IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Komkommertijd [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-03-2011 16:06 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 30 maart 2011 14:38 schreef ElitE het volgende:
Ach zie dit incident in Groningen gewoon als een natuurlijke variatie waarin het misschien voordelig uitloopt mocht een kortere levensloop evolutionair voordelig zijn.

De een noemt het misbruik de ander evolutionaire strategie.
Misbruik, hoe kom je daar bij?

Daar is nergens sprake van.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-03-2011 16:11]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 30-03-2011 16:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 maart 2011 15:28 schreef kwelgeest het volgende:
Is de moderne mens t.t.v. mammoeten wel gelijk te stellen aan ons? Heeft de mens in die tussentijd geen, evolutionaire, veranderingen ondergaan? Iets andere bouw, andere groeiontwikkelingen in bepaalde leeftijdscategorien?


Dat denk ik niet. Ik denk dat individuen van de soort Homo sapiens van toen exact hetzelfde zijn als nu. We zijn alleen veel gezonder waarschijnlijk (betere voeding etc)


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-03-2011 17:06 by bastianus Profiel van bastianus

Toen ik nog konijnen fokte liet ik ze ook pas zwanger worden als ze op zijn minst een jaar oud waren. Anders konden ze allerlei mankementen oplopen fysiek door een te vroege bevalling. Waarom zou zoiets voor mensen anders werken? Twaalf jaar is toch wel erg jong, ook al is het lichaam ertoe in staat.
Komt bij dat ik het toch vrij onetisch vind. Mijn buurmeisje van veertien neukt met een gozer van eenentwintig, ik vind dat toch iets pedo-achtigs hebben, al is het vrijwillig. Ook al doen ze zich volwassen voor, geestelijk zijn pubers toch echt nog kinderen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-03-2011 17:11 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 30 maart 2011 17:06 schreef bastianus het volgende:
Toen ik nog konijnen fokte liet ik ze ook pas zwanger worden als ze op zijn minst een jaar oud waren. Anders konden ze allerlei mankementen oplopen fysiek door een te vroege bevalling. Waarom zou zoiets voor mensen anders werken? Twaalf jaar is toch wel erg jong, ook al is het lichaam ertoe in staat.


Maar als die konijnen het zelf voor het zeggen hadden..

quote:
Komt bij dat ik het toch vrij onetisch vind. Mijn buurmeisje van veertien neukt met een gozer van eenentwintig, ik vind dat toch iets pedo-achtigs hebben, al is het vrijwillig. Ook al doen ze zich volwassen voor, geestelijk zijn pubers toch echt nog kinderen.



Er is in dit geval niks bekend over de vader van het kind, misschien is die ook wel gewoon 12.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-03-2011 17:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 maart 2011 17:11 schreef Onweerwolf het volgende:
Maar als die konijnen het zelf voor het zeggen hadden..



Er is in dit geval niks bekend over de vader van het kind, misschien is die ook wel gewoon 12.
Dan hadden die ouwelui dat beter in, of eigenlijk juist uit de gaten moeten houden. Alhoewel, een vriendin van mij neukte ook al toen ze dertien was. Maar die was wel zo slim om niet zwanger te worden. Ergens is er toch iets mis gegaan qua conceptie, dat had wel voorkomen kunnen worden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-03-2011 17:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Hmmm, nieuwsberichten van vandaag reppen over eerder misbruik van haar vader bij een andere dochter.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-03-2011 17:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 maart 2011 17:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hmmm, nieuwsberichten van vandaag reppen over eerder misbruik van haar vader bij een andere dochter.
Dus ze had al een kind?
Sorry...


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-03-2011 17:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 maart 2011 17:32 schreef bastianus het volgende:
Dus ze had al een kind?
Sorry...

De sorry is voor dat je flauwe grap taaltechnisch al niet klopt?


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-03-2011 17:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 maart 2011 17:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De sorry is voor dat je flauwe grap taaltechnisch al niet klopt?
Yep. Wel bizar trouwens dat je steeds meer van dit soort dingen in het nieuws hoort. Zegt dat iets over de media of nemen die bizarre gevallen toe?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-03-2011 17:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 30 maart 2011 17:38 schreef bastianus het volgende:
Yep. Wel bizar trouwens dat je steeds meer van dit soort dingen in het nieuws hoort. Zegt dat iets over de media of nemen die bizarre gevallen toe?


Dat eerste.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-03-2011 17:55 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 30 maart 2011 17:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat eerste.
Ik vraag mij ook af of wie zoiets naar buiten brengt en of je zo iemand kunt aanpakken.[edit: en waarom? Wat word je er zelf beter van?]

Zelfcorrigerend geweten is bij veel media niet meer aanwezig. Dat zie je ook bij de zwangere vrouw van 62 uit Harlingen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-03-2011 17:57]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-03-2011 23:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 30 maart 2011 16:50 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat denk ik niet. Ik denk dat individuen van de soort Homo sapiens van toen exact hetzelfde zijn als nu. We zijn alleen veel gezonder waarschijnlijk (betere voeding etc)
Ik las vd week dat bij een bepaalde vogelso(o)rt(en) de jongen van bange ouders langere vleugels krijgen. Dat is een generatie. De homo sapiens sapiens bestaat ongeveer 1 miljoen jaar. We worden momenteel toch langer en ouder dan generaties voor ons? Waarom zouden ook niet andere fysieke aspecten veranderen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-03-2011 9:05 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 30 maart 2011 23:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ik las vd week dat bij een bepaalde vogelso(o)rt(en) de jongen van bange ouders langere vleugels krijgen. Dat is een generatie. De homo sapiens sapiens bestaat ongeveer 1 miljoen jaar. We worden momenteel toch langer en ouder dan generaties voor ons? Waarom zouden ook niet andere fysieke aspecten veranderen?


omdat we nu betere voeding hebben en gezonder leven in het algemeen. Het uiterlijk is ook een resultaat van levenswijze en niet allen van de genen. En weet je zeker of de mens (Homo sapiens dus) een miljoen jaar(??) bestaat???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-03-2011 16:34]


rotor
Usericon van rotor
Posted 31-03-2011 9:09 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 30 maart 2011 17:38 schreef bastianus het volgende:
Yep. Wel bizar trouwens dat je steeds meer van dit soort dingen in het nieuws hoort. Zegt dat iets over de media of nemen die bizarre gevallen toe?


Je leest nu wss ook 100x meer nieuwsberichten dan 10 jaar geleden.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-03-2011 9:23 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 maart 2011 9:09 schreef rotor het volgende:
Je leest nu wss ook 100x meer nieuwsberichten dan 10 jaar geleden.
Dat ook, maar alle media brengen nu ook primetime het nieuws dat vroeger tot schimmige blaadjes als Aktueel of Revu beperkt bleef, denk ik. Eigenlijk wil ik zulke dingen helemaal niet weten, alleen al uit respect voor de betrokkenen. En toch kan je er niet onderuit, overal gaat het over dit soort zaken, ook op mijn werk.
Lulligste vind ik dat mijn dochter van vijf, die een soort extra zintuig heeft voor dit soort verhalen, ook van alles opvangt omdat het op radio, tv, maar ook op het schoolplein gesprek van de dag is, je ontkomt er niet meer aan. Kinderen krijgen denk ik best een verknipt beeld van de wereld door de buitensporige aandacht voor geweld, misbruik en criminaliteit in de media.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-03-2011 11:25 by De Ulk Profiel van De Ulk

Bas, iets voor jou?

quote:
Leraar slacht konijn af in klas Ratekau -

Een Duitse leraar heeft voor een volle klas van tien- en elf-jarigen een konijntje geslacht.


De man sloeg het dier met een hamer en sneed daarna zijn keel door. Nadat de leraar het vel eraf had gestroopt, hing hij het dier aan de poten op. Enkele scholieren barstten prompt in huilen uit door het bloederige tafereel, meldt de krant Lübecker Nachrichten. Een ander kind viel flauw.

Later werd het konijntje gebraden en op het schoolplein voorgeschoteld aan de kinderen.

De slachting vond plaats in het kader van het schoolproject 'De Steentijd'. Het was de bedoeling kinderen te laten zien waar hun eten vandaan komt en hoe het uiteindelijk op hun bord beland.

De ouderraad keurt de 'perverse' actie af. Ouders omschrijven het project als 'barbaars'. Ze waren vooraf niet geïnformeerd over het project, ook al had een van de vaders van de vijfdeklassers het dier aangeboden aan school. Volgens een van de verontwaardigde moeders hadden de kinderen het konijn nog geaaid voor het werd doodgeslagen. "Mijn zoontje kwam lijkbleek thuis. Hij slaapt slecht sinds het voorval en weigert nog te eten."

De leraar is inmiddels op zijn vingers getikt door de leiding.




Bareuh...


rotor
Usericon van rotor
Posted 31-03-2011 11:27 by rotor Profiel van rotor

quote:
Op 31 maart 2011 9:23 schreef bastianus het volgende:
Dat ook, maar alle media brengen nu ook primetime het nieuws dat vroeger tot schimmige blaadjes als Aktueel of Revu beperkt bleef, denk ik. Eigenlijk wil ik zulke dingen helemaal niet weten, alleen al uit respect voor de betrokkenen. En toch kan je er niet onderuit, overal gaat het over dit soort zaken, ook op mijn werk.

Wat een machteloze instelling, uiteindelijk bepaal je toch zelf wat je leest en waar je over praat. Je reageert hier tenslotte toch ook zelf op al die schimmige nieuwsitems; ik kan me voorstellen dat dat op je werk net zo is. Ik doe er zelden aan mee, ben ook totaal niet op de hoogte van dat soort shit aangezien ik alleen op BBC en CNN rondneus. :brilletje:


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-03-2011 12:52 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 31 maart 2011 11:25 schreef De Ulk het volgende:
Bas, iets voor jou?








Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-03-2011 13:03 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri



[Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 04-04-2011 7:34]


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-03-2011 14:17 by bastianus Profiel van bastianus

@rotor: Over mij heb je gelijk. Maar wat kinderen betreft is het echt moeilijk om nieuws weg te houden soms, ze vertellen elkaar ook veel. Ik vertel mijn dochter altijd zoveel mogelijk de waarheid als ze iets te weten is gekomen over bizar nieuws, maar probeer het wel in proporties te plaatsen.
@Ulk: Goeie methode toch om kinderen te laten zien waar vlees vandaan komt? Zeker iets voor mij.
@NG:


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-03-2011 14:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 31 maart 2011 11:27 schreef rotor het volgende:
Wat een machteloze instelling, uiteindelijk bepaal je toch zelf wat je leest en waar je over praat. Je reageert hier tenslotte toch ook zelf op al die schimmige nieuwsitems; ik kan me voorstellen dat dat op je werk net zo is. Ik doe er zelden aan mee, ben ook totaal niet op de hoogte van dat soort shit aangezien ik alleen op BBC en CNN rondneus. :brilletje:


CNN, ja?





Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


rotor
Usericon van rotor
Posted 31-03-2011 16:31 by rotor Profiel van rotor

Ja, CNN Internation is een stuk beter dan CNN US


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 31-03-2011 17:22 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 31 maart 2011 14:17 schreef bastianus het volgende:
@Ulk: Goeie methode toch om kinderen te laten zien waar vlees vandaan komt? Zeker iets voor mij.



Ha'k wel 'dacht.


Bareuh...


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-03-2011 17:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Oh ok; tsja, kwestie van doelgroep.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-03-2011 17:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 31 maart 2011 14:17 schreef bastianus het volgende:
@Ulk: Goeie methode toch om kinderen te laten zien waar vlees vandaan komt? Zeker iets voor mij.

Is an sich waar, maar de manier waarop was in dit geval mogelijk verkeerd. Eerst een konijn laten knuffelen en dán het beestje afmaken enzovoorts (wat in sommige berichten naar voren komt) is vragen om problemen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen