|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In dat geval stel ik voor om iedereen die binnen een risicocategorie valt preventief op te sluiten. |
|
quote: Maar dat is niet wat Opstelten zegt. Die is ervan overtuigd dat van minimumstraffen een preventieve werking uitgaat, wat volgens uitvoerige internationale onderzoeken (vooral in de VS is dat veelvuldig onderzocht), niet waar is. De overtuiging van Opstelten is dus gebaseerd op aannames, niet op feiten. Een minister die een maatregel wil invoeren op aannames... |
|
quote: Een troll-mod, het blijft een intrigerend concept. Maak je je al zorgen over de komst van de Nintendo 3D console eind deze maand, Grey? Al die dimensies? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Apart, hè? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Nee. Slecht geïnformeerde journalist weer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
iBoobs She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee een mens maakt zelden een goede inschatting/afweging over dat soort dingen. Als iemand afweegt tussen overval met 10.000 winst en misschien gevangenisstraf van 5 jaar, dan maakt het geen flikker uit of je dan 6 jaar maakt of 10 jaar die persoon zal precies hetzelfde kiezen. Mensen zijn helemaal niet zo rationeel, zeker niet bij dit soort keuzes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Goed punt. Ik vrees echter dat kwelgeest een aanhanger is van de homo economicus theorie gezien zijn heilige geloof in de vrije markt . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:[hap]Klopt er iets niet aan mijn stelling ofzo..?[/hap] Geen tijd om te gamen, daarvoor werk ik te veel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, de stelling klopt niet. De andere mensen in de cel en de bewakers enz. zijn ook burgers, evenals dat sommige lui vanuit de cel ook nog prima criminaliteit weten te regelen En, wat Mark bedoelde, het van de straat houden is niet het enige wat er gebeurt door het in de cel zetten. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 23-03-2011 19:26] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Godsamme, over trollen gesproken... :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hoho, dat was een counter-troll, Grey wist ook prima dat het niet daar om ging. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Apart ook dat de gevangenissen rustig een bult geld mogen kosten in deze harde bezuinigingstijden. Wat dat niet kost, al die bevolkte cellen. En nu niet komen met meerdere mensen op een cel, Teeven heeft al moeten bekennen dat dit experiment niet geslaagd was. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarom niet meerdere in 1 cel? Slaan ze elkaar de harses in is er weer een probleem opgelost. |
|
Oeh, Grey is zojuist getrumpt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik wist niet dat Grey van origine Donald heet. |
|
quote: Juist dat leert ze moraal bij, zo kunnen ze netjes terug in de maatschappij. Je hebt het grootste gespuis van je land en die stop je bij elkaar in een zo'n dicht mogelijke groep, daarbij zorg je ervoor dat je streng tegen ze bent en zorg je voor een duidelijk verschil tussen bewaker en gevangenen zodat er snel een intens groepsgevoel ontstaat. en dan geef je ze ook nog veelste veel vrije tijd. Wat denk je dat daaruit voortkomt? Het grootste netwerkevent voor criminelen waar handige tips worden uitgewisseld. Zodat criminelen goed de kans krijgen om zich te organiseren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Trolololol! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hehe, nouja ik zeg niet dat we gevangenissen moeten afschaffen, maar we gaan er altijd maar vanuit dat het zo'n goede oplossing is terwijl het ook een goede opleiding kan zijn voor criminelen. Hoeveel criminelen hoor je zeggen dat ze in de gevangenis contacten hebben opgedaan? Tijd voor alternatieve straffen die wat doortastender zijn. Ik denk trouwens dat het bij veel misdaden het beter is om sneller te straffen zodat je een betere "conditionering" hebt. Als je een jaar later nog moet zitten weet je niet eens meer goed waarvoor je moet zitten. Arrestatie dmv stungun is misschein zo slecht nog niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dit dus. Uit het experiment kwam naar voren dat cellen delen criminaliteit in de gevangenis, loyaliteit onder gevangenen en met name vijandigheid jegens bewakers bevorderde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hebben ze in Nederland ook seg-time? Segregation (geloof ik). Isoleercel dus. The hole. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Voor mensen met een beetje verstand ben ik wel voor die militairistische bootcamps. Met daarna een opbouwproject stap voor stap om in de maatschappij terug te kunnen komen. Voor de onverbeterlijke criminelen weet ik het niet. In elk geval moet je die beter vast kunnen blijven houden, zonder verlof desnoods, dan nu het geval is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het probleem zit hem vaak erin dat ze het gevoel hebben dat ze niets kunnen worden met een "normaal" leven. Als je ze niet leert "normaal" te leven dan zullen velen er niet in slagen. Eerst wat discipline bijbrengen pakt voor velen goed uit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |