|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, maar dan wel wel met een heel klein beetje suiker. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Eerlijk gezegd gene flauw idee, vind het wel best. Koffie bah, bier jummie. |
|
quote: Helaas . Had Nuclear Assault heel graag willen zien en Grand Magus ook. En alle leuke lui natuurlijk! |
|
quote: Ik zag 't net ja. Nou ja, gelukkig heeft Occultfest ook een goede line-up. Bareuh... |
|
quote: Zeker, zeldzaam goed voor Occultfest maatstaven |
|
quote: see you at occultfest! |
|
quote:Good wies kapot? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik had Onslaught misschien nog wel willen zien, maar om daar nou zo'n eind voor te rijden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Eens kijken of het me dit keer lukt de recht-toe-recht-aan-jaren-80-rockers van Vanderbuyst te gaan kijken. Voordeel: Op Occultfest kun je er amper omheen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Zou tante Gerda ook komen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zou best wel eens weer een biertje willen drinken met Jael. Al bijna 3 jaar niet gezien of gesproken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op de Muur vond ik haar in elk geval een van de leuksten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Op de vrijdag vind ik Vicious Rumors en Helstar al de moeite zonder meer al waard |
|
quote:Van jou of van de Ulk snap ik dat ook. Beide bands passen niet in mijn straatje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dan is het inderdaad wel een eind reizen, maar wel erg leuk festival ieder jaar, ondanks dat ik voorgaande jaren qua bands ook niet veel te zoeken had daar |
|
quote:Bats, ik kom er al tig jaar en in die jaren amper bands uit mijn straatje gezien. Maar: altijd dikke pret, veel alcohol en bakken aan bekenden. |
|
quote:Klopt. In die regio zit sowieso veel gaaf volk. Maar met Elsrock, Appelpop en Havenrock zou nog een fest erbij teveel worden, zit ook nog met de kinderen en mij werk wat druk is momenteel. Misschien volgend jaar weer, ben wel al twee keer geweest en is inderdaad gaaf daar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
benieuwd signature |
|
quote: Juist, Jenje weet waar het om draait. Als daar ook nog een paar aardige bands bij spelen is dat mooi meegenomen. Bareuh... |
|
quote::') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Toevallig wel ja. Bareuh... |
|
@The Witch: vraagje. Hoeveel kost het en is het mogelijk om 1 dagje camping te doen? Ik wil +1 camping voor de zaterdag op zondag, maar heb dus alleen reservering voor het festival. Alvast bedankt. =) |
|
quote: Staat gewoon op de site quote: |
|
Maar dat passe- partout is voor 2 dagen. =) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |