![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Leuk, dat Facebook. ![]() |
|
Had ook al een bericht van LCD Soundsystem (geloof ik) die iets over homo's op fb gezet had en wat verwijdert was. Why? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
meest irritante is dat je regelmatig reacties niet eens kunt lezen. ![]() |
|
![]() |
|
ben uit pure verveling ook maar aan de feestboek gegaan kun je eigenlijk je online status ook verbergen, vind het erg irritant om steeds aangesproken te worden op de chat! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
...heb geen idee hoe het werkt, behalve dat ik 't profiel en de begin foto aangepast heb... ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: Ja. Chat --> Options --> Go offline. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: ![]() Herkenbaar, m'n grote broer had ook eindelijk eens iets eropgezet. Toen hij het me wilde laten zien wist íe niet hoe hij er moest komen. Ik ben trouwens officieel niet meer sociaal. Geen hyves, geen fb, geen myspace (prive dan). "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
ik ook niet hoor, merk nu al dat niemand mijn misserabele klote-leven interessant vindt... en terecht trouwens... ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: ![]() Domme vraag: hoe zie je hoe je account heet? Dus facebook.com/...... Als ik nu op m'n pagina kijk, dan zie ik ipv ..... profile.php? etc etc. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Volgens mij heeft je account geen naam, maar een nummer. En dan is je account voor anderen via je naam/woonplaats/etc te vinden. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Ow, ok. Wat lekker onhandig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Waarom vind je dat onhandig? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Omdat ik nu een nummer moet onthouden, als mensen vragen wat m'n account is. Dat was met myspace dan toch handiger. Maar misschien begrijp ik het niet goet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-05-2011 21:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
je kunt je account wel een naam geven hoor, heb ik ook.. ff bij de instellingen kijken ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
bij "info - contact information" op je eigen profiel dus.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Dan moeten die mensen even beter leren zoeken. Want je vindt mensen niet op accountnaam maar op voor en achternaam. (tenzij je je echte naam niet gebruikt, dan is het wel handig als je je AKA doorgeeft.) @Argh: Oh serieus? Wah! Fb blijft me verbazen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 19-05-2011 21:35] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Verrek! Gedaan. Moet ik nu iedereen mailen dat dit het nieuwe adres is? Omdat dit er staat: Als je je gebruikersnaam wijzigt, wordt ook je e-mailadres voor Facebook gewijzigd en kun je geen e-mails meer ontvangen die naar je oude adres worden verstuurd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Even een n00b vraagje... Kan iemand me vertellen hoe ik een foto in een comment op racebook verwerk? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Gaat dat? Heb ik al eens geprobeerd, maar dat blijkt niet te lukken. Een link naar een foto wel, uiteraard ( ![]() ![]() |
|
Dat was ook ongeveer mijn reactie ![]() Iemand stuurt mij namelijk net een "comment" op mijn "wall" (god wat haat ik Facebook) met daarin een foto. Nu wil ik reageren met een andere foto. Maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Ah, in een status of een bericht dat je op iemands wall plaatst, kun je een afbeelding uploaden door gewoon de link te copy-pasten. Maar in de comments lukt dat niet. Dus je zal het gewoon met een link moeten doen. Tenzij iemand wel de oplossing weet, natuurlijk ![]() ![]() |
|
Ik snap m even niet hoor. Je kan toch een foto uploaden op iemands wall? Of snap ik het weer eens niet? Subtiel kamerolifantje ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |