|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: De gezelligheid twijfel ik niet aan, maar de meeste bands zijn niet echt mijn smaak als ik naar de line ups van voorgaande jaren kijk. |
|
quote:Bands? EDIT: Oh, verrek, je hebt gelijk. Er waren ook bands. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-05-2011 21:22] |
|
:') |
|
Echt? |
|
De enige band vorig jaar was toch Bart & the Incredible Alfvoets? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik herinner me een powermetalband. |
|
quote: quote:chille Ik had nl een niet-metal vriendin beloofd om zondag mee naar het THUIS festival te gaan in Utrecht. Wordt een brak weekendje, dat! quote: - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes [/zachteG] |
|
Gaaf. |
|
quote:Nee... D.A.M.N. is female fronted Deathmetal, dus denk in de richting van Izegrim, Arch Enemy en dat soort bands. |
|
quote: Missie geslaagd |
|
Female-fronted, altijd goed. |
|
Die zangeres ziet er niet verkeerd uit, idd |
|
- Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Dentz + vrouw ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: *checkt pics* Je hebt gelijk. |
|
quote: wauw, inderdaad [/zachteG] |
|
Ze kijkt wel sjaggo zo lijkt. |
|
zelf sjaggo [/zachteG] |
|
quote: Ik had de muziek ook niet gehoord, ik doelde alleen op die typische/waardeloze naam. |
|
quote: |
|
quote:Vergeet het ontbijt op de zaterdagochtend niet. Ik kijk er nu alweer naar uit, drie uur lang mensen die als zombies naar de ontbijttent komen lopen en alleen nog maar iets als `kooooffffffiiiiieeeee' uit kunnen brengen |
|
quote:beetjke een gratenkut .. maar goed, gelukkig geen emocrap .. |
|
Pffff die ontbijttent is toch alleen 's ochtends open? |
|
Ont Bijt Tent ... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |