![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goed begin ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Gave site zeg. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Yeah vet, alleen is die dude er niet meer zo actief mee bezig. Ik geloof wel dat hij 20.000 DNA samples van universiteit in Gent kon krijgen in hoeverre dat lukt en of het bruikbaar is is nog maar de vraag. Er waren reacties van het forensisch instituut in Belgie of NL maar die waren echt niet blij ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ach sinds Rouvoet weet dat ik mijn kloten scheer wil ik ook best Frank Paauw in zijn bek pissen, kan ie daar mooi zijn DNA gegevens vandaan halen. Against God and Government ![]() |
|
De Telegraaf is nu wel lekker duidelijk voor Henk & Ingrid. ![]() ![]() Heerlijk. Boeiender ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Jezus, het lijkt wel slechte Koude Oorlog propaganda. Anyway, ik hoop dat het goed komt. Voel me er een beetje vreemd en zorgelijk bij... gek genoeg heb ik dat normaal meestal niet bij grote rampen. ![]() |
|
Je bent bang dat Godzilla wakker geworden is? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Tja het is toch erger als het beschaafde mensen treft he ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Apart. Zou het eind der tijden dan toch nabij zijn? Mij maakt het niks uit, als het al zo is zal ik er weinig van merken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
wie zegt dat het geen 30 jaar duurt met langzame afbrokkeling van de wereld om je heen. Dat je een voor een afscheid moet nemen van geliefde en het nog jaren vol kwelling is voordat jezelf het loodje legt? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ach, zolang er maar bier is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Dat is waar, maar je kunt pas van een echte ramp spreken als dat niet meer in de buurt is. Ik heb het te doen met die jappanners zo zonder supermarkt met bier. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ja, maar er maar grapjes over! ![]() ![]() |
|
ik heb godzilla nog maar eens gekeken (de remake, dat weer wel) ![]() |
|
quote: Weet je zeker dat je niet toevallig het acht uur journaal aan had staan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ja, want de remake speelt zich af in New york ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-03-2011 21:11] ![]() |
|
Ik geloof dat ze daar ook wat problemen hadden nadat een hagedis uit Fukushima was ontsnapt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Zit je niet toevallig King Kong te kijken nou? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nooit naar van die japanse gameshows gekeken, hè? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja, mooi dat je het nu ook begrijpt. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
:') Boeiender ![]() |
|
Pakkende reactie. ![]() "Mr. N. voor PVV'er uitmaken" is voor vandaag weer afgestreept. ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |