![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De vrienden van mijn vriend zijn niet noodzakelijk mijn vriend. Bedrijven zijn niet mijn vriend. Het interesseert me geen kut dat Henk de tapijtkoning leuk vind. Leuk plaatje. Zelf ook nog iets verzonnen? Gecondoleerd man, normaal zou ik even langskomen, maar dit is net zo goed toch? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote:Dat was ook een reden om ermee te kappen. Nou ja, en natuurlijk ook alle tijd die je eraan kwijt bent, en die ik vanaf volgende week niet meer heb. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik zie dat ik vanmiddag niet erg voorzichtig ben geweest met twee likes en een vote. Misschien dat dat het was. Kan je nu nog steeds likes zien Ulk? En hoeveel vrienden van mij kan je zien? Vreemd ook dat mijn profielafbeelding volgens zo'n 'view as public'-iets zelfs publiekelijk zichtbaar is, terwijl die toch echt op 'alleen vrienden' staat ingesteld. edit: Dat was voor als ik iets bij die afbeelding zou willen zetten geloof ik, i.p.v. de afbeelding zelf. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 25-08-2012 17:09] ![]() |
|
Godver, verkeerde topic. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 25-08-2012 16:36] ![]() |
|
Cool, vrienden mee op Facebook? OT: Nieuwste Facebook app update is wel prettig. Laadt de foto's veel sneller nu en de app is in z'n geheel wat sneller geworden. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Kwestie van gewoon weer even door te bladeren en een aantal dingen weg te halen. Als je intussen niet wilt dat info van je te vinden is op het net, dan klik je beter niet meer op het icoontje van je browser. ![]() |
|
Ik heb er geen moeite mee om vindbaar te zijn op het net. Alleen wel met denken dat je informatie afgeschermd hebt, maar dat dit niet zo is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maar intussen mag het algemeen bekend zijn dat je informatie op Facebook niet beschermd is, ook al zeggen ze van wel. Dat is zoals de Paus die zegt dat God bestaat. ![]() |
|
quote: De likes die ik van je kan zien zijn de pagina's die je leuk vindt. En ik zie 704 vrienden. Bareuh... ![]() |
|
quote:Vreemd, ik heb in totaal maar 15 vrienden. Helaas ben ik niet zo populair als mijn dubbelganger. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 25-08-2012 21:17] ![]() |
|
quote: Hehe, dan heb ik iemand anders voor jou aangezien. ![]() Maar ik heb je nu alsnog gevonden, geloof ik. Het enige wat ik hier kan zien zijn de gemeenschappelijke vrienden die we hebben (2). Goed afgeschermd dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 25-08-2012 22:11] Bareuh... ![]() |
|
quote:En mij maar een half uur laten zoeken waar het lek precies zit! ![]() Geeft niet hoor. ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 26-08-2012 1:39] ![]() |
|
BLACK JEW OP FACEBOOK OMG MASS CONFUSION ![]() ![]() |
|
waarom mass confusion? iedereen plooit voor die aanstekelijke hype, tegenwoordig dwingen ze je om zoiets aan te maken. Ik blijf echter (voorlopig) weg van die troep. ![]() |
|
quote: Ok. ![]() |
|
Snijkoek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Er hangt mos aan je steen. ![]() |
|
Black Jew op facebook is leuker dan ZM op dit moment. ![]() |
|
IK VOEL DEZE PARTY NU AL! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Pijnlijk? ![]() ![]() |
|
quote: Mwah, ik snap hem wel. Het lijkt er steeds meer op dat FB een soort van extra schil tussen de user en internet wordt. ![]() |
|
vet man dat facebook, ik vind al mijn myspace gabbers terug, yay IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
lol ik heb mijn favoriete cassiere gevonden, wat een aanvulling op mijn leven NOU ZEG IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |