![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: JOENITIE ![]() |
|
quote: Natuurlijk poepie ![]() ![]() |
|
far out dude i'm trippin' balls IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Seriously, I'm tripping BALLS over here ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik wil graag mijn wall/prikbord niet meer openbaar hyebben voor niet-vrienden, hoe doe ik dat? Via privacy instellingen, klik ik op "aangepast" maar hij springt daarna steeds weer terug ofzo? ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Privacy op Vrienden zetten, klaar ![]() |
|
dacht ik dus ook, alleen zijn berichten op mijn prikbord nog steeds publiekelijk zichtbaar, kijk maar http://www.facebook.com/paul.kreugel ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Nu is het gefixed hoor, want ik zie alleen die lelijke foto! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
als je op prikbord klikt dan? zie je dan niet een paar berichten staan? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Hm... toch wel een klein beetje: quote: C'est tout. Het ziet er naar uit dat je wel gewoon privacy goed hebt staan zoals je het wil nu (als in, het ''beslotenst'' dat facebook het toe laat). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
irritant dat je dat niet kunt blokken! ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Ga eens met je muis over zo'n regeltje op je wall heen, zodat je direct rechts ervan een kruisje ziet oplichten. Klik dat kruisje aan en kies iets als 'hide all wall post activity'. Misschien dat dat werkt? EDIT: Inderdaad wel irritant, dat er tóch dingen openbaar zichtbaar zijn, terwijl dat eerst niet zo was. Zelfde geldt overigens voor die privacy checkfunctie, nu kun je alléén nog maar je infotab checken, niet meer hoe je wall er voor het publiek uit ziet. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 04-12-2011 0:14] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Account opzeggen, probleem opgelost. ![]() ![]() |
|
quote: Dan kunnen je vrienden ook niet meer zien wat je post lijkt me? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
En dan ondermijn je het hele doel van Facebook. ![]() ![]() |
|
haha ja beetje jammer als geen hond ze nog kan lezen ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
quote: Gedaan! Very successful. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Facebook is de nieuwe jezus. ![]() |
|
quote: Begin eerlijk gezegd ook steeds meer met dat idee te spelen. Het is echt belachelijk hoeveel privacy-gevoelige zaken erop komen. En dan al die apps en games die, elke keer als je ze gebruikt, naar al je 'vrinden' een berichtje stuurt. Fucking irritant. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Een hele boel dingen moet je gewoon meteen blocken. ik heb bijvoorbeeld echt nooit meer last van al die games. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 04-12-2011 17:10] ![]() |
|
Ja maar als je er mee stopt kom je in een sociaal isolement. ![]() @ Mark [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-12-2011 17:11] ![]() |
|
quote: Idd. Je kunt met een beetje handigheid al die privacy- en app-/game-toestanden vermijden. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-12-2011 17:15] ![]() |
|
quote: Stop er mee! Je kan het! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |