|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
see you at occultfest! |
|
Wat zijn de reserverings mogelijkheden m.b.t. Occultfest 2011? |
|
quote: Komt zsm online, we zijn er druk mee bezig! see you at occultfest! |
|
Deadcell, komt Hipneus ook? Ik wil zijn danspasjes weer zien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
de minst aantrekkelijke lineup sinds 2004 (in MIJN opninie)... maar toch voor de volle 100% aanwezig zoals altijd Altijd een superweekend gegarandeerd!! Your mother ate my dog! |
|
quote:Jawel toch Bart? Line-up voor mij ook 0,0 boeiend, maar ook ik gewoon weer aanwezig, beetje dom lallen en zuipen dan maar |
|
quote: sjah... is 't ooit anders geweest op Occultfest? Your mother ate my dog! |
|
Je weet dat je festival kut is als Deadcell bovenaan op de flyer staar, desondanks wel een gezellig festival, als ik dan tijd heb ga ik er wel heen. Wil je muilperen? |
|
quote:natuuuurlijk ben ik er weerrrr, deze keer met twee matrassen, anti-electrische skockvoorzining, pauperbier en felle kleuren btw, Onslaught signature |
|
Vergeet je hoedje niet! =) |
|
Vergeet je bewustzijn niet! |
|
quote:Die staat bij mij toch echt in het midden |
|
quote: Voor de duidelijkheid: flyer is in alfabetische volgorde! see you at occultfest! |
|
Zo zie je maar weer, een festival is kut als je geen bands beginnend met A, B of C boekt! [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 14-07-2011 10:51] |
|
Voor de mensen die occultfest niet kut vinden: er kan weer gereserveerd worden! Check www.occultfest.nl. see you at occultfest! |
|
=) |
|
Gereserveerd |
|
quote: same here Your mother ate my dog! |
|
+1 |
|
check |
|
quote: Wellicht eens een designer inhuren, of op z'n minst het anti-aliasing vinkje aan? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Haha, met die shirts kopen ben ik ook al een aantal jaren gestopt ja [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 20-07-2011 11:33] |
|
Dus een weekend Occultfest kost nu 30 euro? Boeiender |
|
quote: je gaat dus niets drinken?????? signature |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |