![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga het niet meemaken. Ga weer terug naar ZM en e-mail als enige 'social' dingesen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Voor de gein ook maar een facebook dinges aangemaakt... spelfout weggehaald... ![]() |
|
:') ![]() |
|
hehe eindelijk begrijp ik de witte stok met banden. Ik las ook eerst SOK... Edit: het is trouwens een rode stok met witte banden. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-02-2011 17:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Goffer, ik las ook sok ![]() Snapte er al geen donder van. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:+1 ![]() ![]() |
|
Hahaha, wat erg! Facebook-'app' die je waarschuwt als door jou bepaalde vriend(inn)en weer single zijn: http://bit.ly/dWLByI :') [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-02-2011 16:34] No dogs, no masters. ![]() |
|
Geniaal, dankjewel! ![]() |
|
quote: +1 Bareuh... ![]() |
|
Haha, boeven ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
200.000 gasten voor feestje 16-jarige Uitgegeven: 15 maart 2011 07:03 SYDNEY - Een Australische scholiere heeft haar 16-jarige verjaardagsfeestje moeten afgelasten nadat zij zo onvoorzichtig was geweest daarvoor via Facebook uit te nodigen. Bijna 200.000 mensen hadden aangegeven naar het feestje bij haar thuis te komen. Dit hebben Australische media dinsdag gemeld. Het meisje had op de netwerksite een ''open house party'' aangekondigd, waar haar vrienden hun eigen vrienden konden meenemen. Zij zette erbij dat zij niet al haar vrienden individueel wilde uitnodigen. Zij lette niet op de settings van haar pagina zodat de uitnodiging ook door buitenstaanders kon worden gezien, die haar verder verspreidden. Geschrokken van de stroom aan toezeggingen besloot de vader van het meisje dat het feestje niet doorgaat. De politie zal op de avond van het afgelastte feestje bij het huis in Sydney patrouilleren. © ANP ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ik ben inmiddels via menig ZM-er te vinden. ![]() Feel free to add. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Hoe kan ik in vredesnaam nu weer op Facebook video's van Youtube plaatsen en versturen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Heb je het niet in je slaap gedaan? ![]() |
|
quote: Bij link toevoegen de link van het filmpje invoeren. Bareuh... ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Bedoel je een clip van youtube in je status zetten? Gewoon de link kopiëren in de statusbalk van facebook. ![]() |
|
quote:Omdat jij je afvraagt hoe je dat gedaan hebt, misschien slaapcomputer jij wel. ![]() |
|
Er staat Delen: status-foto-link-video Je klikt eerst op link, en vervolgens vul je de link in in de balk. Bareuh... ![]() |
|
Goed zo, ventje. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote:Dank veur de tip. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |