|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Ik waarschijnlijk ook. |
|
Ik jullie. |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Mies - bokaj - NYB + - Ralph Die + staat me daar te suggestief. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Er staat een - voor je naam, dus dat neutraliseert elkaar wel |
|
Opposites Attract Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, of NYB doet een batterij na |
|
quote: see you at occultfest! |
|
Vrijgezellenfeestje hier. Erg jammer dat het op deze dag gepland is. Sorry Bokaj I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
TSSSSSSS signature |
|
quote:WTF! |
|
Mag ik met mijn festivalslaapplaats op 4 wielen op de camping staan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sowieso voor camping en ontbijt betaald maar op de parking vind ik ook prima, hoor. Alleen bij de rest op de camping kan soms net iets gezelliger zijn. En niet onbelangrijk in het geval er een camperhoekje komt: Moet de camper dan ook als camper op kenteken staan zoals bij festivals nogal eens het geval is? Anders is mijn vorige vraag al beantwoord. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja de camping heerscht altijd wel! Bij ons heb je geen apart kenteken nodig hoor, gewoon komen dus! see you at occultfest! |
|
quote: Dat was dit jaar sowieso weer eens het plan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wij komen ook met de camper maar hebben geen camping gereserveert omdat we er vanuit gingen dat het (zoals anders) niet zou mogen. Ik vind de P ook prima. We horen het wel. Bla |
|
Hey Myra op occultfest |
|
Mira. En ik ben er toch ALTIJD? Bla |
|
Sorry, en idd ! |
|
quote: dat wil ik helegaar niet. =) |
|
quote: Er stond +1 ja. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-08-2011 15:09] =) |
|
@ Hades: de torens staan al! see you at occultfest! |
|
Duikbril en snorkels te huur bij de organisatie. Succes en sterkte met het weer. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Potjandorie, straks hoef ik morgen helemaal niet meer te komen omdat alles al klaar staat. quote:Huh? Volgens mij zijn de voorspellingen dat het behoorlijk droog blijft tot en met dit weekend. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |