![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ik waarschijnlijk ook. ![]() |
|
Ik jullie. ![]() ![]() |
|
- Sjon - Onweerwolf - Meridian - Jenje - Woutjinho - Ingrimd - Hypnos - Myrddin - Hades - Verstikking - De Ulk - Greycloak - MMayo - Amarantha - Despondency (traditiegetrouw) - the witch en loekie (ook traditiegetrouw ) - ErikS - Vargen - Bright_Eyes - Mies - bokaj - NYB + - Ralph Die + staat me daar te suggestief. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Er staat een - voor je naam, dus dat neutraliseert elkaar wel ![]() |
|
Opposites Attract ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, of NYB doet een batterij na ![]() |
|
quote: ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
Vrijgezellenfeestje hier. Erg jammer dat het op deze dag gepland is. Sorry Bokaj ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
TSSSSSSS signature ![]() |
|
quote:WTF! ![]() |
|
Mag ik met mijn festivalslaapplaats op 4 wielen op de camping staan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Sowieso voor camping en ontbijt betaald maar op de parking vind ik ook prima, hoor. Alleen bij de rest op de camping kan soms net iets gezelliger zijn. ![]() ![]() En niet onbelangrijk in het geval er een camperhoekje komt: Moet de camper dan ook als camper op kenteken staan zoals bij festivals nogal eens het geval is? Anders is mijn vorige vraag al beantwoord. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ja de camping heerscht altijd wel! ![]() Bij ons heb je geen apart kenteken nodig hoor, gewoon komen dus! see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Dat was dit jaar sowieso weer eens het plan. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wij komen ook met de camper maar hebben geen camping gereserveert omdat we er vanuit gingen dat het (zoals anders) niet zou mogen. Ik vind de P ook prima. We horen het wel. Bla ![]() |
|
Hey Myra op occultfest ![]() ![]() |
|
Mira. En ik ben er toch ALTIJD? ![]() Bla ![]() |
|
Sorry, en idd ! ![]() ![]() |
|
quote: dat wil ik helegaar niet. ![]() =) ![]() |
|
quote: ![]() Er stond +1 ja. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 30-08-2011 15:09] =) ![]() |
|
@ Hades: de torens staan al! see you at occultfest! ![]() |
|
Duikbril en snorkels te huur bij de organisatie. ![]() Succes en sterkte met het weer. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Potjandorie, straks hoef ik morgen helemaal niet meer te komen omdat alles al klaar staat. quote:Huh? Volgens mij zijn de voorspellingen dat het behoorlijk droog blijft tot en met dit weekend. ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |