![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb Facebook voor familie en ZwareMetalen voor vrienden. ![]() |
|
Ik heb geen facebook. Maar ik denk niet zoveel te missen. ![]() |
|
quote:Ik mis jou ook niet op facebook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
vind ik leuk bastianus! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Blijkbaar. No dogs, no masters. ![]() |
|
hahahahahahaha! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Geen idee of het een foutje is, maar je kunt nu in je vriendenlijst ook personen zien die hun account hebben verwijderd / op non-actief hebben gezet. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
heb jij een vriendenlijst????!!!! signature ![]() |
|
Natuurlijk niet, doe niet zo mal! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
silly me signature ![]() |
|
Grote kans dat mijn account er over een tijdje eens aan gaat, trouwens. Poke dit, like dat, share zus (niet dat ik mijn zus zou sharen, stelletje rekels), invite zo.. ik geloof het wel. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Hehehe, precies, ik werd er niet goed van. Blij dat ik er alweer een tijdje vanaf ben. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
iedere dag 26 berichten... en de onderste in de lijst kan ik niet zien.. pffff, klote spel. Selecties maken op prioriteiten kan ook al niet signature ![]() |
|
Facebook is kut. ![]() |
|
quote: Kan ik me voorstellen. Aan de ene kant heb ik zoiets dat het me doorgaans nagenoeg niets interesseert wat andere mensen doen, anderzijds heeft het zo nu en dan een aanzuigende werking op me ('...toch even kijken...'). Ben van 260-270 'vrienden' naar iets meer dan 50 gegaan, en zelfs daarvan interesseert het me van meer dan de helft niet echt wat ze zoal meemaken, vinden of uitspoken. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Ik ga hier een potje fout, gasten! ![]() |
|
quote: Je hebt zeker ongefundeerd een band afgezeken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Op F5 blijven drukken totdat het werkt. Werkt altijd. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Niet eens, maar ik denk wel dat AD hierachter zit! quote: Doe ik de hele tijd! OMG OMG OMG! ![]() ![]() |
|
quote: En ik kan gewoon naar jowu FB pagina gaan en daar een bericht achterlaten ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Ik krijg wel mails binnen, ja! Edit: zou dit topic tijdelijk even de naam "Retardo's facebook account" kunnen krijgen? Dan kan ik tenminste een beetje liken enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 04-04-2012 15:53] ![]() |
|
Ik had hetzelfde vandaag, Retardo. Toevallig net nadat ik op een nare manier had zitten opruien, overigens. Ik vermoed toch een verband tussen het één en het ander. Een eerdere nare opruipost van me was ook ineens van facebook verdwenen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik merk dat Facebook vooral raar doet als je al dan niet zijdelingse verwijzingen maakt naar de laatste wereldbrand, overigens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |