|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar kan ik niet tegenop, bij lange na niet |
|
Nou je hebt nog even. Met een beetje discipline kan jij in september ook wel zo'n pens hebben. Subtiel kamerolifantje |
|
Op Wacken gingen duitsers op de knieen voor mijn buik en gaven me de bijnaam Obelix. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaaf. |
|
Verstikking! Ik de bbq en de kolen, jij de burgers? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Deal! Ook voor Stonehenge maar weer |
|
quote: Jawel hoor. Ik kijk wel eens in het fototopic. Maar ik geloof in je hoor. @Nix: Ga jij nou wel of niet naar occult? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ah oké, ik ben wat ze noemen pezig en aankomen is me tot dusverre alleen maar gelukt door krachttraining te doen en veel eten . Als ik alleen maar veel eet en niet sport ga ik afvallen. En Nix heb ik nog wel gezien afgelopen jaar, dus dit jaar toch ook wel, ja toch Nix ? [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 12-05-2011 20:48] |
|
Ja toch Nix? |
|
Nix? Subtiel kamerolifantje |
|
Nix weet het altijd pas een week of twee van tevoren. Vorig jaar is ze zelfs nog met de auto die kant op gegaan. Nix denkt wel dat ze er zal zijn, alleen weet het nog niet zeker. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat is een ja |
|
Het is in ieder geval niet gelijk met oranjefeesten hihi I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dus ze weet nog Nix zeker!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Haha! Ohja, dat is wel beter dan. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Aan de weg van Steenwijk naar Vledder zit in een boerderij waar ze ook BBQpakketten verkopen, niet zo ver van de camping vandaan dacht ik. Misschien een tip? |
|
quote:Pff, moet ik je komen halen? |
|
Terugreis is lastiger (Alhoewel ik zeer capabel bestuurder ben hoor ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Daar moet je ook maar net langskomen trouwens. No regrets and no remorse... |
|
quote:Was meer in verband met Stonehenge waar de heren het ook over hadden. |
|
quote:Leek me al een beetje uit de richting :D No regrets and no remorse... |
|
quote:Daar hebben ze de camping voor uitgevonden. |
|
quote: Goede tip, bedankt. Maar toch maar gewoon vlees mee in de koelbox, Grey heeft een prima BBQ, pils hebben we allebei . Kom anders ook gezellig op de camping Bokaj |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |