|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
=) |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
see you at occultfest! |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Dentz + vrouw - Mies - bokaj |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Dentz + vrouw - Mies - bokaj - NYB + 1 =) |
|
hoe weer reserveren? Ik kom twee dagen en als ik slaap is het in mijn auto op de parking signature |
|
quote: Op tijd.. Geloof dat de reserveringen al gesloten zijn. |
|
signature |
|
quote: Je kunt gerust komen hoor, passepartout zonder camping is 15 euro. see you at occultfest! |
|
ik kom zeker!! ben ik weer te laat, net als altijd, om te reserveren ach ja, met mn nieuwe bak spaar ik gelukkig wel 15 euro benzine uit signature |
|
Als ik alleen op de camping kom om te bieren met de ZM'ers etc. en er niet daadwerkelijk overnacht (ik kom weer met de camper van mijn vader) moet ik dan ook voor de camping betalen? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
En je neemt weer die heerlijke kriekjes mee las ik? =) |
|
quote: signature |
|
Lekker!! En nu niet jezelf electrocuteren! Ik ben er waarschijnlijk alleen de zaterdag, met of zonder camping. Moet ik nog even zien. =) |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Even resumerend: ErikS - Hertog Jan Weizener Hypnos - Kriek Verstikking - Palm edit: @Grey - duud'luk. [Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 25-08-2011 17:49] Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Zag vorig jaar ook wat bekenden bij de tent maar dat feest ging zonder bandje niet door. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ook als je wilt bieren op de camping moet je een campingbandje om dus moet je betalen! see you at occultfest! |
|
Ik ga deze editie missen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Mies - bokaj - NYB + Nee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Jij ook? Of ben je NYB haar 'plus'? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee ik ben er dan niet en ben ook dinges haar plus niet. Mocht ze willen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Waar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik heb er weer zin in. Tenzij het accuut inmens stralend mooi weer wordt, dit keer alleen geen kamperen. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |