|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zeker, sowieso. |
|
quote: :v |
|
bomboklaat facebook IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik weet het niet, heb het ook wel eens gehad bij iemand die ik juist echt niet wilde toevoegen. Edit: waarschijnlijk denkt hij/zij dat het een soort foutmelding is. Omdat diegene eerst een verzoek ziet, en als diegene er op klikt is het verzoek er niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 16-08-2012 21:09] |
|
quote:Toch wel. |
|
|
|
quote: laat dat hij maar weg neem ik aan? verliefd helvete? I am mine own redeemer...! |
|
quote: nee, dan denkt diegene, waarom wilde helvete facebook-vriendje met me worden... I am mine own redeemer...! |
|
Yep ... hoe de hazen lopen ... |
|
Facebook begint opeens te zeuren over een timeline of iets dergelijks. Kan ik dit ook uitstellen of voor kiezen dit niet te gebruiken? Ik wil helemaal niet iedere keer iets nieuws op m'n Facebook zetten. Ik gebruik het gewoon om wat contacten bij te houden. Verder ben ik wel tevreden met Facebook hoor. Best leuk om te zien wat andere mensen allemaal doen als je je thuis zit te vervelen en ik heb ook al een paar keer een uitnodiging via Facebook gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 25-08-2012 15:05] |
|
quote: Ik heb het steeds genegeerd en toen had ik hem ineens vanzelf. Het is vooral lay-out hoor, verder vind ik persoonlijk dat er niet zoveel is veranderd. En ik zet ook nauwelijks wat op. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote:Dat dacht je maar. Gebeurtenissen die je op je tijdlijn zet staan ineens openbaar. Ook als je alles afgeschermd hebt. Is gewoon een truc om jouw info zichtbaar voor anderen te maken. Weer een reden voor mij om mijn account opgezegd te hebben. Ik vertrouw dat bedrijf voor geen meter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Kijk, zo leer je nog eens wat. Ga het meteen nakijken, thanks Bastianus! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote: Is niet erg, jouw marketingprofiel en koopgedragrapport is vast al compleet. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Bij mij is dat gelukkig niet het geval. Alles wat ik er al opgezet heb, is bij de timeline (preview) nog steeds afgeschermd voor mensen die mijn vrienden niet zijn en ik kan nog steeds de instellingen veranderen. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 25-08-2012 15:54] |
|
quote: Heb het even nagekeken en kan ook alles nog steeds aanpassen qua zichtbaarheid enzo. Hier dus hetzelfde als bij jou, en ik heb de timeline al. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Nee hoor. Als je nu iets leuk vindt of op iemand zn profiel plaatst dan zien je vrienden dat. Je kan dat zelf niet meer uitzetten zoals eerder. |
|
quote: Ik kan bij jou alleen zien met wie je onlangs vrienden bent geworden, wie je vrienden zijn en wat je leuk vindt. Bareuh... |
|
Als je laat weten dat je naar een publiek evenement gaat, kan volgens mij wel iedereen het zien, maar misschien niet op je profiel. Dat doe ik dus ook niet meer, want ik ben ook opeens met Google te vinden. |
|
quote: Ja, dat zag ik. Maar vrienden vind ik niet zo'n probleem, het is in ieder geval niet openbaar. Of ik moet iets over het hoofd zien. Too weird to live but much too rare to die.. |
|
quote:Oh, bedankt voor het melden. Vreemd, dat moet dan net tijdens die timeline gebeurd zijn, want eerder was dat nog niet het geval, ook al ben je misschien een vriend van een vriend van mij. Ik ga even kijken hoe ik het aan kan passen! |
|
quote: Ik ben inderdaad een vriend van een vriend van je. Bareuh... |
|
quote:Ik heb het even nagekeken, maar dan zou het eigenlijk niet zichtbaar moeten zijn, want ik heb ingesteld dat alleen vrienden het kunnen zien. Misschien vallen nu vrienden van vrienden ook onder vrienden? Eerst was daar een aparte categorie voor, maar die zie ik nu niet meer. |
|
quote: Bij privacy instellingen heb je drie standen zeg maar, dat zijn openbaar, vrienden en aangepast. Onder aangepast staat vrienden van vrienden, wellicht daar even kijken? Too weird to live but much too rare to die.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |