|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaja, die Drentse klei is geen kattenpis! Bareuh... |
|
Ik heb er al zat van, kan ik extra klei inruilen voor muntjes? |
|
Het was wel gezellig, maar vergeleken met voorgaande jaren was het toch een beetje suffe boel. Een dronken onweerwolf op de terugweg was wel mooi trouwens |
|
quote: Zeker niet, rond een uur of 2 's nachts (denk ik) heeft iemand nog zijn enkel op 3 plekken gebroken, omdat hij viel terwijl zijn voet in de modder vast bleef steken! |
|
quote: signature |
|
Haha, ja jij hebt de hele dag met je blote voeten rondgestampt |
|
quote:Lethal combination of mud and booze? |
|
quote: En stoeien denk ik, was één van die spijkerpatchjack jongens. Nog nooit zo'n harde knak gehoord komende vanuit een been |
|
quote: En ik heb nog nooit een voet in die stand ten opzichte van de rest van het been zien staan. Bareuh... |
|
Ja was leuk Volgend jaar wel weer van de partij, denk ik. En dan trek ik dus godverdomme wél kisten aan. Tyfus blubber. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Was mooi ja |
|
quote:Je had ook gewoon wat klei van het festivalterrein af kunnen scheppen, grote kans dat er nog muntjes in zaten |
|
quote: Dat was heel grappig ja . Heb nog een heel leuk filmpje quote: +1 No regrets and no remorse... |
|
speciaal festival, jammer vd modder en het mindere geluid bij sommige bands was -ondanks technische problemen- fijn om daar op te treden (met Natan btw) www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Vlugge Japie was er ook heeft niemand mij gezien? Laat de Baas maar niet horen dat ik hier zit dus mondje dicht ok?? |
|
quote:Sorry man. Ik was kapot. Vlugge Japie niet gezien. Hele Greycloak ook niet gezien en Ingrimd ook al niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-09-2011 23:43] |
|
Volgende keer krijg je een knuffel! Ik heb de hele middag op hetzelfde bankje gezeten om me te verstoppen voor de zon. En de hele avond ook daar in de buurt rondgehangen om alcohol te nuttigen en rond te stampen enzo. |
|
Wij moesten in de zon staan van Onweerwolf. Ik heb ook nog bands gezien en de bar en een wietwaarzegger. |
|
Mja, ik kan heel slecht tegen de zon, zit in de genen. Dikke koppijnaanvallen enzo. Vet black metal he? Maar ik heb jou ook helemaal niet gezien |
|
WOODS OF INFINITY Summer is not my friend. Satan, let it end. Sunshine, hurting my eyes. Making my skin look like...argh. Summer is a whore plague. Releases whores and fags. Sunshine, making me sweat. Nothing more to me than a deadly threat. |
|
Blijkbaar ruk jij liever in het donker? Een kleine snol zit zo vol. |
|
|
|
Zo daar zijn we weer! Het was weer een geslaagd feestje de 10e editie van Occultfest. Wij zijn iig tevreden! Jammer van de modder maar daar kunnen wij ook niet zo veel aan doen. Gelukkig hadden we super mooi weer en is alles verder goed verlopen. De eerste fotos staan op www.occultfest.nl. see you at occultfest! |
|
Hehe |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |