IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Komkommertijd [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2011 11:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 maart 2011 11:30 schreef Mutilator het volgende:
Nergens voor nodig, dit.


Nouja, het is toch wel duidelijk dat een nationale hoofddoekjesdag de islamisering van NL niet aantoonbaar maakt, maar meer een protest is tegen de dogma's die door dhr. Wilders worden opgelegd bij H&I?


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2011 11:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@AG: Ipv weer eens goedkoop op de persoon te spelen mag je uitleggen waar die dag dan wel voor nodig is?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-03-2011 11:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2011 11:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 maart 2011 11:35 schreef Mutilator het volgende:
Ipv weer eens goedkoop op de persoon te spelen mag je uitleggen waar die dag dan wel voor nodig is?


Lees mijn post aub.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2011 11:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 maart 2011 11:35 schreef Mutilator het volgende:
Ipv weer eens goedkoop op de persoon te spelen mag je uitleggen waar die dag dan wel voor nodig is?

Nee, Mutilator, zo werkt het niet. Jij claimt (of lijkt te claimen) dat deze dag een teken van de islamering is. Als jij dat niet uit wil leggen of wil laten zien dat je iets anders bedoelde, maar schijnbaar alleen bij je geroeptoeter wil blijven, ga ik niet de moeite doen om er een zinnig gesprek van te maken. Wat een mod ben je ook, zeg...
quote:
Op 29 maart 2011 11:34 schreef MR. N het volgende:
Nouja, het is toch wel duidelijk dat een nationale hoofddoekjesdag de islamisering van NL niet aantoonbaar maakt, maar meer een protest is tegen de dogma's die door dhr. Wilders worden opgelegd bij H&I?

Precies.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2011 11:37]


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2011 11:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 maart 2011 11:33 schreef bokaj het volgende:
Ik vind het nu al een vervelend mannetje.
Dat wel. Maar hij heeft wel een punt vind ik. Hij zou het wel wat meer grim en frostbitten mogen brengen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2011 11:42 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

@AG: als je op de persoon wil blijven spelen (wat heeft mod-zijn hiermee te maken?) mail me dan maar.

quote:
Op 29 maart 2011 11:34 schreef MR. N het volgende:
Nouja, het is toch wel duidelijk dat een nationale hoofddoekjesdag de islamisering van NL niet aantoonbaar maakt, maar meer een protest is tegen de dogma's die door dhr. Wilders worden opgelegd bij H&I?


Het protest speelt de PVV juist in de kaart; ik heb het al eerder gezegd; hoofddoekdragers moeten het niet voeden, maar gewoon hun eigen ding blijven doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-03-2011 11:44]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-03-2011 11:43 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 29 maart 2011 11:38 schreef bastianus het volgende:
Dat wel. Maar hij heeft wel een punt vind ik. Hij zou het wel wat meer grim en frostbitten mogen brengen.
Eerst zeuren dat er teveel aan de hoofddoekjes wordt opgehangen en er dan zelf nog eens een dag aan ophangen. Pot ketel.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2011 11:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 maart 2011 11:42 schreef Mutilator het volgende:
@AG: als je op de persoon wil blijven spelen (wat heeft mod-zijn hiermee te maken?) mail me dan maar.



Het protest speelt het pvv juist in de kaart; ik heb het al eerder gezegd; hoofddoekdragers moeten het niet voeden, maar gewoon hun eigen ding blijven doen.
Dus hoofddoekdragers mogen zich niet proberen te verdedigen als ze op dit punt aangevallen worden? Vreemd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2011 11:44 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 maart 2011 11:43 schreef bokaj het volgende:
Eerst zeuren dat er teveel aan de hoofddoekjes wordt opgehangen en er dan zelf nog eens een dag aan ophangen. Pot ketel.
Je bent zelf een pot ketel.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2011 11:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 maart 2011 11:42 schreef Mutilator het volgende:
@AG: als je op de persoon wil blijven spelen (wat heeft mod-zijn hiermee te maken?) mail me dan maar.

Nee.
quote:
Het protest speelt het pvv juist in de kaart; ik heb het al eerder gezegd; hoofddoekdragers moeten het niet voeden, maar gewoon hun eigen ding blijven doen.

De PVV moet het niet voeden, maar gewoon hun eigen ding blijven doen.


I wish I was a butterfly


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 29-03-2011 11:45 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 29 maart 2011 11:44 schreef bastianus het volgende:
Je bent zelf een pot ketel.
Elke dag is hoofddoekjesdag.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2011 11:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 maart 2011 11:45 schreef bokaj het volgende:
Elke dag is hoofddoekjesdag.
Ik vind het zelf wel sympathiek als je kan laten zien dat je achter hoofddoekjesdragers staat. Daar is zo'n dag de mogelijkheid voor. Toentertijd had je toch ook allemaal grietjes die hoofddoekjes droegen zonder betekenis, maar als mode-artikel? Ik vind zoiets prima. Maar goed, het is wel een beetje een non-item ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2011 11:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 maart 2011 11:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee.


Begin dan niet telkens op de persoon te spelen.

quote:
De PVV moet het niet voeden, maar gewoon hun eigen ding blijven doen.


Waarom protesteren tegen symboolpolitiek met weinig substantie? Daarmee schrijft men het juist gewicht toe.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2011 11:50 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 maart 2011 11:42 schreef Mutilator het volgende:
Het protest speelt de PVV juist in de kaart; ik heb het al eerder gezegd; hoofddoekdragers moeten het niet voeden, maar gewoon hun eigen ding blijven doen.


Makkelijk praten als een PVV zo aan het bashen is. Hoe zou jij reageren als bijvoorbeeld metalshirts zo bekritiseerd zouden worden?

Ik denk dat mensen die de PVV doorzien als de partij tegen vrijheid zich wel mogen roeren.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2011 11:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 maart 2011 11:50 schreef Mutilator het volgende:

Waarom protesteren tegen symboolpolitiek met weinig substantie? Daarmee schrijft men het juist gewicht toe.


Omdat de symboolpolitiek het al een gewicht heeft toegekend die buitenproportioneel is.


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2011 11:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 maart 2011 11:50 schreef Mutilator het volgende:
Begin dan niet telkens op de persoon te spelen.

"Nee, jij begon."
quote:
Waarom protesteren tegen symboolpolitiek met weinig substantie? Daarmee schrijft men het juist gewicht toe.

Waarom niet protesteren tegen symboolpolitiek met weinig substantie? Je kunt inderdaad ook niets zeggen en het negeren, je kunt ook er juist wel wat van zeggen. Zeker als het gezeik zo lang door gaat wordt wel het wel een keer tijd.


I wish I was a butterfly


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-03-2011 11:59 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 maart 2011 11:50 schreef MR. N het volgende:
Makkelijk praten als een PVV zo aan het bashen is. Hoe zou jij reageren als bijvoorbeeld metalshirts zo bekritiseerd zouden worden?


Dit inderdaad. Logische reactie.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2011 12:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Metalshirts worden al zo bekritiseerd: metalshirts op werk bijvoorbeeld.

quote:
Op 29 maart 2011 11:52 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Nee, jij begon."


Quote dan maar eens dat ik op jouw persoon begon.

quote:
Waarom niet protesteren tegen symboolpolitiek met weinig substantie?


Omdat zulke politiek zichzelf het beste onderuit haalt.

quote:
Je kunt inderdaad ook niets zeggen en het negeren, je kunt ook er juist wel wat van zeggen. Zeker als het gezeik zo lang door gaat wordt wel het wel een keer tijd.


Het wordt wel een keer tijd? Hij staat bijv. al tijden voor de rechtbank hoor, nota bene aangeklaagd door een andere rechtbank. Het enige wat nog meer tegen PVV gedaan kan worden is ze neerknallen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-03-2011 12:01]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2011 12:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 maart 2011 12:00 schreef Mutilator het volgende:
Quote dan maar eens dat ik op jouw persoon begon.

Dat zei ik niet.
quote:
Omdat zulke politiek zichzelf het beste onderuit haalt.

Misschien wel, ja. Gaat alleen wel erg lang door voor iets wat "zichzelf het beste onderuit haalt".
quote:
Het wordt wel een keer tijd? Hij staat bijv. al tijden voor de rechtbank hoor, nota bene aangeklaagd door een andere rechtbank. Het enige wat nog meer tegen PVV gedaan kan worden is ze neerknallen.

Die Nationale Hoofddoekendag wordt al vanaf 2007 gehouden, en ook toen duurde het gezeik al veel te lang


I wish I was a butterfly


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 29-03-2011 12:04 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Het lijkt wel alsof Mutilator wíl dat men er gewicht aan geeft om zijn standpunten kracht bij te zetten. Maar hij heeft wel gelijk wat betreft gewicht geven aan een bepaalde substantie. Dat peroxidekapsel had ook niet zoveel aanhang gehad zonder het gewicht wat tegenpolen eraan gegeven hebben. Sad but true.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-03-2011 12:04 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 29 maart 2011 12:00 schreef Mutilator het volgende:
Metalshirts worden al zo bekritiseerd: metalshirts op werk bijvoorbeeld.


Klopt. Maar als jij er jarenlang zonder problemen in rond hebt kunnen lopen en je wordt er nu ineens op aangevallen ageer je daar ook op.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 29-03-2011 12:09 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 29 maart 2011 11:50 schreef MR. N het volgende:
Makkelijk praten als een PVV zo aan het bashen is. Hoe zou jij reageren als bijvoorbeeld metalshirts zo bekritiseerd zouden worden?

Je kunt ook gewoon denken, fuck it en ga je gang maar. En zo denken vele moslims namelijk ook alleen worden degenen die zich er wel op aangesproken voelen als symbool voor een hele groep voorgesteld. Terwijl het van de persoon afhangt hoe die erop reageert.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-03-2011 12:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ach ja, provocatie in metalland is allemaal mooi en leuk maar anderen mogen het niet doen, natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 29-03-2011 12:13]


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-03-2011 12:15 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 maart 2011 12:09 schreef Naturens Galleri het volgende:
Je kunt ook gewoon denken, fuck it en ga je gang maar. En zo denken vele moslims namelijk ook alleen worden degenen die zich er wel op aangesproken voelen als symbool voor een hele groep voorgesteld. Terwijl het van de persoon afhangt hoe die erop reageert.


Dus? Zijn die personen die zich aangesproken voelen dan onterecht verongelijkt? Lijkt me juist een voorbeeld van integratie dat mensen de vrijheid nemen om het er niet mee eens te zijn.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-03-2011 12:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 29 maart 2011 12:15 schreef MR. N het volgende:
Dus? Zijn die personen die zich aangesproken voelen dan onterecht verongelijkt? Lijkt me juist een voorbeeld van integratie dat mensen de vrijheid nemen om het er niet mee eens te zijn.
Overigens wel weer typisch dat een niet-moslim, denk ik, zo'n hoofddoekdag organiseert. De moslims in mijn klassen maken zich eigenlijk helemaal niet druk om dit soort dingen. Ik probeer weleens debatten over dit soort dingen te houden, en dan houden ze zich ook op de vlakte. Misschien ook wel verstandiger.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen