IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Komkommertijd [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2011 13:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

En volgens mij kan iemand zolang die persoon in de cel zit de burgers niet lastigvallen.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-03-2011 14:56 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

In dat geval stel ik voor om iedereen die binnen een risicocategorie valt preventief op te sluiten.



WMP
Usericon van WMP
Posted 23-03-2011 15:04 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 23 maart 2011 13:45 schreef Greycloak het volgende:
En volgens mij kan iemand zolang die persoon in de cel zit de burgers niet lastigvallen.




Maar dat is niet wat Opstelten zegt. Die is ervan overtuigd dat van minimumstraffen een preventieve werking uitgaat, wat volgens uitvoerige internationale onderzoeken (vooral in de VS is dat veelvuldig onderzocht), niet waar is. De overtuiging van Opstelten is dus gebaseerd op aannames, niet op feiten. Een minister die een maatregel wil invoeren op aannames...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2011 15:50 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 maart 2011 13:45 schreef Greycloak het volgende:
En volgens mij kan iemand zolang die persoon in de cel zit de burgers niet lastigvallen.




Een troll-mod, het blijft een intrigerend concept. Maak je je al zorgen over de komst van de Nintendo 3D console eind deze maand, Grey? Al die dimensies?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-03-2011 15:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 maart 2011 15:50 schreef Mark het volgende:
Een troll-mod, het blijft een intrigerend concept.

Apart, hè?


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-03-2011 15:58 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 22 maart 2011 13:20 schreef XXL het volgende:
Homowebsite change.org


Nee. Slecht geïnformeerde journalist weer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2011 16:01 by Mark Profiel van Mark

iBoobs


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-03-2011 16:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 maart 2011 11:04 schreef kwelgeest het volgende:
Zeer eenzijdige links-populistische interpretatie.


Nee een mens maakt zelden een goede inschatting/afweging over dat soort dingen. Als iemand afweegt tussen overval met 10.000 winst en misschien gevangenisstraf van 5 jaar, dan maakt het geen flikker uit of je dan 6 jaar maakt of 10 jaar die persoon zal precies hetzelfde kiezen. Mensen zijn helemaal niet zo rationeel, zeker niet bij dit soort keuzes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2011 17:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 maart 2011 16:59 schreef ElitE het volgende:
Nee een mens maakt zelden een goede inschatting/afweging over dat soort dingen. Als iemand afweegt tussen overval met 10.000 winst en misschien gevangenisstraf van 5 jaar, dan maakt het geen flikker uit of je dan 6 jaar maakt of 10 jaar die persoon zal precies hetzelfde kiezen. Mensen zijn helemaal niet zo rationeel, zeker niet bij dit soort keuzes.


Goed punt. Ik vrees echter dat kwelgeest een aanhanger is van de homo economicus theorie gezien zijn heilige geloof in de vrije markt .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-03-2011 19:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 23 maart 2011 15:50 schreef Mark het volgende:
Een troll-mod, het blijft een intrigerend concept. Maak je je al zorgen over de komst van de Nintendo 3D console eind deze maand, Grey? Al die dimensies?
[hap]Klopt er iets niet aan mijn stelling ofzo..?[/hap]

Geen tijd om te gamen, daarvoor werk ik te veel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-03-2011 19:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 maart 2011 19:23 schreef Greycloak het volgende:
[hap]Klopt er iets niet aan mijn stelling ofzo..?[/hap]

Geen tijd om te gamen, daarvoor werk ik te veel.

Ja, de stelling klopt niet. De andere mensen in de cel en de bewakers enz. zijn ook burgers, evenals dat sommige lui vanuit de cel ook nog prima criminaliteit weten te regelen

En, wat Mark bedoelde, het van de straat houden is niet het enige wat er gebeurt door het in de cel zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-03-2011 19:26]


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-03-2011 19:26 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 23 maart 2011 19:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De andere mensen in de cel en de bewakers enz. zijn ook burgers


Godsamme, over trollen gesproken... :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 23-03-2011 19:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 23 maart 2011 19:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Godsamme, over trollen gesproken... :')

Hoho, dat was een counter-troll, Grey wist ook prima dat het niet daar om ging.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-03-2011 19:29 by bastianus Profiel van bastianus

Apart ook dat de gevangenissen rustig een bult geld mogen kosten in deze harde bezuinigingstijden. Wat dat niet kost, al die bevolkte cellen. En nu niet komen met meerdere mensen op een cel, Teeven heeft al moeten bekennen dat dit experiment niet geslaagd was.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-03-2011 20:04 by Forever After Profiel van Forever After

Waarom niet meerdere in 1 cel?
Slaan ze elkaar de harses in is er weer een probleem opgelost.


 


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2011 20:47 by Mark Profiel van Mark

Oeh, Grey is zojuist getrumpt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 23-03-2011 20:48 by Forever After Profiel van Forever After

Ik wist niet dat Grey van origine Donald heet.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2011 9:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 maart 2011 20:04 schreef Forever After het volgende:
Waarom niet meerdere in 1 cel?
Slaan ze elkaar de harses in is er weer een probleem opgelost.

Juist dat leert ze moraal bij, zo kunnen ze netjes terug in de maatschappij.

Je hebt het grootste gespuis van je land en die stop je bij elkaar in een zo'n dicht mogelijke groep, daarbij zorg je ervoor dat je streng tegen ze bent en zorg je voor een duidelijk verschil tussen bewaker en gevangenen zodat er snel een intens groepsgevoel ontstaat. en dan geef je ze ook nog veelste veel vrije tijd. Wat denk je dat daaruit voortkomt?

Het grootste netwerkevent voor criminelen waar handige tips worden uitgewisseld. Zodat criminelen goed de kans krijgen om zich te organiseren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-03-2011 9:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 23 maart 2011 11:04 schreef kwelgeest het volgende:
Zeer eenzijdige links-populistische interpretatie.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 24-03-2011 9:56 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Trolololol!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2011 10:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe, nouja ik zeg niet dat we gevangenissen moeten afschaffen, maar we gaan er altijd maar vanuit dat het zo'n goede oplossing is terwijl het ook een goede opleiding kan zijn voor criminelen. Hoeveel criminelen hoor je zeggen dat ze in de gevangenis contacten hebben opgedaan?

Tijd voor alternatieve straffen die wat doortastender zijn. Ik denk trouwens dat het bij veel misdaden het beter is om sneller te straffen zodat je een betere "conditionering" hebt. Als je een jaar later nog moet zitten weet je niet eens meer goed waarvoor je moet zitten. Arrestatie dmv stungun is misschein zo slecht nog niet


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-03-2011 10:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 maart 2011 9:28 schreef ElitE het volgende:
Juist dat leert ze moraal bij, zo kunnen ze netjes terug in de maatschappij.

Je hebt het grootste gespuis van je land en die stop je bij elkaar in een zo'n dicht mogelijke groep, daarbij zorg je ervoor dat je streng tegen ze bent en zorg je voor een duidelijk verschil tussen bewaker en gevangenen zodat er snel een intens groepsgevoel ontstaat. en dan geef je ze ook nog veelste veel vrije tijd. Wat denk je dat daaruit voortkomt?

Het grootste netwerkevent voor criminelen waar handige tips worden uitgewisseld. Zodat criminelen goed de kans krijgen om zich te organiseren.

Dit dus. Uit het experiment kwam naar voren dat cellen delen criminaliteit in de gevangenis, loyaliteit onder gevangenen en met name vijandigheid jegens bewakers bevorderde.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 24-03-2011 10:12 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Hebben ze in Nederland ook seg-time? Segregation (geloof ik). Isoleercel dus. The hole.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-03-2011 10:14 by bastianus Profiel van bastianus

Voor mensen met een beetje verstand ben ik wel voor die militairistische bootcamps. Met daarna een opbouwproject stap voor stap om in de maatschappij terug te kunnen komen. Voor de onverbeterlijke criminelen weet ik het niet. In elk geval moet je die beter vast kunnen blijven houden, zonder verlof desnoods, dan nu het geval is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2011 10:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 maart 2011 10:14 schreef bastianus het volgende:
Voor mensen met een beetje verstand ben ik wel voor die militairistische bootcamps. Met daarna een opbouwproject stap voor stap om in de maatschappij terug te kunnen komen. Voor de onverbeterlijke criminelen weet ik het niet. In elk geval moet je die beter vast kunnen blijven houden, zonder verlof desnoods, dan nu het geval is.




Het probleem zit hem vaak erin dat ze het gevoel hebben dat ze niets kunnen worden met een "normaal" leven. Als je ze niet leert "normaal" te leven dan zullen velen er niet in slagen. Eerst wat discipline bijbrengen pakt voor velen goed uit.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen