![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij bent gewoon de reden van het succes van Facebook. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Heb ik ergens op gereageerd, krijg ik een berichtje dat daar weer op gereageerd is, is zowel mijn bericht als de reactie verdwenen. Wat een klotezooi is dat fb toch! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Dat probleem ken ik. ![]() |
|
Da's iets van de laatste tijd. Heel vervelend inderdaad. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Van de laatste tijd, en een jaar geleden en twee jaar geleden en ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Tot op enkele weken geleden heb ik er nooit last van gehad, en ik gebruik Facebook al sinds 2007 (als ik het goed heb). Edit: tenzij er gereageerd is op een bericht wat mensen zelf bewust verwijderd hebben; dan ligt het gewoon aan je Facebookvrienden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 27-04-2011 10:37] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Ik heb het eerder meegemaakt. Het gaat met vlagen. No dogs, no masters. ![]() |
|
Met ST en kwel een goede Facebook-stresstest aan het doen :') Man, man, man, ik moet inderdaad toegeven dat het tegenwoordig weer een stuk erger is dan eerder, Ralph! No dogs, no masters. ![]() |
|
Vergeet Snagger niet! :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Hehe, wel een grappige bug rondom Osama, veel mensen zijn er zo te zien in getrapt. Boeiender ![]() |
|
@kwel: Ja, ook Snagger doet soms een duit in het zakje! Maar wij zijn nu wel echt de wrecking crew... quote: Yup, goede scam ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-05-2011 0:42] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ik zag dat het die nepbeelden waren. Niet aangeklikt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Good busy. Boeiender ![]() |
|
Ach, als je een beetje weet hoe je vrienden normaal typen vallen die scams sowieso behoorlijk op. "OMG! Must watch" zie ik normaal niet zo staan bij de lui uit mijn lijst*. En het zijn ook van die overdreven dingen (zie al je stalkers! zie dit meisje zelfmoord plegen op webcam!) :') *En anders is dat gewoon een goede tip; schrijf gewoon even iets meer erbij als je echt wat wil delen ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Psies, dat maakte het ook te verdacht voor mij. ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() Verder, sloopsessie bracht over en weer 110+ comments in een uur op; werkelijk waar allemaal hoogtepunten van eruditie en intelligentie! No dogs, no masters. ![]() |
|
Ik ben er trots op! ![]() Morgen een uitgever benaderen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
De gastbijdrage van de Urfaust-voorganger mag natuurlijk ook niet onbelicht blijven. No dogs, no masters. ![]() |
|
Argh ik word echt een beetje gek van Facebook met zijn kuren ![]() - helemaal geen notificaties ontvangen van mails en comments - notificaties ontvangen van comments, die niet verschijnen [en pas een kwartier later ofzo een keer zichtbaar zijn] - notificaties pas een uur later ontvangen - de chat die het niet doet/vastloopt/zichzelf spontaan in- of uitlogt etc. Grrrrr. Als je redelijk actief bent op FB en/of snelle en bijdehante 'gesprekken' wilt voeren daar: lekker frustrerend dus. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Gozerin!! Dat laatste (nouja, alles eigenlijk wel) heb ik ook. Krijg steeds commentaar dat ik offline ga terwijl ik dat helemaal niet doe. ![]() Men zegt ook dat ze het alleen bij mij hebben, dus vind het wel een 'opluchting' dat jij het dus ook hebt. Fb bestaat toch al een eeuwigheid? Waarom kunnen ze die humongous bugs er niet uithalen? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-05-2011 21:20] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Ik heb daar ook met enige regelmaat (met name de laatste paar weken) last van, behoorlijk vervelend inderdaad. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Zijn juist nieuwe bugs, er worden weer wat nieuwe features uitgerold volgens mij. No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |