|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ies judeo-christelijke koeltoer. |
|
quote:Voer dat hier in NL ook maar in. Altijd als ik bij de snack om patat zonder zout vraag gooien ze het er toch op. "Jaja, gewoonte, blala." Patat weer in de olie om van het zout af te komen als gevolg. Gedoe altijd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
IJsbeer Knut overleden Uitgegeven: 19 maart 2011 16:25 Laatst gewijzigd: 19 maart 2011 16:25 BERLIJN - De ijsbeer Knut, de grote publiekstrekker van de dierentuin in Berlijn, is op 4-jarige leeftijd overleden. © NU.nl/Chris Heijmans Dat heeft een directielid van de dierentuin, Heiner Klös, zaterdag laten weten. Knut dreef in het water bij het ijsberenverblijf. De doodsoorzaak is niet bekend. © ANP Je moeder. |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zelfde tijd, ander topic. |
|
Jep. Weer een hype opgedonderd. Je moeder. |
|
Zit er al een deuk in die amerikaanse hype van jouw? |
|
:') Ja van dat Amber alert kind nog. Je moeder. |
|
Zo wel stoer zijn als de tanden er dan nog in stonden. |
|
Melktanden laten zo snel los in de wasstraat. Je moeder. |
|
quote:Mooi was dat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: :') |
|
Rookwolk Fukushima I boven Atlantische Oceaan Uitgegeven: 20 maart 2011 07:56 Laatst gewijzigd: 20 maart 2011 07:56 PARIJS - Een rookwolk van de geplaagde Japanse kerncentrale Fukushima I is over Noord-Amerika getrokken en hangt nu boven het noordelijke deel van de Atlantische Oceaan. © AFP De wolk bereikt woensdag of donderdag Europa. Dat heeft de Franse overheidsdienst IRSN, die gaat over nucleaire veiligheid, zaterdag laten weten. Gevaren voor de volksgezondheid en het milieu lijken er niet te zijn. Sporen van de schadelijke stof cesium-137 zijn nauwelijks te vinden in de rookwolk en boven Europa zal de stof niet meer te traceren zijn, verwacht IRSN. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"Verwacht". Mooi woord. Jammer dat je er niet zo veel aan hebt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het maakt ook geen flikker uit, net zo'n leuk wetenswaardigheidje als nieuwe lammetjes in de lente. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bevolking verdeeld over DNA-databank De bevolking is verdeeld over het plan om een databank met DNA-profielen van alle Nederlanders aan te leggen. Van de Nederlanders is 47 procent voor en 48 procent tegen, blijkt uit een peiling. Het idee komt uit de koker van Frank Paauw, korpschef van de politie Rotterdam-Rijmond. Zowel het Ministerie van Veiligheid en Justitie als de Tweede Kamer gaf vrijwel direct aan het voorstel te verwerpen. De korpschef liet na zijn uitspraak weten slechts een discussie te hebben willen beginnen. Aanhangers van de PVV zijn het meest enthousiast: 59 procent is voor, zo blijkt uit het onderzoek van Peil.nl. Bij de VVD is dat 58 procent, hoewel die partij ertegen is. Van de CDA'ers is 55 procent voorstander. Tussen de 29 en 36 procent van de kiezers van PvdA, D66, GroenLinks en SP omhelzen het plan. Bijna zes op de tien ondervraagden vinden dat het vastleggen van het DNA-profiel van alle Nederlanders een aantasting van de privacy is. Alleen bij PVV-, VVD- en CDA-sympathisanten is dit een minderheid. 40 procent vindt dat dit niet het geval is. 36 procent denkt dat er minder misdaden worden gepleegd als het DNA van de hele bevolking in de database is opgenomen. De DNA-databank van het Nederlands Forensisch Instituut in Rijswijk bevat de profielen van ruim honderdduizend personen die een misdrijf gepleegd hebben of daarvan worden verdacht. Tijd dat mensen nu ook duidelijk wordt gemaakt dat een DNA profiel enkel een profiel is van het unieke genoom waardoor 1 op de 5000 profielen identiek is. Een schoenafdruk is eigenlijk net zo handig. Een groot probleem is dat er teveel waarde aan DNA bewijs wordt gehangen. Je verliest de hele tijd overal DNA en het is zeer gemakkelijk te gebruiken om iemand erin te luizen. Zodra je mensen op deze manier gaat vervolgen krijg je snel de kans dat je verkeerde mensen gaat vervolgen. Als je DNA vind en je vervolgens het lijstje krijg met overeenkomende DNA profielen en dan verder gaat met onderzoek krijg je al snel Lucy de B achtige toestanden. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-03-2011 1:34] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Exact de redenen waarom het van mij ook niet hoeft. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zo hé! Dus de andere helft gaat nooit dood? Mooi spul, die straling. Boeiender |
|
Dat is echt keiharde bullshit van die radioloog of door de journalisten verkeerd geinterpreteerd. 'Helft helden Fukushima zal sterven' De helft van de ongeveer driehonderd Japanse reddingswerkers, die in de kerncentrale in Fukushima een nucleaire crisis bestrijden, gaat dood. Ze zullen sterven aan acute stralingsziekte. Dat stelt de gerenommeerde Duitse stralingsdeskundige Edmund Lengfelder maandag in de Duitse krant Frankfurter Rundschau . "Als een groep twaalf uur aan een dergelijke dosis straling wordt blootgesteld, zal 50 procent daarvan een acute stralingsdood sterven", aldus Lengfelder. De andere helft ziet zijn levensverwachting sterk teruglopen en heeft een groter risico op kanker. "Ze worden opgeofferd voor een hoger doel." Lengfelder waarschuwt ook voor de gevolgen van het neerslaan van radioactief materiaal in zee. Vissen krijgen de gevaarlijke stoffen binnen. Wanneer die dan weer opgegeten worden door mensen, kan dat fatale gevolgen hebben. "Nooit meer sushi eten", meent Lengfelder. quote: Waarschijnlijk is die gast gevraagd wat er gebeurt bij die ene piekdosis van 400 mSv/uur en is het sterk uit zn verband getrokken. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-03-2011 13:23] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik weet zeker dat ze allemaal zullen sterven. Een keer. Edit: Nooit meer sushi. Verschrikkelijk. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-03-2011 13:49] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gisteren nog sushi op .. ga ik dan ook dood? |
|
quote:Ja. Ik weet niet veel zeker, maar dat wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |