|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
@Musje Kennisverwerving. Heus. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-05-2011 20:25] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Ja? Als jij het zegt. |
|
Mijn kennis is vergrijst. Nu al! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Hehehe, en dan bij elke band vragen "Welke band is dit nu eigenlijk?" terwijl het eigenlijk helemaal niet boeit omdat je na afloop alles toch vergeten bent. Althans, zo gaat dat bij mij. |
|
quote:Ik weet niet zeker of jij er bij was, maar ze hebben wel een paar keer in Groningen gespeeld dacht ik. |
|
quote:Het zou zomaar kunnen. Zie mijn post hierboven. |
|
quote: Dan dronk je waarschijnlijk te veel. Als je het interessant vindt onthou je sommige bands en als het je niet uitmaakt niet. |
|
quote: Zo, jij bent even een helder licht. |
|
quote:Beetje jammer. |
|
quote:Gelukkig ben ik wel lief. |
|
quote: (Holy crap! Whole lotta love goin' on!) [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-05-2011 20:31] Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Ik wou dat ik er wat meer van vergat. Nog nachtmerries van de jumpstylegothic van vorig jaar, hier. |
|
We mogen blij zijn met zo'n toevoeging als gebruiker van dit forum! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Al best weer zin in Occultfest trouwens, altijd leuk |
|
quote:Meer drinken. En meer naar vrouwen kijken dan naar wat er op het podium staat. Tenzij wat op het podium staat vrouw is. |
|
quote:Mag ik weer een foto van je buik maken? |
|
quote: Hebbie dat gedaan dan? Van mijn kont mag ook joh, ik zal er vast niet veel van herinneren |
|
quote:Zekers. Kont niet trouwens. |
|
quote: Komt door de strakke broek, teveel moeite om uit te trekken als ik dronken ben |
|
quote: Now we're talking! |
|
Mogen Ulk en ik er ook bij op? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat laatste geld trouwens niet voor wat er die jumpstylegothics |
|
quote:Nog meer drinken? Dan raak ik niet meer thuis. |
|
quote:Uiteraard! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |