IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Occultfest 2011 - Hoogeveen (2&3 september) Vorige pagina | Volgende pagina
the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 23-08-2011 9:07 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 22 augustus 2011 18:30 schreef NotYourBitch het volgende:
@The Witch: vraagje. Hoeveel kost het en is het mogelijk om 1 dagje camping te doen?
Ik wil +1 camping voor de zaterdag op zondag, maar heb dus alleen reservering voor het festival.
Alvast bedankt.

Als je hebt gereserveerd zonder camping en je wilt alsnog 1 nacht op de camping dan betaal je 15 euro.

see you at occultfest!

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 23-08-2011 14:59 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

=)

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-08-2011 16:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
di 14/12/2010 - 06:58
"Tentsletje" is verkozen tot Woord van het Jaar 2010. Dat heeft Van Dale Uitgevers bekendgemaakt. "Pedopriester" en "ontdopen" vervolledigen de Vlaamse top 3. In Nederland werd er gekozen voor het woord "gedoogregering".

Van 16 november tot en met 10 december kon er gestemd worden op de 10 genomineerde woorden. Er kon gestemd worden in 5 categorieën (jongerentaal, lifestyle, sport/amusement, economie en politiek).

Belga Tentsletje, een woord uit de categorie jongerentaal, haalde het uiteindelijk met 25% van de stemmen. Het woord verwijst naar "een meisje dat bijvoorbeeld op een festival met verschillende mannen seksuele betrekkingen heeft in haar tentje". Het woord werd gelanceerd in een Journaalreportage over de festivalenquête van Studio Brussel.

De Woord van het Jaarverkiezing werd in voorgaande jaren gewonnen door de woorden ontvrienden (2009), swaffelen (2008) en bokitoproof (2007).

Het Nederlandse Woord van het Jaar ligt dan weer in de politieke sfeer. De "gedoogregering" benoemt immers de regering-Rutte die gedoogd wordt door de omstreden islamofoob Geert Wilders.

In de 5 categorieën met door het publiek ingezonden woorden zijn dit de winnaars in Vlaanderen.

Jongerentaal

1.tentsletje
2.kakaboulet
3.ruttentutten
Lifestyle

1.ontdopen
2.cougar
3.ipadden
Sport/amusement

1.sportelen
2.nillies
3.octopusvoorspelling
Economie

1.zakgeldfederalisme
2.knoflookcrisis
3.staatsschuldcrisis
Politiek

1.tsunamiverkiezing
2.preformateur
3.verduidelijker

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

the witch
Usericon van the witch
Posted 23-08-2011 23:34 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

see you at occultfest!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-08-2011 23:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

- Sjon
- Onweerwolf
- Meridian
- Jenje
- Woutjinho
- Ingrimd
- Hypnos
- Myrddin
- Hades
- Verstikking
- De Ulk
- Greycloak
- MMayo
- Amarantha
- Despondency (traditiegetrouw)
- the witch en loekie (ook traditiegetrouw )
- ErikS
- Vargen
- Bright_Eyes
- Dentz + vrouw
- Mies
- bokaj

NotYourBitch
Posted 24-08-2011 1:32 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

- Sjon
- Onweerwolf
- Meridian
- Jenje
- Woutjinho
- Ingrimd
- Hypnos
- Myrddin
- Hades
- Verstikking
- De Ulk
- Greycloak
- MMayo
- Amarantha
- ErikS
- Vargen
- Bright_Eyes
- Dentz + vrouw
- Mies
- bokaj
- NYB + 1

=)

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 16:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoe weer reserveren? Ik kom twee dagen en als ik slaap is het in mijn auto op de parking

signature

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-08-2011 16:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 16:11 schreef Hypnos het volgende:
hoe weer reserveren?

Op tijd..
Geloof dat de reserveringen al gesloten zijn.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 17:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

the witch
Usericon van the witch
Posted 25-08-2011 17:22 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 25 augustus 2011 17:08 schreef Hypnos het volgende:

Je kunt gerust komen hoor, passepartout zonder camping is 15 euro.

see you at occultfest!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 17:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kom zeker!!

ben ik weer te laat, net als altijd, om te reserveren

ach ja, met mn nieuwe bak spaar ik gelukkig wel 15 euro benzine uit

signature

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 25-08-2011 17:44 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Als ik alleen op de camping kom om te bieren met de ZM'ers etc. en er niet daadwerkelijk overnacht (ik kom weer met de camper van mijn vader) moet ik dan ook voor de camping betalen?

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

NotYourBitch
Posted 25-08-2011 17:45 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

En je neemt weer die heerlijke kriekjes mee las ik?

=)

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2011 17:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 17:45 schreef NotYourBitch het volgende:
En je neemt weer die heerlijke kriekjes mee las ik?

signature

NotYourBitch
Posted 25-08-2011 17:47 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Lekker!! En nu niet jezelf electrocuteren!
Ik ben er waarschijnlijk alleen de zaterdag, met of zonder camping. Moet ik nog even zien.

=)

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-08-2011 17:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2011 17:44 schreef ErikS het volgende:
Als ik alleen op de camping kom om te bieren met de ZM'ers etc. en er niet daadwerkelijk overnacht (ik kom weer met de camper van mijn vader) moet ik dan ook voor de camping betalen?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 25-08-2011 17:48 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Even resumerend:

ErikS - Hertog Jan Weizener
Hypnos - Kriek
Verstikking - Palm

edit: @Grey - duud'luk.

[Dit bericht is gewijzigd door ErikS op 25-08-2011 17:49]

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-08-2011 17:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Zag vorig jaar ook wat bekenden bij de tent maar dat feest ging zonder bandje niet door.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

the witch
Usericon van the witch
Posted 25-08-2011 18:36 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 25 augustus 2011 17:44 schreef ErikS het volgende:

Ook als je wilt bieren op de camping moet je een campingbandje om dus moet je betalen!

see you at occultfest!

Nix
Usericon van Nix
Posted 25-08-2011 21:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik ga deze editie missen

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-08-2011 21:28 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

- Sjon
- Onweerwolf
- Meridian
- Jenje
- Woutjinho
- Ingrimd
- Hypnos
- Myrddin
- Hades
- Verstikking
- De Ulk
- Greycloak
- MMayo
- Amarantha
- ErikS
- Vargen
- Bright_Eyes
- Mies
- bokaj
- NYB +

Nee.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Nix
Usericon van Nix
Posted 25-08-2011 21:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Jij ook? Of ben je NYB haar 'plus'?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 25-08-2011 21:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Nee ik ben er dan niet en ben ook dinges haar plus niet.

Mocht ze willen.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Nix
Usericon van Nix
Posted 25-08-2011 21:35 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Waar.

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 25-08-2011 23:09 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik heb er weer zin in. Tenzij het accuut inmens stralend mooi weer wordt, dit keer alleen geen kamperen.

Life doesn't get much better than this!

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com