|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, man, echt niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Nee man. quote:+1 |
|
quote: Zit jij momenteel in de organisatie? Normaal gesproken werken die band-suggesties namelijk niet, aangezien Occultfest werkt met een opgave lijst voor bands waaruit de bandcommissie een keuze maakt. Vaak in combinatie met wat "headliners". |
|
quote: hoeft niet, regelen wij wel... co-operation not competition! |
|
quote:Maar, nogmaals, weinig afwisseling .. quote:Beetje domme opmerking, niet? |
|
quote: Onzin. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Inderdaad. |
|
quote: Ja precies, leggen we voor een kaartje wel 24737478724747 euro neer per persoon! |
|
quote: Jeetje, wat kortzichtig.. Misschien kun je beter eem uitgebreid onderzoek gaan doen.... Bovendien is het Occultfest publiek een categorie apart en kun je die niet over één kam scheren met de grote massa. Of met je eigen belevingen (daar lijkt het meer op). Als je die grote massa (of een deel daarvan) wilt bereiken zal het er heel anders uit moeten zien.. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 10-05-2011 10:07] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nee, ik heb niets met Occultfest te maken, ken niemand van de organisatie en ben er zelfs nog nooit geweest. Dat verklaart wellicht iets. Ben wel van plan om te gaan dit keer omdat ik regelmatig hoorde dat het een leuk festival is. Heb veel vrienden in bands en weet daardoor dat het werkt met inschrijvingen en geen of weinig gage. Dat beperkt zeker het aanbod. Maar de bandcommissie leest vast wel dit forum, wie weet doen ze dit keer iets met de informatie. |
|
quote: Ik hoop van niet. Alle edities waarbij ik aanwezig was er altijd wel iets van mijn gading bij, en om dan nu de keuzes van bands aan het publiek over te laten? Brrrr... Afgezien van sommige mensen die nooit tevreden zijn krijg je ook weer een hele partij oproepen van bands om toch vooral de bandcommissie lastig te vallen en roepen dat je ze zien wilt. Occultfest is Occultfest juist vanwege de organisatie. Laat ze nou maar gewoon hun ding doen, en dan komt het vast wel in orde. Net zoals voorgaande edities. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Ze werken met een opgavesysteem, die is momenteel al gesloten en ze hebben jaarlijks meer dan voldoende keuze uit aanmeldingen. Dus nee, bandsuggesties hier helpen niet. |
|
quote:Ik denk eigenlijk dat het gewoon een festival zonder bands wordt, want er is altijd wel iemand die een band kut vindt. |
|
quote: Top! Verzorg jij de ontbijtjes weer? |
|
quote: Dat noem ik camperen bij de boer. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Jaaaaaah! Bloodsin op Occultfest mag van mij ook zeker! |
|
quote:Aha, gelukkig maar quote:Vrienden in bandjes is onder meer een reden waarom mensen het bezoeken. Maar naar Occultfest ga je - als je het mij vraagt - gewoon om Occultfest... Niets meer, niets minder. quote:Als de bandcommissie behoefte heeft aan input van bezoekers van dit forum, zullen zij dat vast wel melden. Stuur je 'feedback' anders gewoon naar e-mail adres van de organisatie "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Genoeg bandcommissieleden actief in dit topic heb ik het gevoel, ik heb verder geen feedback. Leuker om hier reacties van ervaren Occultgangers te lezen. |
|
Oh ja, mag ik nog zeggen dat ik elk jaar steeds minder bands van de line up ken? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mag ik zeggen dat ik sowieso al die bands niet ken. |
|
Tssssssss, je zit toch niet alleen te kletsen op het forum hè? Dat wordt niet gewaardeerd door ijsselbird (eh, wie?) hoor I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oh jee. |
|
quote: Iedereen mag alles zeggen, maar wat hebben andere mensen eraan om te weten dat je de bands niet kent? |
|
quote:Visionary666 heb jij wel eens gezien toch? |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |