IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Komkommertijd [nieuwstopic] Vorige pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-04-2011 10:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 april 2011 9:27 schreef Forever After het volgende:
Tegen die tijd moet 'ons' leger met zand gaan gooien zeker?
Zolang ons kabinet zelf zand in de ogen houdt zal er straks niemand zijn om de andere kant op te strooien, denk ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-04-2011 10:34 by Forever After Profiel van Forever After

Die zitten dan weer veilig achter dat dikke bord wat ze voor de kop hebben.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-04-2011 10:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Wel mooi, dat ook de regering menselijk is. Lessen in het verleden hard geleerd zijn alweer vergeten... Laatste keer dat we zo hard hebben bezuinigd op defensie liepen we na een aantal jaren onwijs hard blij te zijn met de Yanks...

[edit]We hebben toch nog wél ergens een heli of vliegtuig dat de Knin weer lekker naar Londen kan vluchten hoop ik?[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-04-2011 10:41]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-04-2011 10:43 by Forever After Profiel van Forever After



Willem en Maxima waren er gisteren nog mee naar de Gelredome schijnt.


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-04-2011 10:49 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dan kan het volk gerust gaan slapen, ze doen vast weer leuke inspirerende dingen vertellen over de radio.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2011 11:32 by XXL Profiel van XXL

Stelt de NAVO eigenlijk nog eisen aan de hoeveelheid mankracht en firepower van een lidstaat?
Al je te klein wordt hebben ze weinig aan je, kan ik me voorstellen.

Of gaat het er alleen om hoeveel geld je als land in het zakje doet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-04-2011 12:20 by Forever After Profiel van Forever After

Het zal het laatste wel zijn. En daar is ons land dan weer heel goed in.


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-04-2011 12:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 april 2011 10:40 schreef Greycloak het volgende:
Wel mooi, dat ook de regering menselijk is. Lessen in het verleden hard geleerd zijn alweer vergeten... Laatste keer dat we zo hard hebben bezuinigd op defensie liepen we na een aantal jaren onwijs hard blij te zijn met de Yanks...

[edit]We hebben toch nog wél ergens een heli of vliegtuig dat de Knin weer lekker naar Londen kan vluchten hoop ik?[/edit]


Wel een zeer flauwe redenering in de trant van 'Historia magistra vitae est'. Ik ben geenszins voor de afschaffing van de tankdivisie, maar om gelijk WO2 telkens erbij te halen?

1) Het verlies in WO2 is natuurlijk nooit het directe gevolg geweest van een gebrek aan investeringen aangezien landen met aanzienlijke legers en defensiebudget (Frankrijk, gooide bakken met geld tegen de Maginot linie aan) even gemakkelijk in het stof beten

2) De 'Yanks' pas laat en niet geheel vrijwillig de oorlog in gingen

3) De productie van allerlei spul voor het leger pas op gang kwam op het moment dat de oorlog volop in gang was en een snelle afloop niet meer in zicht was. Dit was zelfs zo in het geval van de agressor Duitsland. De middelen waarmee de Yanks ons hebben bevrijd zijn grotendeels voortgekomen uit een samenleving volledig ingericht op de 'war effort', niet direct geheel op vooroorlogse investeringen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 09-04-2011 13:47 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

BREKEND

Zeker 2 doden bij schietpartij in winkelcentrum Alphen a/d Rijn

Bij een schietpartij in een winkelcentrum in Alphen aan den Rijn zouden volgens de eerste berichten twee doden zijn gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt.

Mogelijk is er een mitrailleur gebruikt. De dader zit nog in het winkelcentrum. Twee lichamen zouden op het Carmenplein liggen, mogelijk liggen in het winkelcentrum ook nog doden. De dader zou een man zijn, gekleed in in een bomberjack en legerbroek.

Rond het winkelcentrum is het een grote chaos. Ambulances, politie hebben het centrum afgesloten. Overal klinkt geschreeuw en rent het publiek. Het winkelend publiek vluchtte voor zijn leven toen de dader begon te schieten.

Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is inmiddels bijeengekomen op het stadhuis.

Vorige week werd Alphen ook al opgeschrikt door een schietpartij. Twee mannen kwamen toen om het leven. Twee anderen raakten gewond. De vier slachtoffers wisten met hun auto naar een ziekenhuis in Gouda te rijden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2011 13:55 by XXL Profiel van XXL

Volgens nu.nl heeft de dader zichzelf een kogel door de kop geschoten.



Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Uitgegeven: 9 april 2011 12:48

AMSTERDAM - In Alphen aan de Rijn vond zaterdagmiddag een schietpartij plaats in het winkelcentrum De Ridderhof, waarbij twee doden en meerdere gewonden zouden zijn gevallen. Dit heeft een woordvoerster van de gemeente bevestigd.


Een winkelier zegt echter tegenover NOS dat er zeker vijf tot tien doden zijn gevallen.

Volgens het Leidsch Dagblad was er mogelijk geschoten met een mitrailleur. Het winkelende publiek vluchtte voor zijn leven. Het centrum is door de politie afgesloten en er zou grote chaos heersen. De dader schoot zich na zijn daad door zijn hoofd.

Mogelijk liggen er in het winkelcentrum meer doden.

Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is inmiddels bijeengekomen op het stadhuis.

Ooggetuige

Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden", zegt hij op Radio 1.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-04-2011 13:58 by Forever After Profiel van Forever After

Da's dan weer deels goed nieuws.

Scheelt weer de dader tot slachtoffer maken en handje vasthoudengeneuzel.

De volgende graag beginnen met het zichzelf een kogel door de kop jagen.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-04-2011 13:59 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Kelere. En met een mitrailleur... Die dingen liggen toch niet overal te koop.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2011 14:00 by XXL Profiel van XXL

Als je genoeg geld hebt is alles te koop.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-04-2011 14:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 april 2011 13:58 schreef Forever After het volgende:

Scheelt weer de dader tot slachtoffer maken en handje vasthoudengeneuzel.




Beetje smakeloos om aan zo'n drama je persoonlijke stokpaardje/frustratie op te hangen, nietwaar?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 09-04-2011 14:19 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 9 april 2011 14:18 schreef Gemene Lepel het volgende:
Beetje smakeloos om aan zo'n drama je persoonlijke stokpaardje/frustratie op te hangen, nietwaar?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 09-04-2011 14:28 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 9 april 2011 14:18 schreef Gemene Lepel het volgende:
Beetje smakeloos om aan zo'n drama je persoonlijke stokpaardje/frustratie op te hangen, nietwaar?


Leg jij de smakeloosheid van het dader tot slachtoffer maken dan ook even uit aan de echte slachtoffers en hun nabestaanden.



 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2011 14:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ohjee we zijn weer in een dader tot slachtoffer discussie.

Dat de dader door bepaalde maatschappelijke omgang is aangezet tot gruwelijke verwerpelijke daden maakt niet meer uit? we moeten gewoon de dader hard straffen dan zal die niemand het ooit meer doen?(terwijl hij al bereid is de hoogste prijs te betalen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-04-2011 14:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

volgens mij was het een emotionele man


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-04-2011 14:39 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 9 april 2011 14:35 schreef ElitE het volgende:
Ohjee we zijn weer in een dader tot slachtoffer discussie.

Dat de dader door bepaalde maatschappelijke omgang is aangezet tot gruwelijke verwerpelijke daden maakt niet meer uit? we moeten gewoon de dader hard straffen dan zal die niemand het ooit meer doen?(terwijl hij al bereid is de hoogste prijs te betalen)


Hij had zichzelf toch ook gewoon in brand kunnen steken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2011 14:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat doet toch niemand in die spelletjes...

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 09-04-2011 14:45]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-04-2011 16:10 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 9 april 2011 14:28 schreef Forever After het volgende:
Leg jij de smakeloosheid van het dader tot slachtoffer maken dan ook even uit aan de echte slachtoffers en hun nabestaanden.




Dankjewel dat je even mijn punt onderstreept. Gelijk grijp je deze situatie aan om een algemene 'dader-slachtoffer' discussie te openen, terwijl je zelf net zegt dat deze er niet zal zijn omdat de dader de hand aan zichzelf geslagen heeft.

Daarnaast betwijfel ik het sterk of er daadwerkelijk meer sympathie zou zijn voor de dader dan voor de slachtoffers wanneer de dader levend zou zijn opgepakt; maar in jouw hoofd heb je al je vooroordelen al klaar en is je kleine wereldje al helemaal lekker duidelijk in zwart en wit tinten gekleurd. Bravo.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-04-2011 16:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Treurige bedoening dat in Alphen Bizar ook dat er zo kort daarvoor ook een schietpartij was...
quote:
Op 9 april 2011 14:18 schreef Gemene Lepel het volgende:
Beetje smakeloos om aan zo'n drama je persoonlijke stokpaardje/frustratie op te hangen, nietwaar?

+1

5 onschuldige lui dood en als eerste reactie je stokpaardje bovenhalen, treurig.


I wish I was a butterfly


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2011 17:12 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Boeie, komt NL ook eens op het wereldnieuws.


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-04-2011 17:18 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 9 april 2011 14:37 schreef Hypnos het volgende:
volgens mij was het een emotionele man






IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 09-04-2011 17:18 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen