![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou ga dan! ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Nee dan die plaatjes over dat vette wijven ook heel mooi zijn. Enkel geplaatst door vette wijven natuurlijk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote:Vette wijven zijn vaak mooi anders. Ik kan het er wel op. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Je hebt mollig, dik en vet. =[ Vet is frietpan operator. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Godverdomme. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Schitterend vermaak inderdaad ![]() Mocht je nog meer van je collectie willen delen.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Vies NSB-medium, er wordt te veel rekening gehouden met mensen die je verlinken. Zit er sterk over te denken er maar weer mee te kappen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
...mij bevalt het prima zonder fb. I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Wat heb je nou weer uitgespookt? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Niks eigenlijk. Wat discussies uitlokken, reageren met soms wat dubieuze praatjes, muziekjes posten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik zit weer in zo'n vervelende "mensen toevoegen" fase. Als er mensen zijn op zoek naar incidenteel [onbewust] vermaak van mijn kant: Tom Custers. Avatar daar lijkt op die van hier. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: 13 maanden clean nu. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Facebook ![]() ![]() |
|
Faalhaas is er uberhaupt iets te zien? Misschien moet ik wat instellingen veranderen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Uh... vrij wenig te zien inderdaad ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote:Onder een schuilnaam. Dat vind facebook niet leuk. ![]() |
|
quote:Mooi. Dan niet. Dag facebook. Myspace was sowieso gaver. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Myspace bestaat nog steeds! Ik heb al bijna 150 profielweergaven. Fascinerend wel, want er staat bijna niks op. ![]() ![]() |
|
quote: Ach, je hebt de boel weer aardig opgeruid. Bareuh... ![]() |
|
Check je mail even, pik. Bareuh... ![]() |
|
quote:Verrek ja. Ik was even vergeten dat ik haar ook nog had opgeruid. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Beetje borderline, Bas. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Klinkt goed, vrienden worden? ![]() Ineens weer een shitload aan vriend-verzoeken na m'n festival. Wel perfect medium om alle foto's te checken en zo. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Hehe, inderdaad. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |