IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Occultfest 2011 - Hoogeveen (2&3 september) Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-08-2011 0:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 23:56 schreef Jenje het volgende:
Geen koffie nodig om mijn mannelijkheid te bewijzen!

Mannelijkheid heeft niks met gay zijn te maken.

Of juist wel? Hmmz..

:confused:

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-08-2011 0:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2011 23:56 schreef Silence het volgende:
Moet je wel zwart drinken, hoor!

Ja, maar dan wel wel met een heel klein beetje suiker.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2011 0:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 0:00 schreef Onweerwolf het volgende:
Mannelijkheid heeft niks met gay zijn te maken.

Of juist wel? Hmmz..

:confused:

Eerlijk gezegd gene flauw idee, vind het wel best. Koffie bah, bier jummie.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 20-08-2011 0:07 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 20 augustus 2011 0:00 schreef De Ulk het volgende:
Eerst nog Elsrock.

Helaas . Had Nuclear Assault heel graag willen zien en Grand Magus ook. En alle leuke lui natuurlijk!

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-08-2011 0:12 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 0:07 schreef verstikking het volgende:
Helaas . Had Nuclear Assault heel graag willen zien en Grand Magus ook. En alle leuke lui natuurlijk!

Ik zag 't net ja. Nou ja, gelukkig heeft Occultfest ook een goede line-up.

Bareuh...

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 20-08-2011 0:15 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 20 augustus 2011 0:12 schreef De Ulk het volgende:

Zeker, zeldzaam goed voor Occultfest maatstaven

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 20-08-2011 9:53 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 20 augustus 2011 0:15 schreef verstikking het volgende:
Zeker, zeldzaam goed voor Occultfest maatstaven

see you at occultfest!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2011 10:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:

Good wies kapot?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2011 10:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik had Onslaught misschien nog wel willen zien, maar om daar nou zo'n eind voor te rijden.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-08-2011 10:39 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Eens kijken of het me dit keer lukt de recht-toe-recht-aan-jaren-80-rockers van Vanderbuyst te gaan kijken.

Voordeel: Op Occultfest kun je er amper omheen.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2011 10:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 10:39 schreef XXL het volgende:
Eens kijken of het me dit keer lukt de recht-toe-recht-aan-jaren-80-rockers van Vanderbuyst te gaan kijken.

Voordeel: Op Occultfest kun je er amper omheen.
Zou tante Gerda ook komen?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-08-2011 10:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zou best wel eens weer een biertje willen drinken met Jael.
Al bijna 3 jaar niet gezien of gesproken.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2011 10:50 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Op de Muur vond ik haar in elk geval een van de leuksten.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 20-08-2011 10:54 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 20 augustus 2011 10:34 schreef bastianus het volgende:
Ik had Onslaught misschien nog wel willen zien, maar om daar nou zo'n eind voor te rijden.

Op de vrijdag vind ik Vicious Rumors en Helstar al de moeite zonder meer al waard

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2011 10:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 10:54 schreef verstikking het volgende:
Op de vrijdag vind ik Vicious Rumors en Helstar al de moeite zonder meer al waard
Van jou of van de Ulk snap ik dat ook. Beide bands passen niet in mijn straatje.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 20-08-2011 11:02 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Dan is het inderdaad wel een eind reizen, maar wel erg leuk festival ieder jaar, ondanks dat ik voorgaande jaren qua bands ook niet veel te zoeken had daar

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2011 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 10:57 schreef bastianus het volgende:
Van jou of van de Ulk snap ik dat ook. Beide bands passen niet in mijn straatje.
Bats, ik kom er al tig jaar en in die jaren amper bands uit mijn straatje gezien. Maar: altijd dikke pret, veel alcohol en bakken aan bekenden.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-08-2011 11:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 11:04 schreef Jenje het volgende:
Bats, ik kom er al tig jaar en in die jaren amper bands uit mijn straatje gezien. Maar: altijd dikke pret, veel alcohol en bakken aan bekenden.
Klopt. In die regio zit sowieso veel gaaf volk. Maar met Elsrock, Appelpop en Havenrock zou nog een fest erbij teveel worden, zit ook nog met de kinderen en mij werk wat druk is momenteel. Misschien volgend jaar weer, ben wel al twee keer geweest en is inderdaad gaaf daar.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

benieuwd

signature

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-08-2011 12:59 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2011 11:04 schreef Jenje het volgende:

Juist, Jenje weet waar het om draait. Als daar ook nog een paar aardige bands bij spelen is dat mooi meegenomen.

Bareuh...

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-08-2011 8:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:

:')

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-08-2011 14:40 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2011 8:11 schreef Kvelgeest het volgende:
:')

Toevallig wel ja.

Bareuh...

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 22-08-2011 18:30 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

@The Witch: vraagje. Hoeveel kost het en is het mogelijk om 1 dagje camping te doen?
Ik wil +1 camping voor de zaterdag op zondag, maar heb dus alleen reservering voor het festival.
Alvast bedankt.

=)

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 22-08-2011 23:55 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 22 augustus 2011 18:30 schreef NotYourBitch het volgende:
@The Witch: vraagje. Hoeveel kost het en is het mogelijk om 1 dagje camping te doen?
Ik wil +1 camping voor de zaterdag op zondag, maar heb dus alleen reservering voor het festival.
Alvast bedankt.

Staat gewoon op de site

quote:
Entree festivalweide 2 september € 10 p.p
Entree festival weide 3 september € 10 p.p.
passe-partout € 15 p.p.
passe-partout + camping inclusief gratis ontbijt op zaterdag en zondag € 20 p.p.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 23-08-2011 5:01 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Maar dat passe- partout is voor 2 dagen.

=)

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com