|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Die gasten van Anonymous mogen ze van mij ook een collectief nekschot verkopen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Als de naam van die groep hackers valt, denk ik spontaan aan een groep mensen voor een zwarte laptop, zittend in een donkere kamer met elk een gasmasker op. |
|
Wie heeft er nog meer problemen met de chat op FB? Sinds ze het veranderd hebben, kan ik slechts nog kiezen uit on- of offline en heb verder geen menu met opties. Er zóu dus een menu moeten zijn, waarin je o.a. 'Limited Availability' kunt kiezen? Iemand enig idee waar het aan ligt? Verschillende browsers heb ik al geprobeerd maar levert niks op.. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
nee, alleen heb ik hier het irritante gedoe dat de chat automatisch aanspringt, ook al stel ik het anders in signature |
|
quote: Nog nooit van dat limited availability gehoord. Wel kun je kiezen tussen on- en offline en de sidebar verbergen. Goed dat ze eindelijk een scrollbalk in die sidebar gezet hebben en je vrienden gesorteerd hebben op verborgen op je wall of niet. |
|
quote: Prachtig deze jihad. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Eigenlijk net als voorheen hoor, dat je per vriendenlijst kunt kiezen voor wie je online lijkt en wie niet? Dit is wat het in de nieuwe chat zou móeten zijn: Aangezien ik slechts sporadisch op FB chat wil zitten en dan vooral voor een paar buitenlandse vrienden, heb ik geen zin om als online te staan voor mijn gehele vriendenlijst. Ik word er altijd zenuwachtig van als er te veel mensen tegelijk tegen me aan gaan chatten, dat kan ik helemaal niet bijbenen met mijn chaoshoofd joh Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Gewoon niet reageren op die mensen dan |
|
quote: Dat helpt niet :') Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Even naar de dokter gaan dan. |
|
quote: Huhr? Dit is vast een leuke grap maar ik heb 'm niet door? *need more coffee* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: quote: quote: quote: Edit: Maar ik ben blij dat je mijn grappen bij voorbaat al leuk vindt [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-08-2011 12:44] |
|
quote: de dokter snapt het wel signature |
|
quote: |
|
quote: Lief ben ik hè quote: hihi oh zo'n dokter, eentje die kan helpen met mijn chaoshoofd, mooi EDIT: kan die meteen ook mijn FB chat fixen trouwens? /on-topic [Dit bericht is gewijzigd door Pem op 16-08-2011 12:49] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ralph ik weet je 06 nummer. Via Facebook, misschien dat je dat ff aan wilt passen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
hide you kids, hide your wife cuz they rape'in' errybody out there IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
under the moon of love signature |
|
quote: Sinds die nieuwe chat is het een en al drama, werkt allemaal voor geen meter. |
|
quote: Ok, check. Dan moeten sommige mensen maar gewoon mee naar Skype [niet dat dat altijd foutloos werkt, maar ok] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Misschien een handige tip: Zet jezelf eerst op onbeschikbaar. Linksboven naast het Facebook logo heb je 3 knoppen. Je neemt de middelste "berichten" en gaat daarmee chatten ipv de chatfunctie rechts beneden. Je blijft dan wel mooi op offline staan ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Uhm, hehe, thanks. Maar dan ben je gewoon aan het mailen hoor En op die manier kan ik dus niet zien wie van mijn vrienden online is? Of begrijp ik je gewoon verkeerd? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: oh heet het dan opeens mailen, nouja boeien ik voer er hele gesprekken mee, gaat net zo snel als op de chat, venster is ook veel groter, ideaal en gewoon ff snel kijken via de chat wie er online is? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dit hield ik ook wel min of meer als richtlijn aan (enige uitzonderingen), maar sinds ik al die bois in jouw lijst voorbij zie komen... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |