|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Voorspellingen zijn dat het zaterdag 25 graden kan worden... |
|
Ja die regen is inderdaad ook voorspeld!! Maar wel met warm weer.. joepie! |
|
Hmm zie geen regen van belang in de voorspellingen, 24 graden dikke zon |
|
Ik geloof de voorspellingen niet meer. Deze 'zomer' verandert het steeds de laatste paar uur vantevoren... No regrets and no remorse... |
|
Dat is waar, maar veel beroerder kan het bina niet worden dacht ik zo .. |
|
quote:Hé, dat was mijn tekst |
|
ik neem alvast een wandeltent mee signature |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Mies - bokaj - NYB + - Ralph - MR Klister Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Mies - bokaj - Ralph - MR Klister Gaat em niet worden, teveel gedoe en geld kwijt door inbraak/diefstal. Not in a party- mood. =) |
|
Ga het ook niet redden, zaterdagmiddag andere bezigheden, tja, voetbalverslaggever he... spelfout weggehaald... |
|
Boooeee |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Mies - bokaj - Ralph - MR Klister - Sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
gelieve mij morgen wat op te vangen beste Nederlandse mensen. mijn innerlijke belevingswereld wankelt een beetje signature |
|
Ben er morgen nog niet waarschijnlijk. |
|
overmorgen? signature |
|
Op zekers. |
|
dankje weet je, voor deze ene keer overweeg ik zelfs een gekleurde bril op te zetten en jouw soort lucht in te ademen signature |
|
Hihi. Beter van niet. Weet niet hoeveel ellende ik er van heb. |
|
pick your poison nietwaar signature |
|
Verkeerde keuze gemaakt. |
|
Ik ben er voor je Bart! Net zoals vorig jaar! |
|
quote:@ least you can blame it on yourself [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-09-2011 12:57] signature |
|
quote: leve the pit! thrash me baby!!! signature |
|
quote: |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |