elke keer) wegklik. |
|
Loop je weer iemand te stalken? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Geen idee, ik zit niet niet op facebook. |
|
quote:Nee, ik probeer een bandpagina te bekijken. |
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Heb je nou gewoon maar 4 vriendjes of..? Subtiel kamerolifantje |
|
Klopt. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hihi! Als ze maar lief voor je zijn, toch? Subtiel kamerolifantje |
|
Nah, meer "entertaining zijn". Dus ja, ik wil heel erg graag vriendjes met jou worden op facebook! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hee das niet eerlijk ik wil ook vriendjes zijn met Stiggy ... hoe de hazen lopen ... |
|
Voel ik me even populair! Je moet vrienden met GIRL worden faalhaas. Die moet ze nog sparen! [edit2] Oh dat ben je al. Negers! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-10-2012 20:07] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Pffft, faalhaas is ook al zo'n ontvriendkoning, beter van niet! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hechte vriendschappen, ze worden vandaag geboren. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Iemand? Ik kan ook alle toffe updates van de Faces Of Kainagina niet meer zien. Help! [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 17-10-2012 20:10] |
|
Ik voeg alleen mogelijke BFF´s toe hoor! @Bokkie: Weten wij veel. Wij hebben allemaal een fb-account. Niet zo recalcitrant doen en mee met de masses of opbokkie. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-10-2012 20:10] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Je bent zelf een neger!! ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Beastly fuck friends? Bokkie, idk yo, gewoon een profiel aanmaken. Juist omdat je het niet wil. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Pop-up? Werkt dat zo tegenwoordig? Pages zou je gewoon moeten kunnen zien iig. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |