|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Je bent echt moeilijk over te halen |
|
quote: signature |
|
quote:Handjes uit de broek! |
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking |
|
Wie weet. |
|
Gewoon komen, misschien mag jij dan dit jaar voor de idols jury op komen draven! |
|
zeker weten!! als Twarres signature |
|
Doe je dit jaar dezelfde schoenen weer aan Bart |
|
quote:Uhm? |
|
quote: Op boeren stampmuziek is dat geen feest. @Jankje:..... =) |
|
quote: Ach niet zo miepen, was mooi. Daarnaast was die stamptent er afgelopen zomer niet meer hoor. |
|
quote: Ik heb het ook niet over die stamptent. dat was juist wel weer lachen 2 jaar geleden.. de eerste paar uur dan, Toen jij nog in de balken ging hangen. . En daar hebben ook mensen over lopen zeiken,dus.... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 01-03-2011 19:49] =) |
|
Wat voor nachtherrie was er dit jaar dan? Niks van gemerkt... (ook van bands niet eigenlijk ) |
|
quote:stond jij wel op de camping dan? |
|
quote: zeker dezelfde broek wordt moeilijk, toen ik in zatte toestand in de donkerte Kriek binnen wou smokkelen ben ik tegen de elektriciteitsdraden aangekropen en van de schok vloog de ijzeren knoop knalhard uit mijn lederen broek [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-03-2011 20:14] signature |
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk Bareuh... |
|
quote:Nope, gene idee hoe laat ik wegging eigenlijk |
|
quote: |
|
yess hopelijk is mijn volgende auto ook iets meer comfy en kan mijn matras volledig op e achterbank ipv met de deur open slapen signature |
|
Zijn er al bands bekend? Je moeder. |
|
Six Feet Under signature |
|
en Vazal! signature |
|
Ja! Live vanuit het wcgebouw! Je moeder. |
|
signature |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |