IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Komkommertijd [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-02-2011 14:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 18 februari 2011 14:47 schreef kwelgeest het volgende:
Krijg me dat groen-rode verbond. Als je ook maar iets zegt over een compleet achterlijke woestijnideologie wordt je door rood compleet dood geGodwind en door groen bedreigd of erger. Kans op het verneuken van je carriere is zeer re-eel. Zo schrik je potentie af.


Gelukkig, zelf de impotentie van de PVV is uiteindelijk te verklaren door de endemische invloed van onze communist overlords.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-02-2011 18:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 februari 2011 14:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Gelukkig, zelf de impotentie van de PVV is uiteindelijk te verklaren door de endemische invloed van onze communist overlords.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-02-2011 18:34 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 februari 2011 14:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Amerikaans eik!
Daar heeft PVV vast geen moeite mee, met die Neocon-eik. De financiers van Geert komen toch uit Amerika? Volgens mij hebben Amerikaanse eiken ook nauwe banden met Israelische vijgenbomen enzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-02-2011 18:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Inhakend op de topictitel, AARDAPPELEN! De Hollandsche Joodsch Judeaansche stamppot moet van tafel!


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-02-2011 18:45 by bastianus Profiel van bastianus

Joods Judeaanse aardappelen, die komen vast uit Keppel en omstreken. En ze zijn waarschijnlijk niet geschild, maar besneden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-02-2011 18:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 februari 2011 18:45 schreef bastianus het volgende:
Joods Judeaanse aardappelen, die komen vast uit Keppel en omstreken. En ze zijn waarschijnlijk niet geschild, maar besneden.


Psies!

Oh, en als toch alle buitenlandse dingen eruit moeten, HUPS, weg met de Joden!!!1!


Boeiender


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 18-02-2011 18:52 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

http://www.heaven666.org/father-eats-1-week-old-baby-49265.php

Residents in the township of Tabubil, Western Province, are cowering in horror and fear after a week-old baby was eaten alive in front of a shell-shocked crowd, allegedly by the father.

http://h6img.com/p/8/father-eats-1-week-old-baby.jpg





Foto NSFW.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-02-2011 18:55]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 18-02-2011 19:11 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php























































































Nee, toch niet.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2011 0:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 februari 2011 18:36 schreef MR. N het volgende:
Inhakend op de topictitel, AARDAPPELEN! De Hollandsche Joodsch Judeaansche stamppot moet van tafel!


70% van alle wereld voedsel producten is afkomstig van Zuid Amerika / Andes. Zo ook de oerhollandsche aardappel, mais, tomaten, bonen, pinda's etc.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-02-2011 0:38 by nark Profiel van nark

Het eenigste wat oer hollands is is de klompendans, vader Abraham en stamp pot en de vogeltjes dans en het smurfen lied en A. Hazes. En vergeet de Coc met ceeoocee en zijn colega Fladder ook niet!!!!!!!
Need I Seej more


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-02-2011 0:48 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 18 februari 2011 19:11 schreef Sonic Titan het volgende:
Nee, toch niet.


ik dacht echt dat er iets kwam.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-02-2011 10:29 by Forever After Profiel van Forever After

Onderzoekt duidt op gevaar eten kip
Uitgegeven: 19 februari 2011 09:53
Laatst gewijzigd: 19 februari 2011 09:53

AMSTERDAM - Nieuw onderzoek lijkt opnieuw aan te tonen dat het eten van kip resistentie tegen antibiotica veroorzaakt. Dat schrijft NRC Handelsblad zaterdag op basis van bevindingen van Nederlandse onderzoekers.

Mensen met ernstige urineweg- of bloedbaaninfecties hadden vaak een bacterie in zich die ook in al het kippenvlees voorkomt.

De patiënten bleken niets op te schieten met de belangrijkste soorten antibiotica. Ze waren ziek geworden door de ESBL-bacterie.

Bij één op de vijf patiënten was deze bacterie in hun lichaam gelijk aan die in vrijwel alle kip wordt gevonden. Kippenvlees lijkt dan ook de bron van de besmetting met de resistente bacterie.

De resultaten van het onderzoek worden zaterdag gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Clinical Microbiology and Infection.

Preventief

Kippen krijgen, met name in Nederland, vaak preventief antibiotica toegediend tegen infecties. Het is niet voor het eerst dat naar kippenvlees wordt gewezen als verspreider van bacteriën die bestand zijn tegen antibiotica.

Als antibiotica niet meer kunnen worden gebruikt, worden ziektes veel moeilijker te bestrijden.

Directeur Roel Coutinho van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM vindt het verband nu voldoende aangetoond.

"In zoverre voldoende dat ik zeg: dit is opnieuw een voorbeeld van zo'n sterke aanwijzing, en daarbij zo'n grote dreiging, dat het antibioticagebruik in de pluimveesector krachtig moet worden teruggebracht."

© Novum Nu.nl


Nog een reden om zo min mogelijk of geen kip te eten.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-02-2011 10:32 by XXL Profiel van XXL

Ja, maar........



Kip is lekker.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 19-02-2011 10:33 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

quote:
Oude rijbewijs ideaal middel voor oplichters

UTRECHT - De politie wil snel af van het papieren rijbewijs. Het verouderde 'roze papiertje' is zo makkelijk te vervalsen, dat criminelen er op grote schaal bedrijven en banken mee oplichten. Daarmee zijn al miljoenen euro's verduisterd, blijkt uit maandenlang recherche-onderzoek.


De afgelopen twee jaar wisten criminelen alleen al bij banken 255 medewerkers te misleiden en zo rekeningen van klanten te plunderen. De politie stuitte in een groot onderzoek naar rijbewijsfraude op 350 zaken, waarbij is geprobeerd miljoenen euro's te verduisteren. In vrijwel alle oplichtingszaken gebruikten de daders vervalste papieren rijbewijzen.

Sinds 2006 is er een nieuw, veel beter beveiligd rijbewijspasje. Dit wordt gefaseerd ingevoerd. Wie zijn rijbewijs na tien jaar verplicht vervangt, krijgt nu zo'n nieuw pasje. De oude papieren rijbewijzen zijn echter nog tot 2016 geldig als identificatiemiddel. Er zijn volgens de RDW nog ruim 3,4 miljoen oude exemplaren in omloop. Doordat ze van papier zijn, slagen criminelen er eenvoudig in ze te vervalsen, bijvoorbeeld door pasfoto's te vervangen. Vervolgens worden ze op grote schaal misbruikt om bedrijven en banken op te lichten.

De politiekorpsen willen daarom zo snel mogelijk af van het oude model rijbewijs. In een vertrouwelijk advies dringt de recherche erop aan het papieren rijbewijs zo snel mogelijk ongeldig te verklaren als ID-bewijs. Het ministerie van Justitie zegt dat een commissie nadenkt over maatregelen.



Fijn dat ze maatregelen willen nemen. Maar ik was 1 van de laatste mensen met een papieren rijbewijs en die is nog 5 jaar geldig, dus als ik die voor die tijd moet omruilen gaan ze het maar lekker zelf betalen.




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2011 10:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

+1 .. of het moet graties gebeuren


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-02-2011 10:36 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 19 februari 2011 10:32 schreef XXL het volgende:
Ja, maar........



Kip is lekker.


Nee smaakloos en daarom vinden sommigen het lekker.

En als het niet smaakloos is smaakt het vaak smerig. [/mening]


+1 Wat betreft dat rijbewijsverhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-02-2011 10:37]


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2011 10:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 19 februari 2011 10:33 schreef Ingrimd het volgende:
Fijn dat ze maatregelen willen nemen. Maar ik was 1 van de laatste mensen met een papieren rijbewijs en die is nog 5 jaar geldig, dus als ik die voor die tijd moet omruilen gaan ze het maar lekker zelf betalen.


Ongeldig laten verklaren als ID-bewijs lijkt me het beste. Wie heeft er ondertussen niet al een id-kaart?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2011 10:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 februari 2011 10:29 schreef Forever After het volgende:
Onderzoekt duidt op gevaar eten kip
Uitgegeven: 19 februari 2011 09:53
Laatst gewijzigd: 19 februari 2011 09:53

AMSTERDAM - Nieuw onderzoek lijkt opnieuw aan te tonen dat het eten van kip resistentie tegen antibiotica veroorzaakt. Dat schrijft NRC Handelsblad zaterdag op basis van bevindingen van Nederlandse onderzoekers.

Mensen met ernstige urineweg- of bloedbaaninfecties hadden vaak een bacterie in zich die ook in al het kippenvlees voorkomt.

De patiënten bleken niets op te schieten met de belangrijkste soorten antibiotica. Ze waren ziek geworden door de ESBL-bacterie.

Bij één op de vijf patiënten was deze bacterie in hun lichaam gelijk aan die in vrijwel alle kip wordt gevonden. Kippenvlees lijkt dan ook de bron van de besmetting met de resistente bacterie.

De resultaten van het onderzoek worden zaterdag gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift Clinical Microbiology and Infection.

Preventief

Kippen krijgen, met name in Nederland, vaak preventief antibiotica toegediend tegen infecties. Het is niet voor het eerst dat naar kippenvlees wordt gewezen als verspreider van bacteriën die bestand zijn tegen antibiotica.

Als antibiotica niet meer kunnen worden gebruikt, worden ziektes veel moeilijker te bestrijden.

Directeur Roel Coutinho van het Centrum Infectieziektebestrijding van het RIVM vindt het verband nu voldoende aangetoond.

"In zoverre voldoende dat ik zeg: dit is opnieuw een voorbeeld van zo'n sterke aanwijzing, en daarbij zo'n grote dreiging, dat het antibioticagebruik in de pluimveesector krachtig moet worden teruggebracht."

© Novum Nu.nl


Nog een reden om zo min mogelijk of geen kip te eten.


Nee ze moeten stoppen met die preventieve antibiotica. Nederland loopt voorop met niet zomaar antibiotica aan mensen uitschrijven. Maar we lopen ook voorop in antibiotica aan dieren uitschrijven zonder reden. Trouwens is de antibiotica niet alleen ter preventie van ziektes maar het is ook een groeimiddel, wat volgens mij de hoofdoorzaak is om het te gebruiken.

Ik kan niet begrijpen dat dit nog niet aan banden is gelegd, met een beetje wat jaartjes langer aanmodderen met preventieve antibiotica en we zijn weer terug in 1900 waar je dood kan gaan aan een simpel snijwondje. Of na het vallen van je paard nadat hij over een molshoop struikelde.

Niet vergeten dat er al jaren geen nieuwe antibiotica zijn gevonden en de antibiotica opties dus afnemen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2011 10:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 19 februari 2011 10:33 schreef Ingrimd het volgende:
Fijn dat ze maatregelen willen nemen. Maar ik was 1 van de laatste mensen met een papieren rijbewijs en die is nog 5 jaar geldig, dus als ik die voor die tijd moet omruilen gaan ze het maar lekker zelf betalen.




Inderdaad, achja de mijne moet ik volgend jaar alweer vervangen maar toch.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 19-02-2011 10:50 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Mwah, ik heb alleen een paspoort en die heb ik lang niet altijd mee. En m'n rijbewijs past mooi makkelijk in m'n portemonnee en die gaat wel altijd mee, dus ik vind het wel makkelijk.

Edit: die was @Grey

[Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 19-02-2011 10:50]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2011 10:56 by MMayo Profiel van MMayo

Paspoort die ik niet in mijn portommonnee frut, rijbewijs ligt vaak thuis of in auto en ik weiger een id kaart aan te schaffen.. kortom ik kan mij vaak niet identificeren.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-02-2011 11:03 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 19 februari 2011 10:46 schreef Greycloak het volgende:
Ongeldig laten verklaren als ID-bewijs lijkt me het beste. Wie heeft er ondertussen niet al een id-kaart?


Er zijn ook instellingen die het rijbewijs niet accepteren als legitimatie.

En nee, geen id-kaart wel een paspoort.

En om nou zowel een id-kaart als paspoort aan te schaffen...
Nee, toch maar niet.

De overheid wil dat je je kunt legitimeren maar ze draaien je wel een poot uit voor de aanschaf van een legitimatiedocument.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 19-02-2011 11:06]


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-02-2011 11:10 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 19 februari 2011 10:49 schreef ElitE het volgende:
Nee ze moeten stoppen met die preventieve antibiotica. Nederland loopt voorop met niet zomaar antibiotica aan mensen uitschrijven. Maar we lopen ook voorop in antibiotica aan dieren uitschrijven zonder reden. Trouwens is de antibiotica niet alleen ter preventie van ziektes maar het is ook een groeimiddel, wat volgens mij de hoofdoorzaak is om het te gebruiken.

Ik kan niet begrijpen dat dit nog niet aan banden is gelegd, met een beetje wat jaartjes langer aanmodderen met preventieve antibiotica en we zijn weer terug in 1900 waar je dood kan gaan aan een simpel snijwondje. Of na het vallen van je paard nadat hij over een molshoop struikelde.

Niet vergeten dat er al jaren geen nieuwe antibiotica zijn gevonden en de antibiotica opties dus afnemen.


Da's ook zo, maar of dat snel zal veranderen?

Geen kip eten zou een begin kunnen zijn.
Mij lukt het iig vrij aardig.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2011 11:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe maar kippenvlees is stukken milieu vriendelijker dan andersoortig vlees. En dan kun je beetje nonchalant doen over de milieuvriendelijkheid. Echter zul je met volledig stoppen met auto rijden, bij -12 in je huiskamer zitten en nooit koken nooit zoveel bereiken als het eten van een beetje minder vlees of beter soort vlees.

In Nederland is de helft van de footprint op aarde afkomstig van vlees eten. Eet je enkele dagen per week minder vlees of meer kip ipv koe dan bespaar je meer dan je ooit zult doen met met overige groene maatregelen.

Minder vlees eten zou niets te maken moeten hebben met dat het zielig is voor de beestjes maar dat het slechter is dan een boorplatform laten zinken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-02-2011 11:47 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 19 februari 2011 10:36 schreef Forever After het volgende:
Nee smaakloos en daarom vinden sommigen het lekker.

En als het niet smaakloos is smaakt het vaak smerig. [/mening]



Misschien eens aan je moeder vragen hoe je moet koken?
Of als zij juist de reden is dat je kip smakeloos vindt eens vragen aan iemand die wel kan koken.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-02-2011 11:48]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen