IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Occultfest 2011 - Hoogeveen (2&3 september) Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2011 1:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 1:26 schreef iPim het volgende:
Live altijd grandioos kut, dat Mastodon.

geen idee, maar op plaat inderdaad

waarom niet Pestilence?

signature

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-05-2011 1:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Nee, man, echt niet.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-05-2011 1:40 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Nee man.

quote:
Op 10 mei 2011 1:07 schreef ijsselbird het volgende:Vanderbuyst
(ik ben waarschijnlijk de enige die ze nog niet gezien heeft),
+1

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2011 7:43 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:24 schreef ijsselbird het volgende:
Aan alle negatievelingen: kom eens met (realistische) band-suggesties, zodat de Occult-mensen er wellicht eentje tussenuit pikken en aan de line-up toevoegen.

Zit jij momenteel in de organisatie? Normaal gesproken werken die band-suggesties namelijk niet, aangezien Occultfest werkt met een opgave lijst voor bands waaruit de bandcommissie een keuze maakt. Vaak in combinatie met wat "headliners".

HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 10-05-2011 8:20 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 10 mei 2011 1:23 schreef Hypnos het volgende:
dan maar Rompeprop

hoeft niet, regelen wij wel...

co-operation not competition!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-05-2011 8:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 1:07 schreef ijsselbird het volgende:
Dat weet ik niet. Er zijn bands gekozen die op dit moment in de belangstelling staan, prijswinnaar en de band Vanderbuyst die momenteel een hype is en die iedereen te gek schijnt te vinden (ik ben waarschijnlijk de enige die ze nog niet gezien heeft), dus het lijkt me dat toch een behoorlijk aantal mensen daar blij mee zullen zijn.
Maar, nogmaals, weinig afwisseling ..
quote:
Wellicht is de tijd rijp voor een Zware Metalen festival in 2012? Dan kunnen alle actieve forum-leden hun voorkeuren doorgeven en wordt het een festival met een killer line-up.
Beetje domme opmerking, niet?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-05-2011 8:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:

Onzin.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 10-05-2011 9:02 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Inderdaad.

Atomization: Bandcamp - Spotify

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-05-2011 9:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 1:07 schreef ijsselbird het volgende:
Wellicht is de tijd rijp voor een Zware Metalen festival in 2012? Dan kunnen alle actieve forum-leden hun voorkeuren doorgeven en wordt het een festival met een killer line-up.

Ja precies, leggen we voor een kaartje wel 24737478724747 euro neer per persoon!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 10-05-2011 10:05 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 17:24 schreef ijsselbird het volgende:
Ik heb al een behoorlijk aantal van de bands ergens live gezien en dat zijn allemaal kwalitatief goede bands. En natuurlijk is de ene band meer je ding dan de andere, maar so what? Dan ga je toch gewoon een biertje drinken of wat ouwehoeren als je er een paar niet leuk vindt? Dat doet sowieso 80% van de mensen op festivals voor het grootste gedeelte van de dag(en)...

Jeetje, wat kortzichtig.. Misschien kun je beter eem uitgebreid onderzoek gaan doen.... Bovendien is het Occultfest publiek een categorie apart en kun je die niet over één kam scheren met de grote massa. Of met je eigen belevingen (daar lijkt het meer op). Als je die grote massa (of een deel daarvan) wilt bereiken zal het er heel anders uit moeten zien..

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 10-05-2011 10:07]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

ijsselbird
Usericon van ijsselbird
Posted 10-05-2011 23:16 by ijsselbird Wijzig reactieProfiel van ijsselbirdQuote dit bericht

Nee, ik heb niets met Occultfest te maken, ken niemand van de organisatie en ben er zelfs nog nooit geweest. Dat verklaart wellicht iets. Ben wel van plan om te gaan dit keer omdat ik regelmatig hoorde dat het een leuk festival is.
Heb veel vrienden in bands en weet daardoor dat het werkt met inschrijvingen en geen of weinig gage. Dat beperkt zeker het aanbod. Maar de bandcommissie leest vast wel dit forum, wie weet doen ze dit keer iets met de informatie.

ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 11-05-2011 2:46 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2011 23:16 schreef ijsselbird het volgende:
Maar de bandcommissie leest vast wel dit forum, wie weet doen ze dit keer iets met de informatie.

Ik hoop van niet. Alle edities waarbij ik aanwezig was er altijd wel iets van mijn gading bij, en om dan nu de keuzes van bands aan het publiek over te laten? Brrrr...

Afgezien van sommige mensen die nooit tevreden zijn krijg je ook weer een hele partij oproepen van bands om toch vooral de bandcommissie lastig te vallen en roepen dat je ze zien wilt.

Occultfest is Occultfest juist vanwege de organisatie. Laat ze nou maar gewoon hun ding doen, en dan komt het vast wel in orde. Net zoals voorgaande edities.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2011 8:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Maar de bandcommissie leest vast wel dit forum, wie weet doen ze dit keer iets met de informatie.

Ze werken met een opgavesysteem, die is momenteel al gesloten en ze hebben jaarlijks meer dan voldoende keuze uit aanmeldingen. Dus nee, bandsuggesties hier helpen niet.

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 11-05-2011 8:37 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 10 mei 2011 9:26 schreef MMayo het volgende:
Ja precies, leggen we voor een kaartje wel 24737478724747 euro neer per persoon!
Ik denk eigenlijk dat het gewoon een festival zonder bands wordt, want er is altijd wel iemand die een band kut vindt.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2011 8:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2011 8:37 schreef Hades het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het gewoon een festival zonder bands wordt, want er is altijd wel iemand die een band kut vindt.

Top! Verzorg jij de ontbijtjes weer?

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 11-05-2011 9:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2011 8:37 schreef Hades het volgende:

Dat noem ik camperen bij de boer.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 11-05-2011 10:43 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 5 mei 2011 13:52 schreef BVT het volgende:
Jammer, probeer al een jaar of zes met met Bloodsin die kant op te gaan om te speule. Op de één of andere manier word het blijkbaar nooit wat.
Jaaaaaah! Bloodsin op Occultfest mag van mij ook zeker!

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 11-05-2011 11:28 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Nee, ik heb niets met Occultfest te maken, ken niemand van de organisatie en ben er zelfs nog nooit geweest. Dat verklaart wellicht iets. Ben wel van plan om te gaan dit keer omdat ik regelmatig hoorde dat het een leuk festival is.
Aha, gelukkig maar
quote:
Heb veel vrienden in bands en weet daardoor dat het werkt met inschrijvingen en geen of weinig gage. Dat beperkt zeker het aanbod.
Vrienden in bandjes is onder meer een reden waarom mensen het bezoeken. Maar naar Occultfest ga je - als je het mij vraagt - gewoon om Occultfest... Niets meer, niets minder.
quote:
Als de bandcommissie behoefte heeft aan input van bezoekers van dit forum, zullen zij dat vast wel melden. Stuur je 'feedback' anders gewoon naar e-mail adres van de organisatie

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

ijsselbird
Usericon van ijsselbird
Posted 12-05-2011 20:15 by ijsselbird Wijzig reactieProfiel van ijsselbirdQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2011 11:28 schreef AngelOfDeath het volgende:
Aha, gelukkig maar
Vrienden in bandjes is onder meer een reden waarom mensen het bezoeken. Maar naar Occultfest ga je - als je het mij vraagt - gewoon om Occultfest... Niets meer, niets minder.
Als de bandcommissie behoefte heeft aan input van bezoekers van dit forum, zullen zij dat vast wel melden. Stuur je 'feedback' anders gewoon naar e-mail adres van de organisatie

Genoeg bandcommissieleden actief in dit topic heb ik het gevoel, ik heb verder geen feedback. Leuker om hier reacties van ervaren Occultgangers te lezen.

Nix
Usericon van Nix
Posted 12-05-2011 20:18 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oh ja, mag ik nog zeggen dat ik elk jaar steeds minder bands van de line up ken?

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 12-05-2011 20:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Mag ik zeggen dat ik sowieso al die bands niet ken.

Nix
Usericon van Nix
Posted 12-05-2011 20:22 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Tssssssss, je zit toch niet alleen te kletsen op het forum hè? Dat wordt niet gewaardeerd door ijsselbird (eh, wie?) hoor

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 12-05-2011 20:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Oh jee.

ijsselbird
Usericon van ijsselbird
Posted 12-05-2011 20:24 by ijsselbird Wijzig reactieProfiel van ijsselbirdQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2011 20:18 schreef Nix het volgende:
Oh ja, mag ik nog zeggen dat ik elk jaar steeds minder bands van de line up ken?

Iedereen mag alles zeggen, maar wat hebben andere mensen eraan om te weten dat je de bands niet kent?

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2011 20:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2011 20:20 schreef Vargen666 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik sowieso al die bands niet ken.
Visionary666 heb jij wel eens gezien toch?

Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com