![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het, met de kennis van nu, al een stuk ongemakkelijker dan daarnet. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Jaja ik Vlugge Japie himself zit ook op Facebook http://nl-nl.facebook.com/pages/Vlugge-Japie/352232811452 Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
quote: Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
Doe wat aan je nick, vlugge Japie. Ga als de bliksem je kennis van Bassie en Adriaan opfrissen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
En wie ben jij dan wel niet precies?? Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Japie is altijd correct en excuses aangenomen laat het nooit meer gebeuren jongeman ![]() Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? ![]() |
|
signature ![]() |
|
Jammer dat ik het hier niet op 'like' kan drukken! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Hee ik ben ook al vet lang niet meer op zm geweest, dus ik mag dat nog zeggen! ![]() |
|
quote: ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
indeed! ![]() signature ![]() |
|
Jeej, Hypnos is mijn FB-vriendje ![]() Best heel lang afgehouden, dat Facebook, maar ben daar nu een beetje aan het rondkijken.. Eigenlijk best leuk ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ik mis een beetje de 'Nou en!' knop op Facebook. Het zou Facebook zoveel leuker maken. Verrassend triviaal ![]() |
|
quote:*like* ![]() |
|
'Ik ga de hond uitlaten, hopelijk regent het niet' NOU EN! 'Ik eet een pistoletje met kaas' NOU EN! 'Straks winkelen met tante Truusje en malle Pietje' NOU EN! Verrassend triviaal ![]() |
|
Facebook is net als voetbal. ![]() |
|
NOU EN ![]() ![]() |
|
quote: dus het is elf tegen elf en uiteindelijk winnnen de duitsers? ![]() Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Je kijkt er niet naar, behalve als het nederlandse elftal speelt. Zo iets? quote: ![]() Ik dacht, ik post het maar niet. Maar nou kan het wel. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |